Liam este ingrijorat

107 10 1
                                    

Liam's P.O.V.

-De ce umblii de colo pana colo? Ma trezeste Lou din "visare" la probleme.

Sa va explic ce si cum. Pai acum o saptamna Niall a fost la Kayla acasa si dupa ce a venit acasa si-a luat multa mancare (nu ca ar fi ceva nou) si lichide si multe alte chestii, noua nu ne-a spus ABSOLUT niciun cuvant, s-a dus la el in camera si de atunci nu a mai iesit deloc. Chiar nu stiu ce s-a intamplat, nici musca nu se aude de acolo, sper doar ca nu a facut ceva prosteste!

DOAMNE FERESTE! Doar gandul ma ingrozeste.

Nici macar la telefon nu mai raspunde, iar despre concerte si repetitii nici nu mai spun nimic...

-Deci... reia Louis
-Pe tine nu te ingrijoreaza Niall? Il intreb pe "fratele meu".

-Ba da, frate. Dar nu putem face nimic... *liniste profunda* Doar daca... i se lumineaza fata.
-Te rog spune-mi ca nu-i ceva prea nebunesc.

-Implica doar o scara... si cataratul pe ea pana la etajul 2. Nu e nimic nebunesc!
-Nu-mi vine sa cred ca spun asta: Dar hai sa o facem, nu gasesc nimic mai bun ca sa vedem ca nu a patit nimica Niall.

Luam noi o scara lunga hă hă, o punem la geamul camerei lui Ni si ma urc sa vad ce se intampla.

Cand ajung sus, Niall era intins pe pat cu niste cearcane imense si dormea. Dupa observ ca tinea in mana ceva caiet, dar mi-am dat seama ca aducea a jurnal.

Doar nu... Spune-mi ca nu a facut ce cred eu ca a facut! Nu imi vine sa cred! I-a furat jurnalul Kalei!

De unde mi-am dat seama? Pai a venit saptamana asta Patricia pe aici ca sa-i dea ceva lui Harry, ceva ce uitase pe la ea, iar eu ca un om bine crescut am intrebat ce mai fac ceilalti, iar ea mi-a spus ca, Kayla e disperata ca nu-si mai gaseste jurnalul.

-Mai stai mult sa te holbezi? Mi-au amortit bratele! Striga Lou de jos.
-Acum vin! Strig la randul meu.

O sa am o discutie foarte serioasa cu Niall despre asta!
------------------------------------------------------
~369 cuvinte! Frumos numar nu?

ALELUIA AM REUSIT SA POSTEZ DUPA APROAPE O LUNA!

Imi cer mii de scuze! Desi nu am nicio scuza de ce nu am mai postat.

Deci, saptamana asta a fost plin de teste si de ascultat, iar tezele noastre sunt fixate pe 10 si 20 mai, deci habar nu am cand voi mai posta, desi voi incerca sa mai postez vacanta asta si saptamana asta altfel. Dar nu promit nimic!

Daca cumva nu voi mai putea posta pana la pasti, va urez de pe acuma: PASTE FERICIT! SA PRIMITI DE LA IEPURAS TOT CE VA DORITI, DAR IN PRIMUL RAND SANATATE SI FERICIRE!

Va las acum. Pa! Ily!

A.k.a. AniriAHT

Jurnalul Kaylei |PAUZA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum