Chapter 4-Rose Flower

1.2K 82 19
                                    

PERJALANAN KE KELAS

Apabila Min brsembang bersama jungmi dngn Nayeol sambil menuju ke kelas mereka tiba2 Min trlaanggar seorang namja.Min pun jatuh trsungkur.Namja trsebut pun menghulurkan tngn untk menolong nya tetapi tiba2 pulak tngn namja trsebut terasa panas dn dia pun melepaskan tngn Min dn Min pun jtuh semula.

Min: aduhh..

Jungmi dan Nayeol yg dari tadi menjeling tajam ke arah namja tersebut seperti nya mereka mengenali namja trsebut.Trus jungmi brsama nayeol menolong Min untk bngun.Baru sahaja Jungmi brsama Nayeol membantu nya untk bngun tiba2 pulak dia melihat namja yg tadi tiada disitu.

Min: Jungmi?..bukan ke tadi ada seorang namja kat sini ke tadi?

Jungmi:entah lh..

Min pun berasa hairan dan sangat mencurigakan trhadap namja yg telah melangggarnya.

Selesai sahaja hbis skolah mereka pun balik ke rumah mereka msing2

Min:annyeong Jungmi! Nayeol!

Jungmi:annyeong chingu!

Nayeol: annyeong!

DI RUMAH MIN HYERIN(Waktu malam)

Di dlm bilik Min.Min lgi mencari dimana dia mahu meletak bunga rose tersebut.Min sbnarnya amat menyukai bunga ttpi bunga yg paling disukai nya ialah bunga rose.

Min:ape lh aku ni..malam2 baru nak cari mana nak letak bunga ni..

Min pun turun ke bawah untk mencari pasu kecil dn diletaknya tanah sekali dan membawa pasu tersebut ke dlm bilik nya.Malam pun menanam bunga.

Mesti kauorg tertanye dari mana pulak dtng nya bunga rose tersebut.

Flashback(waktu balik dari skolah)

Min melihat kereta abangnya Mingyu tiada disitu.

Min:ya paboya!..sampai hati oppa tingglkan saeng!!!

Min pun trpaksa brjalan kaki balik ke rumah nya.Rumahnya tak jauh sngt pun.Tiba2 Min trserempak dngn seorang perempuan tua ingin membawa beg plastic yg bnyk.Min pun dngn kasihan sekali melihat prempuan tua trsebut dn trus dia menolong perempuan tua trsebut.

Min: Annyeonghaseyo?..blh sya tolong ahjumma..sya kesian lh tengok ahjumma bawa brang2 bnyk ni..

Ahjumma:takpe..menyusahkan kamu je..

Min: tak menyusahkan pun..sya ikhlas nak tolong ahjumma..

Ahjumma:yela2...tolong angkat yg ni..

Mereka pun menuju tempat yg ditujui.

Ahjumma: ok..kamsahabnida sbb tolong ahjumma..

Min: nae..

Min ingin brlalu pergi tetapi tangn nya ditarik seseorng.

Ahjumma: ermm...sbagai tnda trima kasih sbb tolong ahjumma..ahjumma beri sekutum bunga rose ni untk kamu..

Min: wah ahjumma..kebetulan sya amat menyukai bunga.. bunga kegemaran sya bunga rose..tp ahjumma sya ikhlas tolong ahjumma jdi takpe lh..

Ahjumma: ambil je lh...klau mcm tu kamu hanya anggp pemberian hadiah ahjumma ini untk kamu..

Min: yela2..klau itu yg ahjumma mahukan..sya ambilkan..ok lh..Annyeong ahjumma sya dh trlambat ni..nanti eomma sya cari sya pulak..

Ahjumma:ok..hati2 dlm perjalanan tu..

Ahjumma tersebut mengatakan sesuatu dlm hati nya*syg anak eomma..eomma rindu dngn kamu syg..syg eomma dah besar dh.harap kamu jaga bunga rose eomma bgi tu..bunga rose itu akn menemani syg pada waktu mlm..*

Orang tua perempuan trsebut itu ialah Eomma kepada Min Hyerin dia telah menyamar jdi org tua kerana dia ingin brjumpa dngn anak nya.

Min pun brlalu prgi dngn sekuntum bunga rose ditangan nya.Trus dia menghidu haruman bunga tersebut dn melihat keblakang sekali lagi.Kelibat ahjumma trsebut telah hilang dngn sekelip mata.

Min:aiee..baru je brlalu prgi ..ahjumma tu dah hilang..pelik btul?..

END FLASHBACK

Akhirnya Min sudah pun menanam bunga rose tersebut dan diletak di tepi tingkap bilik nya.

Min pun segera naik ke atas katil untuk tdur dan menutup lampu disebelah nya.

Tepat pukul 12.00 tengah malam.Ada seorang memasuki bilik Min dari tingkap dan orang itu mula mendekati katil Min.Dia coba untk perhatikan Min yg lagi nyenyak tdor seperti bayi.Orang itu pun mula membelai rambut Min.

Min merasakan sesuatu membelai rambutnya.Min pun membuka mata nya sedikit.melihat seorang namja dngn mata merah slepas itu Min menggosok mata nya namja trsebut sudah hilang.

[kauorg rasa siapa namja yg membelai rambut Min?..]

Sorry kepada readers telah lama menunggu chapter ini di published..author slow update..slalu author busy mana tak nya tak sempat nak sambung ff ni..Gangster Love juga author blum update..bnyk readers yg tak sbar author nak update gangster love..hrap maklum lh author slalu busy kadang2..please jngn buang Gangster Love tu dari library kauorg..btw author ada tukar sikit chapter 3 School Of Vammpires..sila baca smula..harap readers yg lama menunggu gangster love chapter update yg seterusnya harap tunggu ye dan truskan vote ff tu..mianhae klau author update chapter yg ni pendek je..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

School Of Vampires[Malay Fanfic]Where stories live. Discover now