kimlikler

1 1 0
                                    

Günes isinlarinin kipriklerimin arasindan sizarken uyandim saate baktigimda 10:30 olmustu kisa bir dus aldiktan sonra giyinip asagi indim mutfaga girip kavaltiyi hazirladim gölgenin odasina yavas adimlarla ciktim odasinin kapisina gelince kapiyi calip iceri girdim arkasi dönük sigara iciyordu "kahvalti hazir asagi inelim"dedim o ise dumani tüten sigarayi külüge bastirarak "tamam geliyorum" dedi asagi indik ve kavaltiyi yaptiktan sonra bana mutfagi toparlamam icin yardim etti.

Bu gün bankaya ve ordan nüfus dairedine gidicektik .

Evden ciktik be arabaya bindik 3 saatin ardindan nüfis dayresinde kimlihimi ve gölgenin kimligini degistirdik benim adim derya güzpinar ve gölgenin afi ise cenk güzpinar olarak degistirdik yani o benim abim olmustu . Sonrada bankaya gittik "arya bak srnin hesabina yüklü miktarda para ve cok isimize yaricak bigiler var aslinda benim ölen üvey kardesimin zaten herkez den bbiseyler saklardi." Dedikten sonra bankadaki vezneye gittik gölge birseyler zirvaladiktan sonra kisilerin özel kasalarinin bulundugu odaya girdik görevli kadin anaktari kasalardan birinin anaktar deligine soktuve cevirip acti kasayi odadaki masaya birakti ve "bir isteginiz olursa cagirmaniz yeterli" dedikten sonra odadan cikti.

Gölge ilk önce paralari ardindan 1 tane disi islemeli ahsap kutuyu cikarti.
Para türü:dolar
Miktari:10000$
TL:2869 tl vardi
Kutunun islemelerinde eski bir tür harfler kulanilmisti gölge kutuyu acti icinden bir hancer ve kücük boy bir kitap vardi.
Gölge kitabi acti yine o yazi "mantikorlasiba denta giras titanisa bimu bidra akvar" diyen gölgeye "amlami ne "dedim o da" mantikorlarin efendisi yakinda gelecek ve savasi bitirecek"dedi "o kisi sensin arya onlar dünyanin heryerindeler amarikada 600 ,rusyada 100,cinde 200 ve türkiyede 50-43 kisiler topluluk halinde yasiyorlar ve hepsinin kanini tasiyorsun."dedi "simdi napicaz "dedim gölge "cantani versene "dedi verdim icinden siyah bir poset ve bez cikartip devam eti "mantikorlarin olfdugu bölgelere gidicez onlari birlastiricez savasmalarini engelicez."dedikten sonra elimdeki cantaya siyah boseteki paralari ve beze sarilmis hanceri koydu elimdeki cantayi aldi kitabida cantaya yerlestirdikten sonra bankadan ayrildik yarin türkiyeyi dolasip mantikorlari pesimize takacaktik.

Gecenin Renkleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin