yeni

4 1 0
                                    

Sabah uyandigimda dün o videoyu atan kisi ile mesaslastigimizi hatirladim gitmeliydim belkide yada gitmemeliydim bilmiyorim aklimda tarttim ve karar verdim
Verdigi istasyina gitim ve ordaydi kapsonlu yaninda kurt köpegi olan adam bana gel isareti yapti onun yanina dogru korkak adimlarla yürüdüm istasyonun isis biyerinde durdu bende dirdum kapsonunu cikarti koyu yesil gözlerinden daha koyu renkli siyah saclari vardi boyu 1,78 gibiydi dudaklarini kimiltadarak "yeni bir hayata hazirmisin arya "dedi "nasil yeni bir hayat deherken" dedim bogasini temizleyerek"söyleki istanbulun heryerinde dolasicaz "dedi ben "anlamadim"dedim "onlarin farketmesi icin onlarin saklandigi kuydu köseleri aricaz sonrada senin pesinden geliceklerdir"dedi vay be adam planlamis.
Gölgeyle konustuktan sonra esyalarimi hazirladim evden ciktim kapida ki gölgenin siyah jipine bindim 7 veya 6 saat sonra bir limanin oto parkina jipi park edip ihtisamli bir vilaya geldik vilanin zemin kati camlarla kapliydi 2. kat ise enine uzun penceresi ve sadece iki kisinin arka arkaya duracagi kadar bir ebata sahip 2 balkon vardi 3. kata ise camlarla kapli bir oda vardi.zemin kat oturma odasi ve mutfak vardi 2. kata 2 oda ve bir ortak banyo vardi en üst kata toplanti odasi bulunuyordu.
Oturma odasi koyu renklerin hakimiyetindeydi söminenin hemen karsisinda iki sandalye vardi siyah renk koltuk takimi vardi oturma odasi kisaca koyu renklerin söminedeki atesin isigiyla etkileyici bir havasi vardi mutfak ise daha cok beyaz ve bordo renklerin bulusmasiyla ic aciciydi.2.kattaki iki odaya gelirsek biri benim diyeri gölgenin odasiydi benim odam mor mavi ve beyaz renklerin etkisindeyken onun odasi ise beyazin ve siyahin arasindaki grilige bürünmüstü. Üst kataki toplanti odasinda ise odanin tam ortasinda kocaman sekiz kisilik bir masa vardi masa ve sandalyyeler siyahti odada masanin caprasinda dosyalarin ve belgelerin bulundugu siyah ama raflari kirmizi olan dolap vardi ayriyetten toplanti masasinin tsm ortasinda bir kum saati vardi calidma masasi ise nerdeyse camlardan olusmustu ve son olarak odanin her kösesinden görülebilen bir kum saati taplosu vardi.
Vilanin en alt katinda silah deposu vardi.

Yeni hayatimdaki yeni odama girdim ve yeni yataggimda uykunun tatliligiyla uyandim.

Gecenin Renkleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin