Bun, deci... Iar provocari, ce sa mai :)). Eu ma intreb cand se termina faza cu toate provocariile astea...
Deci, provocarea asta consta in a spune 13 lucruri despre mine, iar dupa sa provoc alte 13 persoane sa o faca. Iar eu am fost provocata de nimeni alta decat InfinityThoughts93. Iti multumesc pt provocare :).
Deci sa incep:1. Locuiesc in Cluj-Napoca.
2. Sunt o ciudata si jumatate si nebuna de altfel.
3. Nu as putea trai fara Bianca, biancaforna, Ana, LanA200213 si Patricia, PatrySH.
4. Pot spune ca am devenit extrem de buna prietena cu Nikita Potato, Belieber_Forever_94_, NH8, InfinityThoughts93, Tessi, TessiStyles12, Maica, MrsIoanaHoran, Shaini, IanaAlinaCostache, Salamu Foxi Taini, LegendaryFeelings.
5. Toate avem un grup pe What's app, numit Fandoms.
6. Il iubesc pe Nialler (cred ca stiati asta deja).
7. Imi iubesc absolut toti colegii, fara ei viata ar fi asa ciudata! Ei sunt a 2-a familie pt mine.
8. Colegii mei imi citesc cealalta carte si fac misto de ea, dar nu-mi pasa sincer.
9. Voi pune o poza cu mine (provocata) in capitolul viitor.
10. Cartile s-au construit pe ceea ce traiesc eu si in principal le scriu pentru mine. Stiu, suna egoist, dar nu ma astept sa intelegi ceea ce vreau sa spun.
11. Sunt o fire aproape mereu vesela, fericita, cu zambetul pe buze, incercand sa te ajute cum poate; dar am si partea aceea super intunecata, cu care crede-ma, nu vrei sa te pui. Sunt in stare de orice. Si sunt foarte "modesta" dupa cum se poate vedea.
12. Vreau sa scriu o carte aici care dupa sa o pot publica. Am deja niste idei.
13. Pasiunile mele sunt muzica, cantatul (ceea ce intra tot la muzica) si desenul.
Provoc pe toti cei care citesc asta acum si cei care au carti. Nu imi vine acum in minte pe cine sa provoc si stiu ca unii au facut-o. Astia din urma nu mai tre sa o faceti.
Ok m-am lungit cam mult :). Scz ca nu mai postez, dar a fost perioada tezelor si acum perioada testelor. Sorry!
See ya soon.
Bye! Kisses.A.k.a. AniriAHT
CITEȘTI
Jurnalul Kaylei |PAUZA|
Short StoryNiall ii gaseste jurnalul fetei de care este indragostit si afla despre ea multe, foarte multe. Sta noptile sa ii citeasca istoria, cea pe care nu a aflat-o. Ramane uimit de ceea ce ascunde ea, Kayla. Oare ce poate ascunde? Aflati doar citind "Jurna...