1. bölüm =ihanet

218 18 19
                                    


İnsallah beğenirsiz iyi okumalar

Büyük toplantıya sayılı günler kalmisti,haftalardır bu toplantı için çalışıyorduk.saat gece yarısını geçiyordu,cok yorulmustum eve gidip meleğime sarilip güzel bir uyku cekmek istiyordum.şirketten cıkıp eve gittim.eve geldiğimde salonun ışığı yaniyordu salona gittim masa buyuk bir ozenle hazirlanmis bir suru yemek yapilmi mumlar sonmustu,melek beyaz elbisesi rugan ayakkabılariyla bir melege benziyordu. koltukta sinirli bir sekilde oturmus bana bakiyordu.bu kadar hazirlik niyeydi diye dusunurken bugun bizim evlilik yil donumumuz oldugunu hatirladim ve ben bunu unutmustum.melek sakince ayaga kalkti zeytin gozlerinde iki damla göz yaşı aktı ve hidetle bağırdı "bu saate nerdesin bu saate kadar toplanti mi olur.tabi toplanti ayağına kim bilir hangi kadın altında inliyordu." o bagirmaya devam ederken artik benim kulaklarım duymuyordu son söyledikleri cok ağır olmuştu.o benim nasil askimdan suphe eder,o benim hayatimin aski gozum ondan baska hickimseyi gormezken nasil boyle soylerdi.gozum ondan baska kimseyi gormezken baska birine dokunacagimi nasil dusunurdu.hicbirsey demeden evden ciktim.arabama dogru gittim hızla kapiyi acip arabaya bindim.herzamanki yerime geldimucurumun kiyisina tum istanbul ayaklarimin altinda olur,dalga ve ruzgarin sesleri bana huzur veriyordu.

melekle ilk gordugum ve ilk görüşte ona hayran olduğum zaman geldi;
Uzun boyu,siyag gozleri,siyah saclarıve beyaz teniyle çok güzel biriydi. Sirketiğimizin ortağı salih beyin kızıydı. salih bey artık dinlenmek istiyordu ve şirketi kızına devredecek bu yüzden sirkete gelmislerdi.o an meleğe aşık olmustum. Meleği düşünereken uykuya daldım.

Arabanın camının tıklanmasıyla uyandı her yerim tutulmustu.camı çalan kişiye baktığımda ali haydar bana gülüyordu,ali hadar benim can dostumdu çocukluğumuzdan beri yakın arkadaştık o da evliydi onun 1 yasinda erkek çocuğu vardı.karısı buketle melek çok yakınlar, ali haydar konustu"melek kavga etmişsiniz, cana söyledi melek cok kötüymüş sana söyledikleri yüzünden çok pişmanmış." biliyordum benim canım karım sadece sinirli olduğu için böyle söylemişti hemen pisman olmustu,onabu gece süpriz yapacaktım onun kötü niyetinin olmadığını biliyordum tek suçu beni sevmesi ve kıskanmasıydı.hayatımda onun sevdiğim kadar kimseyi sevmemistim.

Ali haydar beni o kadar iyi taniyordu ki ucurumda olduğumu cok iyi biliyordu " merak edip gelmene gerek yoktu daha iyiyim "diye sorduğumda " seni merak eden mi var hemen sirketeki isleri haletmemiz gerekiyor " dedikten sonra arabasına gitti ben ona sırıtarak bakıyordum biliyordum ki beni merak ettigi icin gelmisti tabiki bunu soylemedi.arabasının kapasını acıp sinsice sırıtarak konustu " kendini bu kadar onemli hissettme " lafını atıp arabasını sürüp gitti. Bende arkasında araba binip sirekete sürdüm.

****

Şirkete gittiğimizde segreterim buseye hemen emirler yağdırmaya başladım " önce sert bir kahve getir sonra gecen ay ihtalat yaptigimiz sirketlerin dosyalarını getir. " buse hemen yanımdan ayrılıp dediklerimi yapmaya gitti.buse güzel. Bir kızdı.orta boylu sarışın sexsi bir kızdı ama isinde gayet iyiydi.aliyle odama gecip çalışmaya basladık.
Oğle olduğunuda biraz ara verdik o sıra da buseyi cagırdım ve ondann melek için güzel bir yüzük almasını istedim ve evdeki hizmeçileri arayıp güzel bir sofra hazırlayıp bize hizmet edecek bir kisi dışında hepsinin gitmesini söyledim.melek ve oğlumu cok özlemistim bir an önce akşam olmasını bekliyodum.

İşler bitiğinde busenin yanina gidip aldiğı yüzüğe baktım buse tedirgin görünüyordu. " adnan bey sey ... " " evet buse ne söyliceksen cabuk söyle " buse " adnan bey yüzüğün fiyati 15 bine lütfen kızmayın ben fiyati sormadim bu kadar pahalı olacağını bilmiyodum " " melek icin az bile " cevabı verip buseyi orada şaşkın bir sekilde bırakıp arabama doğru gittim.

****

Kapıyı acıp eve girdim. Direk salona dogru yürüdüm iceri birdiğimde sofra hazırdı ama melek yoktu bulutu uyutuyordur diye yatak odasına baktim orda da yoktu hiçbir yerde yoktu nerdeydi bu kadın lanet olsun. Solona dogru gidip masayi büyük bir gürültüyle yere attim. Sesi duyup Mutfaktan cıkan aysun bana bakıyordu " karım nerde ? " korkuyla " kafasını toparlama için ali beylerin evine gitti." duyduklarim karsisinda ne yapacagimi bilmiyodum hemen salondaki vestiyerden icki alip kafama diktim.

Okadar cok icmistim ki yürüyemiyordum bile.odama gitmeye calısıyordum ama bi türlü bulamıyodum ama melek gelip kolumu omuzuna atıp beni odamıza götürdü " iyiki geldin melek seni çok ozledim " beni yatağa yatırdi ve oda yanima uzandiginda benim olmasini istedim.

***

Sabah uyandığımda inanılmaz derece başım ağrıyordu. Dün gece aklıma geldiğinde önce yüzümü burusturdum ama sonra melek gelmisti vemelekle barısmıstık. Biliyordum ki melek bensiz bir gece daha yapamazdı ve gelmisti. dun gece bunu kanitlamisti. ona dondugümde bu kişinin melek olmadığı gordüğümde küçük çaplı bir şok geçirdim bu melek değilse kimdi. Bana doğru döndüğünde ikinci bir sok yasamıstım. Dün aysunu melek sanıp onunla birlikte olmuştum. Allahım ben ne yapacaktım şimdi.

Uçurumun Kıyısındaki AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin