Hned,co Brown jmenoval členy družstev,se všichni shromáždili v rohu jídelny,aby se mohli domluvit na strategii. Motchie se rozhlédla po své skupině,Lorraine a Colby byli s ní. A taky Lola,Ella a další známé tváře. Ale Caitlyn,Shane a Peggy tu scházeli. Potlačila smutek,který by jí mohl pokazit náladu,a místo toho se podívala na své vedoucí-Nata a Sandera.
Nate udělal otočku po směru hodinových ručiček a pak ještě jednu delší proti směru hodinových ručiček. Pak se usmál: ,,To je taneční kreace,kterou jsem trénoval roky. Teď vím,že každý jste v něčem už velmi dobrý. Ale práce na tomto videoklipu je právě o tom,dostat se za současné hranice a objevit něco nového!" Nate se pokusil o delší,Ještě složitější taneční kreaci a okamžitě upadl na zem. Pokrčil rameny: ,,Nemůžeme se bát,že se nám něco napoprvé hned nepodaří,protože to je první krok k tomu,že nakonec uspějeme!"
Všichni souhlasně přikývli. ,,Takže,"pokračoval Nate, ,,video samozřejmě začíná písničkou,jak už řekl Brown. Až nějakou budeme mít,můžeme začít pracovat na námětu videa. Dee a Brown chtějí,abychom do zítra něco vymysleli a předvedli jim to...",,Zítra?"opakoval Sander. ,,Musíme vymyslet do zítra písničku?"
Nate přikryl. ,,Máme kdo nějaký nápad?" Najednou bylo ticho a všichni se dívali do země. Mitchie se zhluboka nadechla. Nemohla uvěřit tomu,co se právě chystala udělat. ,,Já jsem dneska začala psát písničku.je to opravdu jen nanečisto." Rychle se podívala na Colbyho. Nebyla si jistá,jestli na ní pozná,že ji inspirovalo jejich předešlé setkání.
,,No,nanečisto je lepší,než to co máme-což je nic,"zavtipkoval Nate. ,,Poslechněme si to."
Mitchie se postavila a snažila se zklidnit zrychlující se tlukot srdce. Navzdory tomu,že už přece všemi zpívala na Velkém koncertě,před byla z vystupování nervózní. Potichu zanotovala prvních pár řádek písničky,kterou nazvala ,,Tvoje malá tajemství." Když skončila,Nate vypadal ohromeně.
,,To zní skvěle,"okomentoval to. ,,S tímhle můžeme určitě pracoval."Mitchie se s hrdým úsměvem otočila ke skupině. Byla překvapená,když viděla Colbyho,jak zuřivě něco píše do pozemkového bloku. Dokončil poslední řádek a pohlédl na ni.
,,Myslím,že jsem právě napsala refrén,"vysvětlil. ,,Super. Proč to s Mitchie všem nezazpíváte?" zeptal se Nare.
Mitchie se zhluboka nadechla. Přešla k němu a podívala se na Colbyho škrabopis. Když si to přečetla, souhlasně přikryla. Opravdu se mu podařilo zachytit to,co chtěla písničkou vyjádřit. Zajímalo by mě, pomyslela si,jestli to pro něj byli tak lehké díky vybranému tématu. Mitchie a Colby začali zpívat. Jejich hlasy postupně zesílily,opravdu se k sobě hodily. Mutchie připadalo,že její hlas byl v krásné harmonii s Colbyho mzdovým terorem. Lola je začala doprovázet na klávesy a někdo další si vzal tamburínu a začal hrát podle ní. I přesto,že to bylo poprvé,co celá skupina zpívala písničku,podařilo se jim ji zakončit krásným souzvukem.,,Wow!"vykřikla Mitchie,když skončili.
,,Wow je správný výraz,"řekl Sander. ,,To bylo skvěle. Ale určitě byste měli ještě cvičit. Do zítřejšího večera potřebujeme být co nejlépe připraveni."
I když všichni souhlasně přikyvovali,Mitchie trochu váhala. Měla se sejít s Caitlyn,slíbila ji to,a ještě pořád neslyšela Shanovu novou písničku. Ale tohle byl její skupina. Nemohla teď odejít. ,,Ok,"souhlasila, ,,uděláme to tak!"
Mezitím se Shanův tým shromáždil na plácku u jezera. Slunce svítilo a třpytilo se na vodní hladině. Bylo by zábavné si zaplavat,ale teď měli práci,která nepočká. Peggy a Caitlyn seděly na zemi, zatímco se Barron a Andy opírali o strom. Tess si s sebou vzala skládací židličku a dala ji hned vedle Shana,aby jí neuniklo jediné slovo.
Shane rychle shrnul časový rozvrh a to,co všechno se musí udělat. Jakmile skončil,Tess zvedla ruku.
,,Mám nápad,"řekla. ,,Vezmeme-li v úvaha,že Shane pracoval s tolika úžasnými choreografy,myslím,že bychom měli naše video postavit na tanci. A Shane by v něm mohl účinkovat." Tess střeliva pohledem po skupině,jestli se někdo odváží odporovat. Naštěstí se zdálo,že se všem napadl líbí.
Všem,což znamená vyjma Shana. Já nevím,"zaváhal. ,,Měl bych vás učit a ne v tom účinkovat."
,,Nikdo neřekl,že v tom videu nemůžeš být,"podporovala Tess. ,,A já znám nádherný taneček,který bychom mohli použít."
Důležitý byl čas. Nejprve museli najít vhodnou písničku a pěkný tanec by mohl k melodii inspirovat. Vypadalo to,jako by Teessin nápad byla jediná možnost,kterou mohli použít.
Tess si vyložila mlčení ostatních členů skupiny jako výzvu k tomu,aby začala. Našla si vhodné místo a Shane ji následoval. Ukázala Shanovi taneček, který byl zčásti latinsko-americký,zčásti klasický,s nádechem hip hopu. Rychle se ho naučil a za chvilku se otáčeli,kroužili a vznášeli po trávě kolem dokola. Vypadalo to,jako by spolu tancovali už léta.Caitlyn byla ohromená. Od Tess očekávala něco pražského přesvádivého. Ale tohle jiné. Bylo to zábavné, ale zároveň ucelené. ,,Ještě jednou,"řekla. ,,Myslím,že mám nějaké melodie,které bychom mohli použít. Andy ,proč k tomu nezkusíš přidat nějaký rytmus? A Peggy,ty bys mohla vymyslet slova písně. Možná bychom mohli mít šanci vyhrát"
Shane už chtěl souhlasit,když koutkem oka zahlédl pohyb. Otočil se a uviděl Mitchie,jak utíká dolů po schodech jídelny a směje se. Hned vedle ní byl jeden z nováčků - Colby. Pozoroval je,jak běží dolů po cestě do lesa a náhle ucítil zvláštní příchutí. Vždyť přece měli být za chvili spolu. Tak kam utíká?
ČTEŠ
Camp Rock
RandomKdyž Mitchie zjistí, že je uz podruhé pozvána na Rock tábor, slova prostě nemohou vyjádřit její vzrušení. Má za sebou velký koncert a čekají na ni další kamarádi, takže ví, že tohle léto bude úžasné. Navíc je tu spousta nových účastníků kempu, s ni...