-Buna scumpo, azi ma grabesc am venit sa iti dau cadoul acesta.
-Ooo multumesc oare ce va fi? O mini harpa! Acum nu va mai trebui sa cant akapela. -Dar mereu se aude o melodie de fundal. -A, si tu o auzi? Credeam ca am inebunit. -Da, pai e banda sonora, si noi nu ar fi trebuit sa o auzim...in fine eu plec, ma grabesc. - Ok, multumesc pentru cadou. „Visez cu soarele, Visez cu luna, Sa ies in exterior, Sa traiesc o aventura, Doar ma gandesc la ceva ca sa scap de aici, Vreau doar sa nu raman aici, asa trist„ -Si acum fac un spiking! „ Visez cu soarele, Visez cu stelele,
Sa imi gasesc iubirea, Sa nu raman singura, Visez sa stau langa tine, Dar nu inca nu te-am cunoscut, Depresia anilor 20, cu criza strunfilor,
Sa gasesc jamon,
Ca sa halesc,
Ea e cea rea,
Dintr-o carte cenzurata, Figura ciudata,
Pe care inca nu am aflato,
Stiu ca intr-o zi tu vei veni, Si ma vei scoate de aici,
Mai am putin si intru in criza depresiei,
Cineva sa imi dea sex cer va rog frumos,
Vreau sa ma strangi,
Si sa ma inpugi,
Vreau elixirul tau,
Sa beau din altau dor,
Doar vreau, doar simt, doar am, am somn,
Doar vreau sa traiesc.
-„Am ajuns insfarsit,
Acum mai cunoscut,
Am venit sa fac tot ce ai cerut„
-Dar,dar tu de unde ai aparut?
-Vai, ai parul in cantitati industriale. Ce cantec fumos despre criza anilor 20.
-Da pai in evolul mediu murim prea repede.
-Si femeia care a venit...
-Nu, ea nu de fapt traieste campre mult.
-Nu, vreau sa zic cine era.
-A, o cheama Charnot, excentrica mea bunica,sau asta mi sa spus.
-Șarnot?
-Nu,Charnot, e un nume Charnotesc, si pe mine ma cheama Rapunzela Napionzela chiar daca nu ai intrebat...si, tu ce esti?
-Vrei sa spui cine sunt.
-Nu,ce esti?
-Pardon?
-Semeni cu o perosoana doar ca ai par pe fața si ai vocea mai ragusita ca a lui Charnot, nu vreua sa zic ca esti batran ca ea. De fapt, te vezi tanar. Nu inteleg.
-Sunt un om, si am par pe fața si vocea mai ragusita pentru ca sunt barbat, iar tu o femeie.
-Asta e! Sunt o femeie, si ziceai ca esti barbat? Cei ala un barbat?
-Stai,ca inebunesc, sa ințeleg ca nu ai mai vazut un barbat?
-Trebuie să o faci și o vei face bine, ești primul bărbat care îl văd în viata mea.
-Imposibil...
-Aaaa, acum am înțeles, tu ești acel timp de persoană care bunicamea tăia în cărțile mele.
-Bunicata e lesbi sau așa ceva?În bârlogul lui Charnot...
*publicitate
Andromeda Santen, noi operăm problemele tale. Ani de experiență în ați crește bucuria și sâni. Ești în mâini bune. Andromeda Santen.*-Virgina naibi cu minciunile ei. Și după lumea spune ca eu sunt cea rea pentru ca o țin închisă pe Rapunzela. Dar nici nu mai trebuie să ieși din turn ca să te contamineze! Acuma chestia ca îți mărește țâțele. Ai de curu meu. Ce va urma? Să facă salate în timp ce nasc?!
În turn...
-Ști chiar dacă ești primul bărbat care văd cred ca ești foarte frumos.
-Mulțumesc, dar să fiu sincer stiam chestia asta. Și tu ești foarte frumoasă.
-Și eu stiam chestia asta. Ooo ce superficiali suntem.
-Poate ți se pare ciudat dar, în aceste 4 minute care am stat cu tine, am înțeles ca sunt îndrăgostit de tine.
-Nu mi se pare ciudat, mi se pare tipic.
-Tipic?
-Da, tipic. Mereu am știut ca un prinț va veni aici și se va îndrăgosti de mine la prima vedere.
-Dar parca nu știai ce E acela un bărbat.
-Am zis prinț nu bărbat.
-Dar de unde era să ști ce E ala un prinț dacă nu știai ce E un bărbat.
-Taci și bagati limbă în gura mea.
-Ok.*conversație pasariceasca*
-Cracra: ști ce i zice o cioară altei ciori?
-cracra: îi zice "ști ce ii zice o cioară altei ciori?"
-Craaaa: woow de unde ai știut?
Cracra: ce îi zice o capră altei capre?
-Cracra: nu știu. Ce îi zice?
-cracra: nimic animalele nu vorbesc.
-....În turn
-Ooo Rapunzela Napionzela, femeia vieți mele ai vrea să fi soția mea?
-Faci această întrebare mereu?
-Nu doar ție.
-A ok ai fost așa direct și.. Intorcandune la întrebarea ta, da mi-ar placea!
-Genial! Voi aduce un preot!
-Nununu.
-Preferi cununia civila?
-Nu vreau să zic ca nimeni nu poate să vina aici. Nici măcar eu nu pot să ies. Dacă Charnot ar află ca ești aici ne-ar viola pe amândoi.
-Atunci... Dumnezeu E martor de iubirea noastră! Rapunzela Napionzela! Simbolizezi căsătoria noastră?
-Dar asta nu ar mai conta.
-Asta E și faza ne prefacem. Trebuie să îți explic totul.
-Ai dreptate dacă nu creștinii ar înebuni.
-Vezi ca ști.
-Bine atunci de acum în colo suntem soț și soție.Dacă vreți să muriți nu aveti decât..
Va urma