Buna! Scuze ca nu am mai scris de vreo 2 saptamani si un pic in tine!
Da am avut multe pe cap. Greu de crezut, ca un copil de 9 ani sa aibe multe pe cap, nu?Am stat la cabana din munte dupa revelion vreo o saptamana si m-am distrat atat de bine!
Am fost in drumetii, eram sa ne pierdem prin padure, ca nu am vazut in ca parte o luasera parintii, noi fiind mai asprii am stat mai in spate cu vreo 15 metrii si mda...
Ne-am batut cu zapada, eu chiar am fost ingropata in zapada, deci iti inchipui ca saptamana trecuta am fost racita bocna, numa in pat am stat si James, ca un scump ce e, mi-a adus mancarea la pat.
Seara stateam pana pe la 2, desi se presupune ca ora noastra de culcare e 10 p.m.
Am compus niste mini cantecele si cateva poezii.
Care suna cam asa:
Craciunul a trecut,
Noi nu asta am prea vrut.
Cadouri am primit
Si am sarbatorit.Asta e una dintre poezii. Stiu ca suna putin patetic, dar suntem totusi dinte copii de 9 ani.
Sau un unul dintre cantecele (am facut misto de cei din Romania, nu am vrut asta, dar asa ne-a venit, chiar daca stim romana):
(Asta se poate lua chiar ca si colinda)Am plecat la parlament,
Boc, Boc, sa-naltam
Cand Basescu nu-i acasa
Boc, Boc, sa-naltamCand Basescu nu-i acasa,
Boc, Boc, sa-naltamBoc, Boc, sa-naltam
Boc, Boc, sa-naltamC-am plecat la inchisoare
Boc, Boc, sa-naltam
Pentru fraude penale
Boc, Boc sa-naltamPentru fraude penale
Boc, Boc, sa-naltamBoc, Boc, sa-naltam
Boc, Boc, sa-naltamDin inchisoare ei ieseau
Boc, Boc, sa-naltam
Vreo 5 lei mai sterpeleau
Boc, Boc, sa-naltamVreo 5 lei mai sterpeleau
Boc, Boc, sa-naltamBoc, Boc, sa-nhatam
Boc, Boc, sa-nhatam.Ok, nu am absolut cu romanii si Romania, ba dimpotriva! Iubesc Romania, e pe locul 2 ca tara favorita, dupa bineinteles Regatul Unit, unde locuiesc.
In viitor chiar sper sa ma mut in Romania! Doamne, asa iubesc tara aia! Si oamenii sunt asa calzi (sufleteste vorbind), bine, nu toti, dar aproape.
Sau ne-am mai batut cu pernele... cate 3-4 ore in continuu, dar nici nu observam cum trecea timpul.
Saptamana trecuta mi-am facut temele de vacanta, caci nu facusem absolut nimic.
Saptamana asta a inceput scoala din nou, iar acum ma pregateam pentru petrecerea unei colege, Maddie.
Azi ii este ziua si face 9 ani, da, e mai mica ca noi.
Sky a facut in Noiembrie 9.
Ok, acum chiar trebuie sa-mi imbrac rochita, James e imbracat deja, cu niste jeansi mai inchisi si o camasuta in carouri.
Mai vorbim, draga prietene! Pe cat mai curand, cu drag, Kayla♡.
------------------------------------------------------
~477 cuvinte. Doamne dragilor, mi-ati lipsit!Imi pare foarte-super-mega-extra-ultra-giga-hiper- rau ca nu am mai postat, asa ca sper ca m-am revansat cu acest capitol!
Asa, poezia si "colinda" sunt facute de mine si niste prieteni, avem toate drepturile rezervate pentru ele si va rog sa nu le folositi mai ales in carti fara acordul meu.
Daca gasiti carti in care apar poezia sau colinda va rog sa ma anuntati! Va multumesc enorm!
Sper sa postez mai repede, dar nu va promit nimica! Acum sunt in drum spre bunica si din plictiseala am scris capitolul, iar joi plec o saptamana in tabara cu colegii mei pe care ii iubesc.
Ok, deci pe data viitoare si va iubesc!
Bye!
A.k.a. AniriAHT
Terminat: 13.08.2016
Postat: 13.08.2016P. S. Peste o luna Nialler face 23 de ani, Doamne ce repede trece timpul, iar ei cresc (lakrema).
P. S. 2. Imediat vine si ziua lui Daddy Directioner (a.k.a. Liam) si a lui IanaAlinaCostache, care e chiar pe 29.
CITEȘTI
Jurnalul Kaylei |PAUZA|
Historia CortaNiall ii gaseste jurnalul fetei de care este indragostit si afla despre ea multe, foarte multe. Sta noptile sa ii citeasca istoria, cea pe care nu a aflat-o. Ramane uimit de ceea ce ascunde ea, Kayla. Oare ce poate ascunde? Aflati doar citind "Jurna...