1.Part
Yeşim ve Çınar, evlerine çıkmışlardır. Leyla, Toprak ve Polat da Topraklar'ın evindedir.
Toprak, zili çalar. Kapıyı, Pembe Sultan açar.
Babaanne: Ne oldu Toprağum! Defne'ye bişey oldu mi!?
Toprak: Babaanne, bi dur da!
Babaanne, Leyla'ya bakarak: Kız pulli! Ne oldi!?
Leyla: Babaanne bi dur da!
Leyla ve Toprak, içeri girerler.
Babaanne, Polat'a bakarak: Uyy koçarimm! Defne iyi midur!?
Polat: Defne de iyidur bebek de iyidur babaanne.
Leyla, Toprak'a çarpıp, babaanneye doğru gider.
Toprak: Noluyo da!
Leyla, babaanneye bakarak: Doruk uyudu mu babaanne?
Babaanne: Hee uyudi.
Leyla, Doruk'un odasına gider. Ve uyuduğunu görür. Yanağına bir öpücük kondurup odadan çıkar.
Leyla, Yatak odasına girer ve tam kapıyı kapatacakken Toprak, kapıyı tutar.
2.Part
Toprak: Hatun! Noluyo da!
Leyla: Bi de noluyo diye soruyor!
Leyla, kapıyı kapatır ve kilitler.
Toprak: Leyla! Aç şu kapıyı...Leyla!
Toprak, kapıya vurur. Birkaç saniye sonra, babaanne gelir.
Babaanne: Napaysun da! İçerde oğlun uyur! Didişecekseniz, gidin başka yerde didişin!
Babaanne, uyumaya gider.
Toprak: Leyla!
Leyla: Of Toprak! Git artık be!
Toprak: Yine mi şantaj yapıyosun Leyla? Defne'yi affetmessen, seninle evlenmem mi diceksin!?
Leyla: Hayır Toprak! Sadece, Defne'nin, senin kardeşin olduğunu hatırlaman yeterli! Hem sen neden Defne'yi affedicekmişsin!? Asıl, kendini Defne'ye affettirmen lazım! Teklifini reddetmiyorum Toprak! Zaten ortada, reddedilebilecek bir evlenme teklifi de yok!
Toprak: Ne diyon Leyla! Benimle evlenir misin dedim, sen de evet dedin ya! Bu teklif değil mi!?
Leyla: Yüzük yok!
Toprak:...
Leyla: Ben uyicam Toprak! İyi geceler!
Leyla, lambasını söndürür ve uyumak için yatağa girer.
3.Part
Defne ve Yalın, uyumak için odalarına gitmişlerdir. Yalın, Defne'nin parmağına bakar.
Yalın: Yüzüğün nerde Defnem?
Defne, parmağına bakar ve yüzüğü görmeyince, ilk başta şaşırır ama sonra aklına gelir.
Defne: Leyloşgile gittiğimizde, abim görmesin diye, cebime koymuştum.
Defne, pantolonun cebinden, yüzüğü çıkarır ve takar.
Defne ve Yalın uyurlar.
2 Hafta Sonra
Sabah olur. Yalın, Defne'den önce uyanmıştır kahvaltısını yapmıştır ve Defne'ye de kahvaltı hazırlamıştır. Yalın, Defne'nin kahvaltısını odalarına götürür ve Defne uyanır.
Yalın: Günaydın laz kızı.
Defne: Günaydın kalasçım.
Yalın: Defnem, ben hazırlaniym sen de kahvaltını yap. İşe giderken seni, Leylalara bırakırım...
Defne: Niye Yalın? Ben de işe geliyorum bi kere.
Yalın: Defnem, senin yorulmaman lazım güzelim.
Defne: Yalın, bunun neresi yorucu? Masa başında oturucam. Hem orda Toprak abimle karşılaşmak istemiyorum! Ben o evden bir kere kovuldum.
Yalın: Tamam Defnem, o zaman aynı odada olucaz.
Defne: Tamam :)
Defne ve Yalın hazırlanıp, işe giderler.
4.Part
Leyla, Doruk'u servise bindirmiştir. Yeşim, Leyla ve Pembe Sultan kahvaltıyı hazırlamaktadırlar, Çınar ve Polat da sofraya oturmuştur. Toprak gelir ve sofraya oturur. Leyla, kahvaltı boyunca Toprakla hiç konuşmaz. Pembe Sultan ve Yeşim, masayı toplarlar. Toprak, kapıya doğru gider ve Leyla, Toprak'ın yanından geçip odasına doğru gider.
Toprak, Leyla'ya bakarak: Montumu vermicek misin hatun?
Leyla: Kendin al Toprak, hıh!
Polat, gülmeye başlar.
Polat: Toprak Barutçu, trip çekiyor :)))
Toprak: La havle, la havle!
Leyla, odasına girer ve kapıyı kapatır. Toprak da montunu giyip çıkar.
Defne ve Yalın, şirkete varmışlardır.
Songül: Kız Defne Hanımmm, hoş geldin. Siz de hoş geldiniz Yalın Bey.
Defne: Hoş bulduk Songül.
Defne ve Yalın, Yalın'ın odasına giderler. Birkaç dakika sonra, Yalının telefonu çalar. Yalın, telefonu açar.
Yalın: Buyur Osman abi
Songül, içeri girer.
Songül: Bi adam geldi. Sizinle görüşmek istiyor. Toplantı odasına geçirdim.
5.Part
Defne, Yalın'a bakarak: Ben gidiym, sen de konuşman bitince gelirsin. Olur mu?
Yalın: Tamam Defnem.
Yalın, Osman'la konuşmaya devam eder.
Defne, adamın yanına gider. Defne, adamın yüzünü görünce, çok şaşırır.
Defne: Kerem!?
( Kerem, Defne'nin eski sevgilisi)
Kerem: Buyrun benim :)
Defne: Sen... Beni nasıl buldun ya?
Kerem: Ben bulurum Defne Barutçu.
Kerem, Defne'ye doğru gider. Kerem yaklaştıkça, Defne de geriye doğru gitmektedir. En son, duvardan dolayı daha çok gidemez.
Defne: Napıyosun be!?
Defne, Kerem'i iter.
Kerem, Defne'nin belini tutar.
Defne: Bıraksana!
Kerem, Defne'nin parmağındaki yüzüğü görür.
Kerem: Ooo ne çabuk unutulmuşuz Defne hanım.
Defne, bağırarak: Yalın! Bıraksana. Yalın!
Kerem, Defne'nin ağzını kapatır. Defne, masanın üstündeki boş bir, cam su şişesini alır ve Kerem'in kafasında parçalar.
6.Part
Toprak, Defne'yi görmek için, ARASS TEKNOLOJİ'YE gider. Çınar ve Polat da Toprak, kötü bişey yapmasın diye Toprakla birlikte giderler. Yeşim ve Deniz, iş için zaten ordadır. Herkes, toplantı odasının kapısında toplanır. Yalın, Defne'ye doğru gider.
Defne: Yalın! Yaklaşma!
Yalın: Defne, iyi misin güzelim? Bişey yapmadı di mi?
Defne, hayır anlamında başını sallar sonra masadan bir bardak alır, bardağı kırar ve masanın üstüne çıkar.
Defne: Toprak abi! Beni affetmessen, keserim kendimi!
Yeşim: Defne, kuşum saçmalama!
Toprak: Hiçbir şey yapamaz!
Defne: Yaparım!
Yalın: Defnem, hadi güzelim in masadan. Öyle bişey yaparsan, hem kendine hem de bebeğimize zarar verirsin.
Çınar: Hadi fındığım. İn masadan.
Polat: Abisi, hadi gel konuşalım.
Defne: Toprak abim, beni affetmeden inmicem!
Songül: Ay kız Defne Hanımmm korkutma bizi, bıraksana onu.
Defne: Bırakmicam! Abi, ciddiyim.
Toprak: Sende o cesaret yok Defne ARAS!
Defne, Toprak'ın son cümlesine çok sinirlenmiştir. Defne'nin başı döner, bayılır ve masanın köşesine başını çarpar...
Yeşim, bağırarak: DEFNE!
BÖLÜM SONU
YORUMLARI ALABİLİR MİYİM ARKADAŞLAR♥♥♥