Cum ii gasesc jurnalul intim

168 15 5
                                    

Niall's P.O.V.

Kayla era plecata la scoala si imi era nespus de dor de ea. Asa ca m-am gandit sa o astept in camera ei.

Asa ca m-am grabit sa ajung acasa. Nu mai avea mult pana sa termine scoala, vreo 45 de minute.

Ajung in fata casei, bat si Nora imi deschide.

-O, buna Niall! Haide, intra!
-Multumesc, Nora!

Si urc la Kay in camera. 30 de minute. Minunat!

Ma pun pe pat. Ceva de pe birou imi atrage atentia. Ma apropii si vad un caiet destul de gros.

Il deschid, iar pe prima pagina era scris caligrafic:

Cred ca m-am holbat un pic cam mult la jurnal pentru ca am auzit voci de jos. Au ajuns.

Ascund jurnalul in mica geanta pe care o aveam la mine si ma trantesc pe pat.

-Hei, Niall! Ce faci aici? Ma trezeste din ganduri vocea suava a Kaylei.
-Te asteptam. Tu?
-Scoooaaalllaaaa...!!! Ofteza si se tranteste langa mine.

-Te ajut cu un proiect sau ceva la muzica?
-Nup, nu am nimic la muzica. Am la arhitectura si desen.
-Sa-l sun pe Zayn? Te poate ajuta el.
-Mersi, pui! Spune si imi da un pupic.
-Nu ai de ce!

Il sun pe Zayn. A fost mai mult decat bucuros sa-i ajute pe copii (se pare ca aveau proiect de grup). Eu doar stateam acolo si ma uitam cum lucrau. Si mai cantam toti in timp ce ei lucrau.

Dupa ma duc la casa. Kayla a insistat sa raman, dar i-am spus ca maine trebuie sa ma trezesc devreme pentru inregistrari si trebuia si ea sa se odihneasca pentru ca avea scoala.(Ba ce om! *accent moldovenesc* Sa nu stai la iubita-ta daca insista?! Mai dezamagit, Nialler!)

Am intrat, i-am salutat pe baieti si am mancat ceva. (Ca altfel nu e Niall daca nu mananca ceva)

Am urcat sus si m-am inchis in camera cu o gramada de provizii, intentionand sa nu mai ies pana nu termin de citit tot jurnalul.
------------------------------------------------------
Hey, little sweethearts! M-am intors cu o carte noua!

E o completare a cartii "O viata.... ciudata cumva". E o completare nu o continuare!

La asta sper sa postez mult mai des, fata de cealalta. Toate capitolele o sa fie scurte, cam ca asta sau poate chiar si mai scurte.

E o tip de carte care am vrut sa o fac de mult.

La cealalta chiar nu stiu cand voi posta, ca sa fie un capitol lung si ok.

Oxid de potasiu(=ok).

Ne vedem la urmatorul capitol.

Bye!
A.k.a. AniriAHT

Jurnalul Kaylei |PAUZA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum