Min Hyerin telah pun berpindah ke sekolah barunya iaitu Seoul HighSchool.
DI RUMAH MIN HYORA EOMMA MIN HYERIN
Mingyu: saeng!..bgun cepat!..*jerit abg Min Hyerin*
Min: ya!..oppa!..*memarahi abgnya itu*
Mingyu:bgun cepat!!!..saeng tak nak ke prgi skolh baru saeng tu*lompat di atas katil Min seperti budak kecil*
Min: ok..blh tak oppa trun dari katil saeng!..rimas lh..
Mingyu:*menuruni katil Min dn memandang ke arah Min yg msih dduk di atas katil*
Min:*kembali tdor*
Mingyu:Woii!! saeng bgun lh!*trus mengeletek pinggang Min*
Min: ok!..hajima! Oppa! Hajima!..*trus bngun dari katil dn mencapai tuala nya*
Mingyu: tahu pun!..punya lh susah saeng bngun...bagi tendang baru tahu..*bebel Mingyu*
Selesai mandi Min brsama Mingyu menggunakan seragam Sekolah mereka dn trun ke bawah untk sarapan
Min: Eomma!*memeluk pinggang eomma Nya dn memberi satu ciuman di pipi eomma nya*
Pn.Hyora: Morning dear!..so today your gonna go to your new school!!
Min: ermm..eomma?..Min nervous lh..takut takde nak yg brkawan dngn Min nanti..
Pn.Hyora:laaa..jngn lh nervous...Mingyu ni kan ada..dia kan sama skolh dngn kamu..
Min: mmg lh..Mingyu kan senior kat skolh tu..Min ni junior!..
Pn.Hyora: takpe lh...waktu rehat..rehat lh dngn Mingyu ke..kan Mingyu!
Mingyu: Yela..*tengah brselera suapkn roti ke dlm mulut nya*
Min:btul ni oppa..nanti ada pulak halau Min..mcm lh Min tak tahu perangai oppa..
Tn.Minhyuk:laaa..knape anak appa brdua ni brgaduh..sudah lh brgduh tu..
Min: laa..appa?. Mana ada kami brdua brgaduh..
Pn.Hyora: dh lh tu...sarapan cepat..nanti lambat pulak smpai kat skolh...
Min: nae..araesso!..
Selesai brsarapan dn sebagai nya trus Mingyu brsama Min memasuki dlm kereta Mingyu.
Min: oppa!..blh tak Min yg drive kereta ni?
Mingyu: TAK BOLEH!!..kereta kesayangn aku ni..lgipun saeng takde lesen..Ada hati nak drive kereta oppa..
Tiba2 pintu cermin kereta Mingyu diketok seseorang.Mingyu pun tekan untk turunkan cermin trsebut.
Pn.Hyora:Mingyu!..eomma nak pesan kat Mingyu..jaga Min baik2 okay..*berbisik di telinga anak lelakinya.
Mingyu:asal pulak prlu jaga...bukan dia budak kecil lgi nak main jaga2..*ckp dlm hati dn hairan dngn apa yg di pesan oleh eommanya*
Mereka pun brlalu ke sekolah mereka.Sampai sahaja di sekolah.Mingyu pun parking kan kereta Nya dn brlalu keluar tanpa menghiraukan saeng nya Min yg msih brdiri melihat pemandangan skolh tersebut.
Min: ya oppa!..jngn lh tinggalkn Min..Min tak tahu mana bilik guru..*jerit Min*
Mingyu:*sudah lesap ke mana entah*
Min:ish!..geram aku..sabar je lh aku dngn abg mcm tu*bebel Min*
Min pun jln memasuki sekolah tersebut.Terdapat ramai pelajar memandang Min pastu ada yg brgosip bagai.Trus dia menanyakan seseorang namja yg lgi membaca buku.
Min:excuse me?!..mian sbb tngah kacau kau tngh baca buku..blh aku nak tanye something mana bilik guru ye?*kata Min dngn gagap sekali kerana namja itu memerhatikan Nya dngn tajam skali.
Rapmon:ermm..just go straight and turn to the left..nampak notis bilik guru..tu lh dia..*Rapmon fhm cara dia memandang Yeoja di depan Nya amat menakutkan Yeoja trsebut.
Min:oh ok..annyeong!*bow dn brlalu prgi yg tmpat ditujukan*
Rapmon:.WAIT!!..DARAH NI BAU DIA LAIN..*brfkir sejenak setelh dia mnghidu darah Yeoja yg telah brlalu pergi tadi*...YES THAT IT!!..KEDATANGAN NYA HOLY BLOOD
Min yg lagi berjalan ke bilik guru tiba2 dia trlanggar seseorang dn Min pun jatuh trsungkur dn try untuk bngun ttapi org yg telah melanggar Nya menghulurkan tngn untk menolong Nya bngun.Min pun menyambut huluran tersebut dn tiba pula Min ditolak ke dinding dn dia pun terperangkap di dinding hanya kaku apabila namja di depan Nya ini mendekatkn mata nya dngn Min.Tiba2 suara seseorang menjerit nama namja trsebut.
[Mesti kauorg tertanye siapa kah namja tu?!..]
(Sorry lh klau Chapter 2 ni author buat dialog..malas nak buat mcm karangn bagai...klau yg Chapter 1 tu author tak buat dialog..mlas pulak nak tukar...ok lh..harap korang enjoy dngn ff baru author ni..jngn lupa Vote)
YOU ARE READING
School Of Vampires[Malay Fanfic]
FanfictionMin Hyerin seorang yeoja yg mmpunyai darah suci dalam dirinya tp bukan sekadar dia mmpunyai darah suci dia juga separuh manusia separuh vampire ttapi blum vampire sepenuhnya setelah menemukan soulmate nya untk menggigit di lehernya baru lh Min Hyeri...