49.BÖLÜM

2.2K 68 7
                                    

1.Part
Toprak: Polat da iyi olduğuna göre; o Kerem'i...
Defne, Toprak'ın sözünü böler.
Defne: Kerem'i bıraksak mı? Hem almıştır o dersini, bidaha bulaşmaz bize.
Yalın: Onun derdi bizle değil zaten Defne; seninle. Adam seni kaçırdı Defne, başka bişey yapmaya kalkmayacağını nerden biliyoruz? Polise verelim, kurtulalım.
Defne: Haklısın... Ama; nasıl bulcaz ki?
Yalın: Onu da polisler halletsin artık...
Polat: Tamam, o zaman ben karakola gidiyorum.
Nehir: Ben de geliyorum!
Deniz: Sen niye mikrop?
Nehir: Ben de geliyorum derken; ben kliniğe gidiyorum demek istedim yani abicik...
Nehir ve Polat karakola giderler.
Yalın: Defnem, biz de evimize gidelim.
Herkes kendi evine gider.
2 HAFTA SONRA ~SABAH~
YEŞİM VE ÇINAR'IN EVİ
Çınar: Karakızımmm.
Yeşim: Efendim çakır gözlüm?
2.Part
Çınar: Herkesi alıp dışarda kahvaltı mı yapsak?
Yeşim: Ayyy, çok iyi fikir valla! Arayalım o zaman abimleri.
Leyla, Doruk'u servisine bindirmiştir.
Ezgi: Günaydın ablaaammm!
Leyla: Günaydın Ezgimmm.
1 SAAT SONRA
Yeşim ve Çınar, herkese haber vermiştir. Defne, Yalın, Yeşim, Çınar, Ezgi, Deniz, Leyla, Toprak, Nehir, Polat, Habibe ve Adem; bir restorantta buluşmuşlardır ve kahvaltı yapmaktadırlar.
Toprak, Leyla'yla: Hatunum.
Leyla: Efendim tek hücrelim?
Toprak: Biz ne zaman evlenicez?
Leyla, DefYal'e bakarak: Defne'yle Yalın ne zaman evlenirse o zaman.
Toprak: Yalın.
Yalın: Efendim abi?
Toprak: Herkes iyi, bi sorun da kalmadı...
Yalın: Eee?
Toprak: Sizin düğünü yapsak diyorum.
Defne, Yalın'a bakarak: Bence de :)
3.Part
Yalın: Olmaz.
Toprak: Niye daa?
Yalın: Defne hamile, ben karıma gelinlik falan giydirmem. Bebek bi doğsun, ondan sonra yaparız düğünümüzü.
Polat: Eniştem haklı.
Yeşim: Bence de...
Kahvaltılarını bitirirler.
Yalın, Deniz'e: Ben bugün işe gelmiyim; Defne'nin kontrolü var, Yeşimle halledersiniz heralde.
Yeşim: Hallederiz tabii.
Deniz: Hallederiz kuzen.
Ezgi: Halledersiniz de benim Deniz'le konuşmam lazım.
Toprak: Ne konuşacakmışsınız!?
Leyla: Topraaak!
Toprak: Sevgili olacaksanız düzgün olun, böyle saklı gizli değil. Vee Ezgi hanım; bidaha bizden habersiz biyere gitmek yok.
Defne: Aaa abi! Gitme Ezgimin üstüne.
Yeşim, Toprak ve Çınar işlerine; Leyla ve Polat Barutçu Apartmanı'na; Defne ve Yalın hastaneye; Nehir de kliniğe gider.
Ezgi, Deniz'e: Sahile gidelim mi?
4.Part
Deniz: Bana uyar.
Ezgi ve Deniz, sahile giderler.
EZGİ-DENİZ SAHİL
Ezgi: Ben çok yanlış yaptım, biliyorum :( Ama, bi kere aldatıldıktan sonra toparlanmak, başka birine güvenmek çok zor Deniz. Biliyorum, senin bi suçun yok, ne yapsam alttan aldın, ne yapsam kabul edip affettin beni... Evet, haklısın; kardeşine yaptığım, bardağı taşıran son damla oldu :( Bi de üstüne... Çekip gittim, korkularıma yenik düştüm. Ama, sensiz yapamadım Deniz. Seninle her zaman karşılaştığım bir ortam içinde, sensiz kalamadım, çünkü sana çok aşığım Deniz! Ama şimdi geri döndüm, yaptığım her şey için çok özür dilerim :( Nolur beni affet.
Deniz: Ezgi, şunu unutma; seni çok seviyorum ve her zaman da sevicem. Bidaha beni, bizi bırakıp gitmek yok tamam mı :)
Ezgi: Affettin mi yani? :)
Deniz: Affettim.
Ezgi ve Deniz sarılırlar.
DEFNE-YALIN HASTANE ~DOKTORUN ODASI~
Doktor: Bebeğinizin durumu gayet iyi...
Defne-Yalın: :)
Doktor: Bir ay sonra; bebeğinizin cinsiyetini öğrenebilirsiniz... Sizin sormak istediğiniz bişey var mı?
5.Part
Defne: Yok, teşekkür ederiz.
Defne ve Yalın, odadan çıkarlar.
Yalın: Laz kızı.
Defne: Efendim kalasım?
Yalın: Son günlerde olanlar falan bizi baya etkiledi... Doğa yürüyüşüne falan mı çıksak? Biraz kafamız dağılır, oksijen falan :)
Defne: Ayy, çok iyi olur.
Defne ve Yalın; 11. bölümde kahvaltı yapmak için gittikleri yere giderler.
Defne: Yalın...
Yalın: Efendim güzelim?
Defne: Sence bebeğimiz kız mı erkek mi?
Yalın: Bilmem... Sence?
Defne: Hiç bi fikrim yok :)... Yalın.
Yalın: Defnem.
Defne: Biz tanışalı en fazla beş ay falan oldu, her şey o kadar hızlı gelişti ki... Evlendik, şimdi de bebeğimiz olucak.
Yalın: Evet :)
Defne: Sence de her şey fazla mükemmel değil mi? :)
Yalın: Senin, içinde olduğun her şey fazlasıyla mükemmel zaten.
6.Part
Defne: Ya Yalın ya :)))
Defne: Otoparkta karşılaştığımız gün, sana çok gıcık olmuştum :) Özellikle de o güvenlik oyunu.
Yalın: Sen de az cadı diğildin ama :)
Defne: Ama dağ evinde; sana gerçekten çok kızmıştım.
Yalın: Niye? :)
Defne: Yeşimle Çınar'ı öğrenmeden önce *sana söylemem gereken şeyler var* falan, öğrendikten sonra *Yeşimle Çınar'a izin vermiyorsam; senle ben diye bişey de olamaz*. Abimleri öğrenince beni harcamıştın resmen.
Yalın: Yemişim öyle bi halt :)
Defne: Hani ormanda *senden hoşlanmıyorum* demiştin ya; çok utanmıştım :) *sana aşığım* diyeceğin aklımın ucundan bile geçmemişti.
Yalın: :)
Defne: Bence bu kadar yürüyüş yeter; eve mi dönsek?
Yalın: Olur.
Gece olur, herkes evine gider ve uyur.
***BÖLÜM SONU*** Gelecek bölüm haftaya Çarşamba.
Yorum alabilir miyim :)))

İnadına AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin