merhabaaa :D üçüncü bölümle karşınızdayım :) umarım kitabı beğenmişsinizdir. yani her ne kadar olaylar tam gelişmese de bir kaç bölüm sonra kurgu yerine oturacak :) ayrıca bu bölüme 13 vote gelmiş :) kitabımı okuyan canım okurlarıma çook teşekkür ederim. bu ara da lütfen bölümü oylamadan geçmeyin canlarım. :))
(multide Poyraz <3 :D )
'' denklemimizi çözmek isteyen ? ''
Neden ben allahım neden ben bu salak kadını çekmek zorundayım ya ?? seçmeli matematik dersine giren Neslihan karısının cırtlak sesi biz zavvallı öğrencilerin kulaklarına tecavüz ediyordu. bende daha fazla kulaklarıma işkence etmemek için kafamı sıraya koymuş bir şekilde saçlarımla oynuyordum.
''Derinciğim sen çözmeye ne dersin ? '' iti an çomağı hazırla dedikleri şu durum olsa gerek ! bende diyordum ki çatlak kadın ne zaman bana bulaşacak ?
''Hocam ben bu soruyu çözmek istemiyorum.'' lütfen başka birini kaldırsın , lütfen başka birini kaldırsın .
''Aaa neden Derinciğim ? oysaki dersle o kadar ilgili görünüyorsun ki (!) '' dedi dersle ilgili olmadığımı belirten abartı sözcüklerle.
''Pekii . Balın ! '' şimdi sıra Balın da .
'' Buyurun hocam '' dedi sitemkar bir ses tonuyla.
'' Sende en az Derin kadar ilgilisin (!) sen çöz bu soruyu '' şu an bir dilek hakkım olsa bu kadını yok etmeyi filan dilerdim heralde !
'' hocam ben bu soruyu çözmek istemiyorum .'' hadi Balın Hadi kardeşim atlatacaksın !
'' Sana çözer misin demedim ! hemen tahtaya gelip bu denklemi çözüyorsun ya da derhal dışarı ! '' allahım lütfen beni de sınıftan atsın.
'' hay hay hocam , '' hayır ya ! Balın dersten çıkıyordu. Poyraz olmadığı için yanıma geldiği sıradan kalktı ve hafifçe eğilerek kulağıma fısıldadı
'' sana iyi dersler Derinciğim '' neslihan karısının taklidini yaparak çıktı .
Balın'ın çıkmasından 2-3 dakika sonra hocadan lavabo izni alıp ben de dışarı çıktım.
nihahaha.
Arka bahçeye gittiğimde Balın da oradaydı. Bende bu durumu fırsat bilip sinsice arkasına doğru yaklaştım vee ;
'' Böö '' diye korkuttum. yaşasın qötülüq !!
'' hass.. '' işte bir adet korkan Balın.
'' Derin seni var ya '' dedi ve peşimden koşmaya başladı. Kötü olan şu ki : Balın benden hızlı koşuyordu ! yaklaşık 5 dakika bütün bahçeyi turladık ve artık dayanamayarak durdum. nefes nefese kalmıştım.
'' Gel , gel bakalım çimdirilmiş bir derin nasıl oluyormuş '' dedi ve yanıma gelip kolumu çimdirdi.
ya resmen bu kız sırf insanları çimdiklemek için tırnaklarını uzatıyordu.
''tamam ! Balın kolumu siktin ! senin yüzünden bir hafta kızarmış kolla gezeceğim.'' dedim Balın gözlerini koluma sabitledi ve yüzüne zafer gülümsemesini yerleştirdi. Bu gülümseme demek oluyordu ki ' eserimle gurur duyuyorum' hayır sadist miydi neydi anlamıyorum ki.
''neyse kanka bişey olmaz '' diyerek koluma girdi.
'' Bu akşam sizde kalayım mı Derin ''
''niye lan ? '' tam benden beklenecek şekilde bir tepki verdim.
'' Hiç. dedikodu yaparız diye şey ettim .'' kesin yine birisi buna çıkma teklifi etmişti. Böyle yeni gelin gibi cilveleşmesinin başka açıklaması olamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESARET OYUNU
Fiksi Remajahayatı son derece sıradan olan Derin'in hayatına Poyraz acaba bir renk katabilecek miydi ?? Ya da birden fazla renk :) ----------- ''ya sen neden bana böyle gıcık davranıyorsun ha?? aptal!''çok sinirliydim ama bana bakan kahverengi gözler sinirlen...