Capitolul 5

99 6 0
                                    

Am plecat langa ea , am imbratisat-o foarte tare si am spus:

-ce s-a intimplat?

- Ajutor- murmura ea speriata de fulgere.

- Haide sa plecam jos. Am replicat in timp ce o i-au in brate si cobor scarile...o pun pe canapea langa toti ceilalti baieti

Pov Selena :

Stateam pe canapea , si baietii ma priveau ciudat, iar eu aveam o frica imensa de fulgere...am tresarit atunci cind Liam mi-a spus:

- Ce s-a intimplat? Ce e cu tine?- ma intreaba el, iar eu nu puteam sa ma abtin si am izbucnit intr-un plins de jale... plingeam cit se puteam de tare...Liam se intoarce la baieti si ei se uitau foarte urit la el...m-am ghemuit pe canapea cind simt o imbratisare calda si puternica...Acela fiind Harry cu umerii lui mari si cu pieptul fierbinte.

- Fii calma, linistestete , o sa ne spui ce se intimpla miine sau cind o sa vrei tu! Si daca iti este frica sa dormi singura , o sa dormi in camera cu mine si cu Liam, bine?- spune el pe un ton increzut.

- Hmm bine.-murmur eu .

- Bine acum haide sa ne calmam si sa petrcem seara cit mai bine!- spune el in continuare.in timp ce Harry ma calmat , baietii au reusit sa aduca toata cina in sala. Am decis sa privim un film...nu horror dar o comedie...in timp ce priveam in liniste se auzea un zgomot foarte straniu la usa de intrare, eu am trasarit de frica si Nail a observat asta.

- Hei nu te speria Selena , este doar comanda de la Pizza.

- Mmm bine. Dupa ce am pus ceva la stomac , si dupa ce am privit filmul care a fost foarte comic, mai ales cind Louis cu Nail se rideau in modul lor neobisnuit... a fost o seara obisnuita dupa ce s-a terminat ploaia si fulgerele.. erau deja orele 22.30 miine noi trebuie sa plecam in oras si dupa asta la repetitii si fel de feluri... si am decis sa plecam sa dormim, astazi plec cu Harry si Liam sa dorm ca sincer am o frica in mine acum. Dar in primul rind am plecat repede la mine in camera , mi-am ales o tinuta simpla pentru noapte , mi-am ales o pereche de sorti scurti , cred ca erau prea scurti (nu pot nega faptul ca aveam o fesa buna, chiar daca nu am practicat sala de sport , dar la orfelinat Stella ne arata exercitii pentru a avea forme la corp) Bine am plecat jos , sa ne uram noapte buna.

- Noapte buna la Niall si Louis- ii spun eu cu un glas dulce

- Noapte bune Selena- spun ei plecind in camera lor. L-am zarit pe Harry si pe Liam in bucatarie , infulecau ceva.

- Hei baieti cred ca este deja tirziu , nu credeti?- spun eu serioasa, si de parca imi pasa asta, stiti m-am acomodat chiar din prima zi cu ei, sunt baieti de gasca.

- Iata venim – spune Harry zimbind. Dupa aceea am mers in spatele lui Liam si Harry mergea din urma mea chicotind ridicol dar nu am luat in consideratie.Am ajuns in camera lor, era foarte frumoasa , cu un pat mare si frumos ...stati un pat doar? Nu inteleg Harry doarme cu Liam????

- Hei baieti , am o intrebare...Voi doi dormiti impreuna?-spun eu

- Nu.in camera mea se face o mica reconstructie si de aceea dorm deja aici!- spune Harry serios

- Bine dar eu unde dorm?

- Pe canapea .-spune Liam

- Dar daca nu vrei poti sa dormi cu noi!-spune Harry zimbind pervers

- Nu mersi!- spun eu in timp ce imi aranjam canapeaua , si Harry cu Liam se schimbau din haine si eu eram rosie ....Bine am pus capul pe perna si am adormit repede gindinduma cit de tare a fost destinul meu ca am ajuns aici, in casa 1D , sunt niste baieti spectaculari, in particular Harry, este un baiat cumnite si draguz, nu mai spun de Liam care este la fel de bun , si de Nial si de Louis sunt foarte draguzi cu mine chiar daca am stat la orfelinat...in timp ce dormeam se auzeau niste zgomote jos la bucatarie , ma ridic brusc , cobor scarile si arma mea era o lanterna pe care am gasit-o la Liam in camera... cind aprind lumina acolo era...

Helloooo melodyns ce mai faceti dragelor? cum am promis noi am reusit sa publicam duminica , bine daca va place scrieti comentarii jos cine credeti ca este in bucatarie, daca aveti ceva ideei sau sfaturi la fel in comentarii sau in privat! Multumim pentru atentie! Speram sa va placa ! O zi buna:)

INGERUL INDRAGOSTIT(ONE DIRECTION ADOPTED ME)Where stories live. Discover now