Rapunzela Napionzela

114 8 23
                                    

-Posho vi sa te joci?
-Pot sa ma duc sa ma joc cu ei?
-Ce imi spui mie..de parca as fi maicata.

A fost o data, intr-un pictoresc, rustic si dragut sat, în care nu aș sfătui pe nimeni care are frică de înălțimi să locuiască acolo, trăia intr-o casuta, niște tineri îndrăgostiți..
Faza era ca femeia se simțea puțin însărcină și începuse să aivă poftă de...

-Napi! Vreau să mănânc napi!

Pai asta e, pofte ale oamenilor.. Și din cauza ca femeia avea dita mai grădina în față cu napii ei preferați, scădea din pofta acesteia..

-Dragul meu soț,vreau să mănânc napi...
-Și eu vreau 1.000 de euro și nu zic nimic..
-Hmmmm... Cred ca nu intelegi...am nevoie să mănânc napi.
Am nevoie așa mult de ei..ca aș muri dacă nu ii mănânc.
-Exagerată...

Nu exagera, în epocă acea oameni mureau din lucruri banale

-Nu sunt exagerată, sunt documentată.. Majoritatea organelor vegetale au amidon, în schimb napi au inulină care e perfectă pentru diabetul meu..
Este recomandată la salate.
-Eing?
-Dute după napi idiotule.
-Bine, bine, dar de unde fac eu rost de ei?
-Pai din acea grădină frumoasă pe care o ai în față.
-Din casa vrăjitoarei?! Să crezi tu.
-Ce vrăjitoare? Credeam ca acolo nu locuiește nimeni.
-No, sigur, nu locuiește nimeni și napi se aduna singuri.
-Ups, pai la asta nu m-am gândit..
-Și dacă tot vom fura nu preferi din gradina acea unde proprietara ei e mai inofensivă?
-Dar acea gradina e prea mică, și dacă tot "vom fura" cum spui tu.. Îmi place mai mult gradina vrăjitoarei pentru ca are mai mult Glamour.
-Emilia...ce mai conteaza, vor avea același gust.
-Dar eu vreau din împuțita ăia de gradina a vrăjitoarei și cu asta basta.
-Off
-Uite.. Dacă nu voi mânca napi din acea gradina nu voi mânca nimic.
Și voi muri..și bebelușul care îl am în mine va muri cu mine!

Saracu om nu mai știa dacă îi era mai mult frică de vrăjitoare sau de nevastă, dar înainte de a se gândi la asta era în grădină vrăjitoarei

*Craaa!*

-Futelas.. De ce în toate povestile locurile astea sunt așa de înspăimântătoare?
-Te-am prins!
-Aolo! Dar...cum? Trebuia să mă prins a doua sau a treia noapte.
-Da știu, dar am camere de loat vederi.
-Pot să explic nu sunt un furacios..
-Nu îmi pasă ca îmi furi napii sau ca ești un furacios sau un frumos, ce este sigur e ca mă jefuiesti, și ca pedeapsa eu ar trebui să te omor.

Nu exagera, în acea epocă oameni mureau din lucruri banale

- Te rog să mă lasi să îți explic, napi nu sunt pentru mine, sunt pentru nevastamea,ea ma trimis după ei.
-Nu știu de ce nu ești mai bărbat. Dacă ești un chiloțaș ascultand-o pe nevastata și faci tot ce îți spune ea, voi da vina pe ea. Hai ca ești un prost.
-Nu! Uite locuim în casa din față.
-A în casa aia?
-Ea E însărcinată si tia văzut grădină de la geam, și ia intrat o poftă de mâncat..napi.

*Vriajitoarea se uita la juniorul omului*

-Off
-Ce vrea să însemne acel "off"
-Fie...nu te voi ucide..de fapt poți să îi duci cați napi vrei..
-E? Serios? Ce repede ai schimbat decizia.. Ceva nu îmi miroase a bine..
-Pai acolo am o cocina.
-Deci pot să duc napi aceștia nevestei mele?
-Poți, dar cu o mică conditie, când nevastata va naște îmi veți da copilul.
-Da.. Acum văd ce îmi mirosea urât..
-Dacă e fata o voi crește ca și cum aș fi propria ei mama. O voi îmbrăca cu rochițe, i-aș da de mâncat, aș pieptanao. Dacă e un baiat îl voi arunca intr-un puț.
-Nu. Îmi pare rău. Refuz.
-Refuzi să îmi dai bebelusul?! Aș putea să te omor în acest moment!

Da știați ca o va face

-Nu. Nu pot lăsa dacă va ieși un băiat să îl arunci intr-un puț, în schimb ca copil nu îmi pasă.
-Bine... Nu îl voi arunca în puț.
-Ok atunci e bine.
-Dar dacă nu îmi aduci copilul când va naște, voi veni eu după el. Știu unde locuiești!
Și de ce tip atata dacă nici nu a parcurs juma de drum...

Bărbatul ajunsese acasă

-Dar tu de ce îi zici unde locuim? Ești prost?
-Ce vroiai sa fac? Dacă nu ii promiteam ca îi dădeam bebelul mă băga sub pământ. Și nu aș fi putut să îți aduc napii și tu ai fi murit, și în același timp și bebelul. Deacea îl dam vrăjitoarei și noi ne salvam viata.
-Am zis ca nu înțeleg de ce iai zis unde locuim? Ca va trebui să îi dam bebelul nu îmi pasă.
-Moama ai și terminat de mâncat?
Haide manancal și pe almeu....
Cel din farfurie femeie.

După acea familiei nu le mai erau frică de vrăjitoare. A trecut timpul, și au trecut cele 9 luni și acolo sa oprit. Și știți ce se întâmplă cu o femeie însărcinată după 9 luni. Vine barza!

-Dumnezeule scoate barză asta nenorocită! Încerc să nasc!

Copilul se născuse, un adorabil bebel. Bun în realitate un bebel gras, ridat și plin de sange. Cum ne naștem toți... Nu știu ce e așa adorabil la asta..

-Auzi, dar ție când îți va mai scădea burta?
-Tu crezi ca burta unei femei după ce naște se dezumfla imediat?
Oh iubire, uite ce față frumoasă are,seamănă cu tine.
-Nu,pentru ca are atata frumusete e pentru ca seamănă cu tine.
-Da ai dreptate. De ce să mintim?
-Pff
-Oh bebelușul meu.
-Ammm al nostru.

*pom pom pom*

-O vai ciocane la ușă!
-Sfinte cerule nuclear asa cum face de fiecare dată când vine cineva în vizită dar de data asta fără vrun motiv mă surprinde mai mult.

*pom pom pom*

-Și dacă deschizi?
-Pai..
-Ce?
-Tocmai ce sa născut copilul dacă e vrăjitoarea?
-Nu spuneai tu ca nu îți pasă daca îl lua pe bebe?
-Da dar asta a fost inainte să se nască. Nu puteam să mă atașez de o criatura ce încă nu senascuse.
-Această criatură are 12 minute și 33 secunde de când sa născut. Nu poți să te atașezi așa repede.
-Emilia tu ești mama ei.
Vrei să mă faci să cred ca ție nu îți pasă dacă o ia de lângă noi?

*pom pom pom*

-Mda, nici eu nu vreau să o ia.. Dar, atunci ce facem?
- Pai nu deschidem ușă până nu apasa soneria.
-Trăim în evolul mediu, va dura până vor inventa așa ceva.
-Cam cat?
-Mmm nu știu, maxim juma de oră..

Vrăjitoarea făcu o vrajă și intră în casă

-E vrăjitoarea!
-Auzi a început să fie enervant chestia cu vrăjitoarea. Nu știu dacă știu dar și eu am un nume.
-Da, îmi imaginez. Dar ce nu știu e care.
-Charnot
-Sanatate
-Nu, o cheamă Charnot
-Așa e, și cum am promis am venit du...
-Ah o cunoști? Nu ziceai ca credeai ca în acea casă nu locuia nimeni? Adică mai trimis să fur napi știind ca această femeie putea să mă omoare.
-Nu idiotule, faza e ca nu stiam ca locuiește acolo.
-Pai și atunci de ce..
-Am, bună, am venit să va fur bebelul, mă puteti băga în seamă?
-A,da cu bebelul. Pai ne-am gândit mai bine și nu îl vom păstra.
-Voi nu trebuie să gândiți nimic! Am făcut un schimb și asta nu e OLX!
-Pai noi avem un băiat și tu ce ai vrut era o fata.
-Nu îmi pasa dacă are pizda sau pula! Îmi datorați un bebel și îl vreau acum!
Ba dar ești un mincinos.Acest băiat e o fetiță. Ai crezut ca vei putea scăpa de faptă cu o minciună.
-Ti-am zis ca nu trebuia să îi punem fundița roșie.
-Acuma o voi loa cu mine, și când voi bate din degete veți uita totul.
-Asta înseamnă...ca voi uita și cum să fac sex?
-Nu veți uita doar ziua asta.
-Bine,asta înseamnă ca nu va trebui să mai mă uit pe Redtube, nu?
-Nu..
-Pentru ca nu mai avem wi-fi si nu vrem să uităm cum se face..
-Tu nu ai wi-fi nu?
-Ok gata!

*clap*

-Dumnezau. De ce să se mai chinuie una să fie rea dacă nu o iau în serios?!
O să aveți alt copil, și niciodată nu va veți aminti durerea de a pierde acest copil.
Asta dacă pierderea ei va afectat puțin.

Și așa e cum vrăjitoarea a reușit să ia fetiță. Această o boteza Rapunzela Napionzela de la poftele ciudate cu napi.

Va urma..

Povesti Clasice Dar Nu TipiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum