Rapunzela Napionzela

31 4 8
                                    

-Rapunzela Napionzela! Parul tau trebuie sa il arunci pentru a putea sa te violez!
-Opa, Eivan face rime mai misto decat Charnot. -Uite ce am. -Doua bucati de hartie! -Nu prostuțo, sunt doua intrari la teatru. Vor face sirena lesbiana pe gheața. -A, sigur e foarte interesant. -Ce? Credeam ca o sa iți placa. -Pai...eu nu am iesit niciodata din turnul acesta. -Niciodata? -Acum ca zici... Imi amintesc ca ma jucam cu niste fete cand eram mica. Cred ca aveam 5 ani dar dupa Charnot ma inchis aici. Aici sunt protejata de lume. -Nu esti o cutie cu biscuiți. Esti o persoana. Nu iți dai seama ca nu e normal? Nu ai vazut nimic din lume? -Nu imi trebuie. Vad cum e din geam. -Lumea e mai mult decat o bucata de padure. Nu te-ai intrebat daca mia exista lume ca tine care traieste in casele lor? -Ba da...Dar nu imi place sa ma gandesc la asta. Vorbesc despre asta in melodi. Dar nu conteaxa. Simt ca o urasc pe Charnot dar ea se gandeste doar la binele meu. Defapt ma simt prost ca vorbesc cu tine despre asta. -Cum te vei după 10 ani? -Mai batrana? -Nu ma refer la asta. -Intr-o oglinda? -Nu idioato. Vitorul. Cum vezi vitorul tau? Vei continua aici primind vizitele lui Charnot? -Pai si ale tale nu? -Daca intr-o zi mi se intampla ceva si nu o sa mai vin? Daca Charnot moare?

La Charnot...

-Achus!

In turn...

-Gandestete, daca intr-o zi ramai singura?

Vizitele lui Eiven o schimba pe Rapunzela foarte mult. Cum ar zice Charnot " A ajuns culoarea rosie sa schimbe cerul albastru"

-Eu nicodata nu as zice asta, pentru ca nu stiu ce inseamna.

Ziua urmatoare...

Cra! -Ce a fost aia?
-A e doar Rigoberto cioara lui Charnot. Dar inca nu a ajuns.
-Pula!
-Ce ai patit?
-Ii va spune tot.
-Draga e doar o poveste.
-Da dar in povestile magice animalele vorbesc cu personajele, si cele care nu pot tot reusesc sa comunice. Nu stiu cum dar o fac. Si asa e.
-Da dar nu e cazul, hai sa te pitim.
-Dar fi mai vioaie, ca Charnot va veni nu?
-Da, dar sunt atatea ori ca m-am obijnuit. Si oricum nu te va gasi.

Tipica problema omului sa aiba prea multa incredere. Dar de data asta va regreta.

-Rapunzela!
-Ce e?
-Sunt foarte fericita. Mi-am cumparat o carte cu vraji de la Second Hand si acum voi putea sa fac cioara sa vorbeazsca.
-Vai...Iautete tu...

Iubirea intre Rapunzela si printul era pe cale sa se afle

-Vorbeste Rigoberto!
Cra!
-E pula carte proasta.

Am bine cu timpul... Mult noroc are pana acum

Eiven se uita prin gaura ascunzatoarei din podea

-Nu stiu dece ma uit, singurul lucru care il vad e tavanul.

In bucatarie..

-Charnot... Tu mi-ai cunoscut tatal?
-Ce?! De unde sti acest cuvant?
-Ăăă pai, am citit intr-o carte care mi-ai dato tu.
-Pe bune? In care?
-Ăăă in una.
-Dar am stat sa citesc fiecare carte foarte bine. Nu cumva carte se numeste dictionar? Aratamio!
-Pai nu o am.
-Cum nu il ai?
-Nu pentru ca am aruncato...in foc! Am arso toata.
-Ai arso?
-Da pentru ca vorbea despre lucruri urate care erau rele pentru mine.
-A, pai atunci ai facut bine. Sunt lucruri in lume care o fetita educata nu ar trebui sa stie.
-Sunt de acord cu asta. Dar acum ca stiu acest cuvant..spunemi eu am avut un tata?
-Da aveai un tata. Dar era un idiot. Bun toti barbatii sunt rai dar asta era prea de tot.
-De ce Charnot?
-Pentru ca a loato pe mama ta de langa mine, si cand ai nascut el nu a vrut sa stie nimic de tine si mi tea dat mie la nastere. Hmmm daca erai cu tatal tau acum ..vai de capul tau ce era de tine. Toti barbati sunt nesuferiti!

E adevarat ca tatal ei ti-a dato dar cred ca inventezi din poveste.

-Vezi?! Toti, toti barbatii! Pana si naratorul se baga unde nu trebuie! Unde sa vazut ca naratorul vorbeste cu personajele povesti?!

Charnot arunca cu pantoful in narator..

Nu poti sa dai in mine sunt doar o voce. Auch!!

-Si tatal meu era un muist.
-Si cine e acea femeie?
-Cea care la nascut pe tatal meu. Bunica mea.
-Ooo, bunica ta! Asa ca tine pentru mine. Asa ca si tu esti muista?

Ok putin muista mai e

-Nu draga,eu nu sunt asa, si daca te mai prind ca imi zici asa o sa iti dau o laba incat turnul se va invarti de atatea ori incat se va duce 10 metri sub pamant.
-Si zici ca cea care la nascut pe tatal tau e bunica ta?
Daca a naste e cea mi-ai spus ca fac calutii de mare pentru a avea copii... Inseamna ca bunica ta e mama tatalui tau?
-Da, exact. Esti cam enervanta cu subiectul asta.
-Eu? Eu nu. De ce.
-Off Rapunzela Napionzela... Nu vom mai continua mintind ca nu stim ca ai vazut acea pagina care am uitat sa sterg din cartea cu Tarzan in care ii arata lui Jane o viguroasa banana din Canaria. Stiu ca sti ce e un barbat si de unde vin maimuticile.
-Si nu esti suparata?
-E evident ca ai vazut asta intr-o carte, asta ori cineva ti-a zis. Si cum a doua varianta e imposibila, e clar ca vina o am eu pentru ca nu am citit cu atentie cartea. Nu pot sa te invinovatesc pentru curiozitatea ta. Eu singura ti-am pus aceasta tentatie fara sa vreau.
-Da dar daca vroiai sa imi ascunzi, asta gandidute la binele meu, dar vroiai sa imi ascunzi cea ce era un barbat, nu trebuia sa tai paginile cu Tarzan trebuia sa nu imi dai cartea.
-Ma ganedeam ca daca taiam partile unde aparea el iti dadeai seama cum e povestea.
-In fine, nu iti face griji nu stiu inca tot despre ei. Bebelusii nasc..atunci cand o femeie si un barbat se iubesc mult, mult nu?

Da fa acum pe inocenta...

-Da, am, asta e ca femeia e varianta perfecta a rasei umane si barbatul e un nimic femeia are nevoi ceva din el.
-Dar asta nu inseamna daca doua femei perfecte cum spui tu, s-ar iubi mult, mult nu ar reusi da aiba bebelusii?
-Nu,nu, e o eroare a creatiei, deacea Dumnezeu e barbat.
-Vai. Atunci calutii de mare au foarte mult noroc pentru a ramane insarcinatii singuri.
-Nu sti tu prea multe.
-Charnot..mai vroiam sa te intreb ceva..am stat si m-am gandit...ar fi ceva rau daca as iesi din turn vreodata?
-Dar ce dracia mati zici acolo?! Rau nu ar fi oribil! Azi esti tu prea ciudata.. Vino la mine.
Aihh inteleg ca uneori te simti tentata de lumea care e afara dar e un loc intunecat, egoist si insensibil. Pe mine lumea ma torturat, dar tu ai avut norocul ca eu sa am grija de tine si sa nu trebuiasca sa treci prin ce am trecut eu. Si mai ales traiesti intr-un turn divin in 3D. Nu esti constienta de norocul tau.
"Uitete si ascultama
Viata de afara nu e asa simpla cum te astepti,
Indeparteazate si uita tot, aici nu platesti poteca nici chiria"
-"Eu stiu ca aici sunt bine,
Ca mi-ai dat tot ce eu as putea sa vreau,
Chiar daca am un calculator misto,
Ma plictisesc de bomba pula"

Duet

"-Visez cu soarele
-Doar acel vis
-Visez cu luna,
-Acea realitate,
-Noua emotie,
-Dorintele tale,
-Ma mangai cu blandete,
-Te vor supara,
-Uitema, nu stiu de ce, traind zi si noapte intr-o cusca care...
-Nu te vor iubi, te vor pedepsi. Refugiul tau e asta nu te vor dezvirgina!
-Eu vad ca in acea carte domnita se casatoreste si eu nu stiu cu ce e.
Simt in mine un gol mare ce nu umple o muratura.
-E multa prostie in capul tau, un tampon si rezolvam problema"
"-Viseaza cu soarele,
Doarme cu luna,
Sa ma vada aici inchis,
Se va face unu"
"-Tu nu canta ca te vor auzii
In fine Charnot spunemi pot iesi?"
-Nu poti iesi din turn.
-Of

Si asa Rapunzela a trait trista pana la adanci batraneti.

The end

Povesti Clasice Dar Nu TipiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum