Bevezető

302 17 0
                                    


Denver fővárosának délnyugati részén helyezkedő Lakewood városrész volt Joe Webber otthona. Itt született és itt élt már harminc csodálatos éve. Gyerekkora nem mondható különlegesnek, pusztán annyira volt érdekes, mint bárki másé: barátok vették körbe, akikben az idő múlásával egyre jobban megbízott.

Alex Ross, Kristine Hale, Tom Wilson. Ők négyen elválaszthatatlanok voltak. Az óvodát az általános iskolát, és még a Gimnáziumot is együtt járták végig. Idővel Joe érzései Kristine iránt átalakultak, és mikor ezt a lány tudtára adta, Kristine boldogan a nyakába ugrott. Szerelmük irigylésre méltó, de közben egyesek számára fárasztó is volt: Tom és Alex nem győzték adogatni egymás kezébe a gyertyákat, amikor mind a négyen együtt lófráltak a városban. A gimnáziumi évek alatt a másik két fiúnak is sikerült megtalálnia a boldogságot. Alex sosem fogja elfelejteni azt a romantikus pillanatot, amikor a testnevelés órán fejbe dobta Jennyt egy football labdával. A lány nem igazán díjazta a történteket, de Alex csábos mosolyának még ő sem tudott ellen állni. Jenny Cruz úgy eltudta csábítani a nőcsábász Alexet, hogy az többé más nőt már nem látott a földkerekségen, csak az ő kicsi Jenny-ét. Még Joe és Tom sem akartak hinni a szemüknek, hogy végre Alex megtalálta a nagy Őt.

Tom félénkebb típus volt, amolyan magának való csendes, aki jobb szeretett több időt eltölteni egy könyvtárban, mint egy kocsmában ápolgatni a részeg lányokat Alex és Joe oldalán. Mégis egy ilyen füstös, alkoholtól bűzlő helyen ismerkedett meg a világ legszebb nőjével, Melissa Goldwinnal. Első látásra belehabarodott, és mikor kiderült a nőnek sem közömbös, madarat lehetett volna fogatni vele. A négy barát úgy tűnt megtalálta a másik felét, és így ha mentek is valamerre már hatan zavarták fel Denver utcáit.

Kristine Hale egész életében segítőkész ember volt, és egyik nagy álma, hogy ápolóként dolgozhasson a város egyik kórházában. Az egyetem Lakewwodtól olyannyira messze volt, hogy barátaival már csak hétvégente tudott találkozni, amikor haza utazott a kollégiumból. Joe-val a kapcsolata távkapcsolattá alakult, ami igen megnehezítette mindennapjaikat.

Joe többek közt ezért is találta ki, hogy együtt elmenjenek egy több napos kirándulásra a hegyekbe. A másik oka Tom lelkivilágának helyrehozása volt. A kocsmában megismert Melissa mindössze csak egy hónapig gyűrte Tom lepedőjét, aztán minden ok nélkül beadta a kulcsot. Nem magyarázta meg miért, Tom pedig mindvégig azt hitte a kapcsolatuk felhőtlenül boldog. Mindig is érzékeny ember volt, és ez a szakítás rettenetesen megviselte. Joe, Alex, de még Kristine sem tudta tovább elviselni Tom szenvedését. Az ötletet, amit Joe talált ki mindenki támogatta.

Augustus közepén mindannyian egységesen vettek ki egy hét szabadságot, és vágtak bele izgatottan a terveikbe.

Grand Hill-i SzállodaWhere stories live. Discover now