her salı olduğu gibi, bu salı da bana sıkıcı gelen edebiyat dersinde uyumuştum...
uyumuştum.. uyumuştum.. rüyamda çikolatalı pastalar görüyordum sonra onları bana sunan kaslı yakışıklılar görüyordum ...
Ta ki Balın özürlüsü tepemde '' Kalk lan 2 derstir öküz gibi yatıyosun '' diyene kadar .. Umarım rüyamın devamını bu gece görürdüm. Kafamı hafifçe kaldırıp benden bir tepki bekleyen Balın'a baktım ve beni mütüşmel uykumdan uyandırdığı için ona öldürücü bakışlarımı gönderdim..
'' Balın'ım, Balinam ..'' sesimi yükselterek '' bi defolup gitsene başımdan gerizekalı uykumun içine sıçtın özürlü!!'' dedim..
''hiii terbiyersizz !!'' dedi yapmacık bir sinirle ve devam etti '' insan kardeşine minnoşuna piremsesine dünyanın en tatlış kankeytosuna bunu mu der ''dedi .. ve bende altta kalmayıp devam ettirdim küçük kavgamızı ''dedi beni telefonuna götoşko diye kaydeden kız '' sonra ikimizde güldük. sonra neye güldüğümüzü hatırlayıp güldük. sonra biribirimizin gülen tiplerini görüp güldük... bir süre güldükten sonra çantalarımızı topladık ve son iki derse girmeme kararı aldık.
son derslerden kaçınca yapacak bi şey bulamayıp yoldaki teyzeleri trolledik -şeytani gülüş- sonra benim sevgilim olmadığı için Balın'dan pamuk şeker istedim sonra o Allah'ın fakirinin parası olmadığı için bana hareket çekti... böyle saçmaladık işte sonra ben Balın'ın annesi Semiha teyzoş kızmasın diye onu evine yolladım.
bende eve mal mal yürüyerek gidiyordum . Karşıdan hızlı hızlı gelen meteoru görünce yavaşladım ama o hala benim karşımdan gelirken tabi bende salak gibi ona bakarken önümdeki taşı görmedim ve o dünyaya ait olamayan meteorun üstüne düştüm..
'' Manyak mısın kızım sen yaa ?? önünü görmüyor musun !!'' Lan lan sen kimsin bana manyak diyosun dünkü çocuk '' ay iyiki bir çarptık ha yanlışlıkla !! pardon ama karşıdan atlı koşturarak gelen sendin. Ayrıca sen kimsin benimle emir kipiyle konuşuyosun ha gerizekalı ! aklının yarısı anne karnında kalmış orangutan!! '' dedim ve onun bir şey demesine izin vermeden çantamı yerden alıp hızlı adımlarla eve gittim.
''deriiinn!! geldin mi kız?''
''yok anne hala yoldayım '' cidden bu kadın ben her eve geldiğimde aynı soruyu sormak zorundamıy dı allah aşkına !?!
''sus kız anneye cevap verme. git elini yüzünü yıka mutfağa gel tarçınlı kek yaptım '' tarçın mı ? kek mi ?? bu ikisini aklımda birleştirince ortaya çıkan tadı hayal edip odama uçtum.. hızla eşofmanlarımı giyinip ellerimi yıkadım ve ev topuzumu yapıp mutfağa koştum- koşarken eşofmanımın paçasına takılıp düştüm sonra kalkarken takılıp tekrar düştüm . neyse oralara girmeyelim- mutfakta dumanı üstünde keki görünce iştahhla yemeye başladım. sonra akşam yemeği yedik sonra ben tekrar kek yedim annemlerin iğrenç bakışlarına maruz kalarak odama gittim. yatağıma zıpladım ve düşündüm acaba o yakışıklıyı bir daha görebilecek miyim ??
----------------
''Deriiinn !! kalk kız okula gecikeceksin '' hayır!hayır!hayır! bu kadar erken sabah olmuş olamaz ama ben daha yeni uyumuştum yaa :(
''KIZ! kalk getirtme beni oraya .... ben gelmezsen terliğime de hoşgeldin diyebilirsin derin kalk !!'' heralde bu uykusuzlukla en son isteyeceğim şey annem pat pat ses çıkaran kırmızı terliğiydi.. o yüzden zorla da olsa kalktım ve lavaboya gittim aynada kendime baktım uykusuzluktan-ya da uykudan- kızaran mavi gözlerime bakıp kendime gülümsedim ve malum işlerimi halledip odama döndüm. Formamı giiyindim.Evet forma giyindim maalesef ki okulumuz Günışığı lisesi serbest kıyafet değildi. saçlarımı düzleştirdim ve pek makyaj yapmadığım için limonlu parlatıcımı sürüp kahvaltıyı selamladım '' Günaydın dünyanın en mükemmel çocuğuna sahip ailesi '' dedim ve tam havalı havalı sandalyeme oturacakken kız kardeşim Hira yine hiralığını yaptı ve '' Dünyanın en mükemmel kızı(!) eteğin arkandan katlanmış ve götün görünüyor''küçük fahişe !! hep benden öğreniyor böyle laf sokmaları .. annem hiranın bana laf sokuşuna kızıp '' Kız o ne biçim laf öyle .. ayıp ayıp ablan o senin '' yürü be Zehra Sultan!!
'' Anne esas ayıp sizin ya hele şu yaptığınız mutant bireye bakın '' diyerek beni gösterdi.Annemde babama bakıp''aslında hira haklı ömer bizim gibi mükemmel bir çiftten bu mu oluşmuş '' dedi ve annem babam ve hira gülmeye başladı.. bende daha fazla laf yememek adına bir şeyler atıştırıp evden çıktım
Ama iş bitti mi ?? tabi ki hayır! şimdi de on saat Balın Hazretleri ni bekleyeceğim. zaten derin kim ki beklesin dursun kendi kendime söylenerek Balınların evinin önüne geldim
30 dk sonra...
''Allah belanı versin Balın! İnşallah yeni çorap giydiğinde ıslak yere basarsın! eyelıner çekerken eli kayasıca ! süslü sürtük !'' sinirliydim tam 30 dakika o özürlü koalayı beklemiştim bu da yetmezmiş gibi ayakkabıma kuş sıçmıştı sonra oturup onu temizlemiştim yani baya sinirliydim
''aşk olsun derin aşkım ne olmuş yani benim gibi minnoş bir kızı yarım saatçik beklediysen'' tutmayın beni şu kızın saçını başını yolacam ''lan özürlü balina ben seni bir dakika bekletsem kafama molotof atarsın lan '' evet öyle yapardı çünkü balın ı bir keresinde 2 dakika bekletmiştim ama o ne yapmıştı ben onu 2 dakika beklettiğim için düzleştirdiğim saçımı bozmuştu.. neyse..
hızlı hızlı okula gidiyorduk ama ben bir yandan da balın a sövüyordum. okula geldiğimizde bahçe de kimse yoktu .sıçmık. derse gecikmiştik işte hemde o manyak karının -ingilizceciinin- dersine hemen sınıf kapısının önüne geldik. kapıyı çaldım ve bismillah diyerek sınıfa adımımı attım tabi balın da arkamda '' öhöm öhöm ! en sevdiğim hocam biz derse gecik-'' lafımı kesip '' kesin ikinizde derin . yerinize geçebilirsiniz ama bir daha gecikirseniz bu kez sizi sınıfa almam'' hıh çokta umrumdaydı. daha fazla uzatmayıp sıramıza en arkadaki tahtımıza gidiyorduk ama .. bir dakika benim çarptığım meteorun bizim sıramızda ne işi vardı??WTF?
bana 'selam cınım' der gibi bir gülümseme gönderdi .. bu. çocuğun.bizim.sıramızda.ne.işi.vardı??? çok şaşkındım cidden ne alaka??
bu hikaye benim için çok ani oldu.Umarım beğenirsiniz . çünkü ben bu kurguya eğlence olarak başladım.içimde hep bir yazma isteği vardı.Vee şu an ortaya çıktı. umaruım beğenerek okursunuz., okurken eğlenirsiniz. birde okurkenki düşünceleriniz yoruma atarsanız çok mutlu olurum :D :) <3<3
AYRICA BU HİKAYEYİ ANİDEN ÖĞRENEN VE ŞAŞKIN ŞAŞKIN BAKAN MERVE, YAREN,ZÜLEYHA UMARIM SİZDE BEĞENİRSİNİZ CANLARIM ..:) VE BU HİKAYEYİ YAZDIĞIMDAN HABERİ OLMAYAN MİNNOŞUM :D UMARIM SENDE BEĞENİRSİNN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESARET OYUNU
Teen Fictionhayatı son derece sıradan olan Derin'in hayatına Poyraz acaba bir renk katabilecek miydi ?? Ya da birden fazla renk :) ----------- ''ya sen neden bana böyle gıcık davranıyorsun ha?? aptal!''çok sinirliydim ama bana bakan kahverengi gözler sinirlen...