4.kapitola

39 0 0
                                    

Když Mitchie a Caitlyn dorazily do jídelny na oběd,Peggy Dupreeová a Lola Scottová už na ně čekaly. U vedlejšího stolu bylo vidět Tess,jak se šťourá ve své porci. Dívka s jistými rezatými vlasy,přijatým obličejem a nosem mírně nahoru seděla vedle ní.

,,To je Tessina nová pošťačka," zašeptala Caitlyn Mitchie do ucha,když si seděly. Caitlyn se pyšnící tím,že vždy věděla jako první ty nejčerstvější drby. ,,Jmenuje se Lorraine Burgessová. Jednoznačně si myslí,že slunce vychází a zachází u Tess."
Mitchie se tam podívala. Samozřejmě,Lorrainina hlava přikyvovala,jak Tess mluvila-s největší pravděpodobností sama o sobě. Mitchie si povzdechla. Není to tak dávno,co se chovala přesně jako Lorraine...
,,Když mluvíme o nových tvářích," řekla Lola chichotavě, ,,Myslím,že jsem se asi zamilovaná."
,,Slyšela jsem,že je hudební génius," dodala Peggy. Podle všeho věděla,o kom Lola mluví. ,,Je na něm něco velmi přitažlivého."
,,Má elektronickou kytaru. Viděly jste ji?" zeptala se Lola a omotávala si přitom pramen ostnatých vlasů okolo prstů. Mitchie se podívala z jedné dívky na druhou. ,,O kom se to bavíte?" zeptala se zmateně. Lola ukázala na druhý konec místnosti. Mitchie se otočila a uviděla toho kluka z parkoviště. Měl na sobě tu stejnou vybledlou kšiltovku a ona si nemohla pomoct,ale měla dojem,že vypadá tak trochu jinak než všichni ostatní. Malby někdo sportovat nebo se potloukat po golfovém hřišti,napadlo ji. Pak se ale pozastavila: Camp Rock je přece o tom,být tím,kdo ve skutečnosti jste. Neměla by ho soudit. Náhle ten kluk zvednul hlavu a jeho oči zachytily Mitchiin pohled. Zamával a nonšalantně zamířil k jejímu stolu.
,,Ahoj,"řekl a usmál se na Mitchie ,,Omlouvám se za minule. Jsem Colby Miller."
Celý stůl kromě Caitlyn,která nespouštěla oči z počítače,zíral na Colbyho. ,,Já jsem Mitchie,"řekla. ,,A toto je..."
Buch,buch,buch. V čele jídelny Brown klepal do mikrofonu jídelním nožem. ,,Uvidíme se později." Mitchie ho pozorovala,jak odchází a sedá si ke kamarádovi Andymu.
,,Nejdříve bych chtěla přivítat všechny nováčky na kempu,"začal Brown. ,,Doufám,že všichni uděláme maximum pro to,abychom zde strávili hezké chvilky!" Místnost naplnily radostné a povzbuzující výkřiky. Brown nechal průchod všeobecnému veselí a pak mávnul rukou,aby nastolil klid. ,,Nyní k tomu,na co určitě všichni nedočkavě čekáte-jak začneme tuto druhou sezónu..."

Následoval další potlesk a Andy nahlas zabubnoval na buben,který měl na stole.
,,První věc,kterou uděláte,bude nahrávat videoklip! Rozdělíme vás do dvou skupin a očekáváme že přijdete s nápadem na písničku,vytvoříte navrch videa a pak ho zfilmujete. Poté,až odhlédneme finální verze klipů,rozhodneme,kdo se stane vítězem."
Všichni účastníci kempu se začali radovat a plácat si rukama s ostatními. Caitlyn se smála od ucha k uchu. Tohle byla perfektní činnost. ,,Už teď mám ten nejvřelejší nápad!"zaradovala se.
Nejlepší kamarád Sander Loya a Barron James jásali natolik,že začali tancovat. ,,Na to zapomeň,Caitlyn!"zakročila Sander. ,,My tu soutěž vyhrajeme!"
Brown znovu zvednul ruce,aby je utišil. ,,Ještě jedna věc. S videem nám vodou pomáhat... Nate a Shane z Connect Three!" Oba kamarádi z kapely vyběhli na jeviště a smáli se . ,,Nate bude mít na starosti jednu skupinu a Shane tu druhou."
Nate si stoupnul k mikrofonu. ,,Ahoj,všichni. Protože tu mohu být pouze pár dní,"řekl, ,,rád bych pozval na jeviště jednoho z nás,který bude moje práva ruka. Někoho o kom vím,že to s kamerou opravdu umí...Sander!"
Dander se s širokým úsměvem na tváři připojil k Natovi a Shanovi na pódium. Mitchie se usmála. To byla na Camp Rocku ta nejlepší věc. Jeden den jste byli zcela obyčejní a druhý den jste zažívali svůj nejlepší sen. Shane se podíval na Mitchie a ukázal na ni zařízené prsty pro štěstí. Ona udělala to samé. Jestli bude v jeho skupině, bude mít tato sezóna opravdu velmi dobrý začátek.
Ale když Brown vytáhl z kapsy zmačkaný kus papíru a začal číst rozdělení,Mitchie zjistila,že některé sny se prostě neplní.

Camp RockKde žijí příběhy. Začni objevovat