Rapunzela Napionzela

39 6 10
                                    

Înafară de triunghiul alimentar, Rapunzela Napionzela continua să se hrănească cu cepele aduse de Charnot și parul ei creștea foarte mult.
Cum a coborât și urca Charnot turnul dacă părul fetei era un creștere?
Nu știu altă greșeală din poveste.
Nu mă mai presați!

-O ce păr lung și simpatic am e foarte sexy sexy sexy!
-Dragă ar trebui să îți îmbunătățești cântecele.

Cum nu avea nimic de făcut înafară de a invata și repeta cu Charnot, vrăjitoare îi cumpăra un calculator. Da.
Logic ca pe vremea acea nu exista net deoarece nu se inventase.

-M-am saturat de jocul asta cu bomba. Nu înțeleg sensul acestui joc.

Rapunzelei îi plăcea să cante la fereastră.

-Visez cu soarele
Visez cu lu...
-TACI!!!!!!!! *arunca cu un patof în Rapunzela*
*P0C!*
-Ar fi putut să mă omoare. Pff. Mai stau aici închisă murind de scârbă și acum nu mai am voie să cant când vreau eu. Pai dute naibi eu tot voi cânta.
Visez cu...
Rahat acum nu mai am chef..

După două zile...

Rapunzela stătea și se uita afară iar o pasăre se așeza lângă ea..

-....
-...
-Bună mă cheamă Pinkyyyyy
-Oooo ce pui așa dulce. Ești noua mascota a echipei de Volley?
-Pot să vin mâineeee?
-Ă d-da sigur ca da.

Și cum așa a vrut destinul sau așa a vrut autorul prin pădure se plimba un prinț sexos care sa oprit la auzul melodii cântate de Rapunzela acum fara să mai fie întreruptă.

"Am visat atata timp cu lună și soarele
Să vi să mă salvezi aici din putuare"

Prințul a rămas uimit așa ca lumea uimita.
De atunci prințul mereu asistă la cântecul sau țipetele acesteia câteodată când urla "Pula cu bombă! Jocul acesta nu are sens".
Prințul încerca să urmărească sunetul voci dar melodia fiind prea scurtă nu ajungea prea departe. Dacă Rapunzela urmărea pe Conchita, Jason Derulo, Skrillex sau etc, ar fi putut să facă melodie mai lungă. Dar ei nu îi plăcea să spună refrenul de 20 de ori.
Și uite cum intr-o zi Rapunzela lungi melodia iar prințul a avut timp să ajungă la turn unde a vazuto pe Charnot cu striga la ea să își coboare părul

-Rapunzela arunca părul mama

Va urma...

Povesti Clasice Dar Nu TipiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum