Seorang namja yg lgi memerhati Yeoja yg telah msuk ke dlm kawasan sekolah.
???:..THIS BLOOD!!*mata namja trsebut tukar jadi merah dn kembali normal seperti mata manusia*
Tiba2 pulak dia dikejutkan seseorang.
V:apa yg kau tengok tu?!..please!..jngn nak cari masalah pulak
???:*tidak memberi respon dn brlalu prgi.
V: Ya!!!*jerit V rasa geram dn mengelengkn kepalanya.
Flashback part Min Hyerin
Min perjalanan ke bilik guru tiba2 ada trlanggar bahu seseorang dn Min pun jtuh trsungkur.Seorang namja menghulurkan untk menolong Nya bngun dn tiba2 pulak namja trsebut menolak nya kedinding dn terperangkap di dinding hanya kaku apabila namja di depan Nya ini mendekatkn mata dngn Min.Seorang mnjerit nama namja trsebut.
V:Ya!..JIMIN*menuju ke arah Jimin dn menarik tangan Nya ke tempat yg privasi*
FLASHBACK
V:apa yg kau tengok tadi? huh!..kau jngn nak buat kecoh kat skolah pulak..kita dtng sini pun brtujuan untk meyelesaikan masalah..
Jimin:*tidak memberi respon dn brlalu prgi.
V: Ya!!!*jerit V rasa geram dn mengelengkn kepalanya.
Jimin trus mengikuti Yeoja tersebut dn secara sengaja dia melanggar Yeoja tersebut.Jimin menahan mata agar tidak bertukar warna merah.Sebelum tu dia ber eye contact brsama Yeoja trsebut.Entah kenape pulak dia rasa nak gigit je leher Yeoja di depan Nya disaat itu juga aku memerhati mata Nya dn tiba2 pulak dia trkenang masa lalu..mata itu sngt dikenali bagai ada sesuatu yg membuat dia menarik perhatian dengan yeoja trsebut dan tiba pula seorang menarik tangn aku dari situ.
END FLASHBACK
Min:..PAHAL DENGAN NAMJA TU..*menghebus nafas nya*
Manakala V bersama Jimin
V: aku dh cakap..kontrol diri kau Jimin!!!..kau hampir bunuh Holy Blood!
Jimin:kau tahu juga dia Holy Blood..
V:mmg lh aku tahu sbb aku tahap A btw kau ada minum darah yg Jin sediakan pagi tadi..
Jimin: blum..
V: yg kau tak minum pahal..mmg patut lh keinginan kau nak minum darah Yeoja tadi Vampire feels kau muncul..nasib aku ada bawa extra darah ni..nah minum..*memberi darah trsebut kepada Jimin.
Jimin:thank!..tp kn Yeoja tu mengingatkan aku..tp aku tak ingat siape?
V:dh lh..jngn fkir mcm2..
Tiba2 pulak seorang namja berlari speed yg laju sampai rambut Jimin mengerbang
Jhope:Ops terlanjur sudah!!..*patah balik ke arah Jimin brsama V*
V:HAAA..DAH HYUNG NI NAK TUNJUK POWER SPEED LAJU HYUNG TU KAT SINI KENAPE?!..NANTI ORG TENGOK HYUNG!*membuat V risau dn melihat sekeliling mereka*..Nasib lh tiada org kat sini..
Jhope:hehehe..saje nak test..lgipun takde org kat sini..
Jimin yg malas dngn situation tersebut trus dia berlalu pergi.
Manakala Min Hyerin
Min:akhirnya!..dh jumpa pun bilik guru..*ingin memasuki bilik guru tiba2 ada seorang menarik lengan nya*
Saenim Jihyo: kamu Min Hyerin kan?..sya ni songsaenim guru kelas kamu..
Min: oh..Annyeonghaseyo Songsaenim..
YOU ARE READING
School Of Vampires[Malay Fanfic]
FanfictionMin Hyerin seorang yeoja yg mmpunyai darah suci dalam dirinya tp bukan sekadar dia mmpunyai darah suci dia juga separuh manusia separuh vampire ttapi blum vampire sepenuhnya setelah menemukan soulmate nya untk menggigit di lehernya baru lh Min Hyeri...