Alarmın çalmasıyla tüm o güzelliklerle dolu dünyamdan sıyrılıp gerçek dünyayla karşı karşıya kaldım. Niye rüyaların en güzel yerini alarm sesi doldurur ki? Niye yani niye?
Siz şimdi diyeceksiniz ki kesin sevgilisiyle tam öpüşürken alarm çaldı. Aslında benim mutlu olduğum anlar pek öyle olmuyor. Yani ne biliyim pek beceremem doğrusu öyle şeyleri. Malum, becermek de istemem aslında da neyse...
Kalkıp uyuşuk uyuşuk elimi yüzümü yıkadım. Altıma kot şort üstüne de beyaz bir tişört giyip aşağı indim.
"Annesinin kuzusuuu masaya geelll" diye bağırdı annem. Evet, annemle romantik, bol sevgi yumağı konuşmalı bir ilişkimiz varıdır. Ayaklarımı yere sürte sürte mutfağa gittim. Sabah kahvaltılarını bahçeyi gören mutfağın balkonunda yapardık hep. Ayrı bi hoş oluyor. Masaya bakıp anneme ve evdeki Güloş teyzeme sarıldım.PATATESLİ OMLET!!!
Babam da birazdan yemeğe inince başladık biz de.
Babam "Kızım farkındaysan yaz tatiline girmiş bulunuyoruz biz senin yaşındayken sokağa çıkar top oynardık yazları." dedi gülerek.
Aaa dün okullar kapanmıştı değil mi?!?! Tamamen aklımdan çıkan düşünce gülümsememe sebep oldu. Yaz gelmişti!!! Bol tatil ve bol huzur. Kahvaltıyı bitirdikten sonra kahvelerimizi içerken annem " Ee aşkitom bir planın var mı? Ne yapmak istersin?" diye sordu. "Hiç düşünmedim ya." dedim bende dudak büzerek."Asya'larla konuştum yazın Çeşme'ye gidiyorlarmış kaç yazdır çağırıyorlar artık bi gitmezsek ayıp olur. Hem Asya'nın senin yaşlarında bi oğluda var. Adı Cenk. Baban da gelir hem haftasonları." Aslında kötü bir fikir değil. Olabilir hem Çeşme'de çok güzel bir yer. Hem belki ayrı ev alırsak Darya da gelir. "Olur anne ama Darya da gelse o da çok seviyor Çeşme'yi." "Aa süper olur tatlı kuşum. O zaman ben ev aldırıyorum. Asya'ların sitesi villa evlerden oluşuyormuş. Her villanın kendine özel havuzu da varmış. Bizde onların karşısındaki villayı alırız. Zaten 8 oda mıymış neymiş. Darya da gelse çok rahat sığarız."
"Oleyy süper o zaman. Ben Darya'yı arıyorum da biz ne zaman gidicez?"
"Yarın akşam uçağımızı aldırıyorum. Saat 8'e"
"Tamamdıırr!!" Diyip odama koştum. Tabiki sakar ben, merdivenlerde takıldım ama kalkıp koşmaya devam ettim.
Darya ile tatil hem de Çeşme'de. Bu fikir beni çok mutlu ederken. Yatağa zıplayıp telefonumu elime aldım. Yaklaşık 2.30 saat Darya'yla FaceTime yaptık ve valize ne alacağımızı kararlaştırıp birazda Çeşme'nin hayalini kurup kapattık.
Annesinden izini koparmıştı. Ailelerimiz çok yakındı zaten bebeklik arkadaşıyız sonuçta. Darya'nın ailesi kendi ailem gibiydi. Sıcacık... Darya evde olmasa bile gider onlarla sohbet ederdim.
Valizimi hazırlamam yaklaşık 3 saat sürdü. Yarısından fazlası şarkı söyleyip yatakta dans etmekle geçti aslında da neyse... Yatakta dans etmek mi Su? Sen basbaya yatakta zıplıyodun be güzelim. Diyen iç sesimi kınayarak onu takmamaya çalıştım. Ben bizi kardeş sanardım. Neydi günahımda hemen sattın beni??
Saçma düşüncelerimi kışkışlayıp karnımın gurultu seslerini farketmem uzun sürmedi. Hemen aşağı inip Güloş'tan bana süt ve börek koymasını istedim. Yerim ben bu kadını ya çok tatlı. Bebekliğimden beri bizim evdedir Güloş, artık ikinci annem gibidir.
Otuma odasına gidip televizyonu açtım ve böreğimi yemeye başladım. Film bittiğinde saat akşam 7.30 olmuştu. Bende sıkılıp spora gitmeye karar verdim. Hemen altına siyah spor taytımı üstünede pembe sporcu atletimi ve hırkamı giyerek çıktım. Darya ve bizim diğer kızlara spora gelmelerini isteyen kısa bir mesaj attım.
Spora gittiğim de zaten Ayşe ve İdil'in orada olduklarını gördüm. Selamlaşıp ısınmak için koşmaya gittim. Koşu bandında yarım saat koştuktan sonra pilates dersine girdim çıkışta kızlarla sporun yanındaki Çin restorantında oturup yemek yedik. Biz spordan sonra yazık o kilolar gitmesin kovmuş gibi olur deyip yemek yiyen insanlar olarak resmen masayı donattık.
Yemeği yedikten sonra Darya bize geldi kalmaya zaten konuşmuştuk bu gece bizde kalacaktı valizini de getirmiş. Ah pardon valizlerini?!?! "Kızım o valizlerde ceset mi taşıyorsun bu ne?!?!" diye gene en saçma şeyi söyleyen ben oldum. 1 milyon dolar kazananımız SUUUU!!!! Teşekkürler teşekkürler yapımda var saçma şeyler söylemek... Alkışa gerek yok arkadaşlar utandırıyorsunuz:))) kendi içimde yaptığım şeyden vazgeçip geri konuya döndüm.
Darya da omuz silkti. Saat 11 gibi ikimizde duş aldıktan sonra kek yapmaya karar verdik. Gece gece ne keki arkadaş?!?!! Sanana iç ses sanane yani? Kekide yapıp birer dilim yedikten sonra uykuya daldık.
Sabah yerde uyandım... Ben kısaca özet geçiyim;
DARYA'YLA YATMAYIN!!!
Yatağının altındaki yatağı açmama ramen kız nasıl tekmeliyorsa taa onun yattığı yere geçip yere düşmüşüm...
Elimi yüzümü yıkayıp Darya'yı uyandırdım.
Altıma kot pantolon üstüne de turuncu askıları örgü bir bluz giydim. Darya da beyaz şort üstüne gri tişört giyip tişörtün ucunu bağladı ve aşağıya indik. Darya çok güzel bir kızdı. Baya güzeldi hemde.
Sofraya baktığımda herşey hazırdı Darya'nın annesi ve babası da oturup benimkilerle gülüşüyorlardı. Çok tatlı bir fotoğraf olurdu böyle diyip kotumun cebinden telefonumu çıkartıp gizlice fotoğraflarını çektim çok tatlı gözüküyorlardı. O gün bol kahkaha ve bol sohbetle geçti.
Saat 6 gibi herkese veda edip evden çıktık.
Yarım saat Süren yolculuktan sonra uçak işlerimizi halledip lounge a gittik. Biraz atıştırdıktan sonra uçağa geçtik ve 1 saat boyunca hepimiz uyuduk. Saat 9.30 gibi Asya Teyze'nin Arabasına binip evlerine doğru yola koyulduk. Yaklaşık 40 dakika sonra eve geldik.
Pek belli etmesem de Cenk'i deli gibi merak ediyordum ama sormaya çekiniyordum o Yüzden soramadım. Darya'yla Cenk'ten bahsedersem anında Cenk ve ben hakkında senaryolar kurucağını bildiğim için söylemedim. Süpriz olurdu hem.
Ilk bizim eve geldik. Ev tahminimden güzeldi. Odalarımıza yerleşip valizlerimizi boşalttık.
Daha sonra annem bizi çağırdı ve Asya Teyzelerin evine gittik. Kapıyı Asya Teyze açtı. Çok şeker bir kadındı. Bizimle selamlaşıp salona geçti biz de peşinden gittik.
"Cenk gelsenize bi oğlum." Diye seslendi Cenk'e.
Acaba nasıl biriydi? Darya bana anlamayan bakışlarını yollarken bende omuz silktim. Gözlerini kısıp bana niye söylemiyorsun kızım dermişçesine baktı.
Tam dil çıkaracaktım ki Asya Teyze'nin sesi beni böldü. "Çocuklar bu Su bu da Darya hadi siz odana gidin kaynaşın." Dedi. Odana derken kahverengi saçlı çocuğa bakmıştı. Gülümseyip kafa salladık Darya'yla.
Aman Allah'ım şu iki taş çocuğa bak!!!! Bakmak için biraz kafanızı yukarı kaldırmanız gerek ama sorun değil. Hangisi Cenk'ti acaba? Kesin o kahverengi saçlı olandı.
Tamam sevgilim falan olmadı hiç pek sevmem öyle şeyleri her çocuğu reddettim zaten ama bunlar biraz fazla yakışıklılardı. Adını bilmediğim çocuk gelin der gibi elini sallayınca onu takip edip odası olduğunu anladığım yere geldik ve büyülenmem uzun sürmedi. Odası buz mavisiydi. Odanın duvarlarına bakarken çarptığım sert şeyle düşmem bir oldu.
Merhabaaa ilk bölüm ve daha çok tecrübesizim umarım beğenirsiniz 😘😘😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Seviyorum Minik
ChickLitSu adında pek aşktan anlamayan kız, gittiği tatilde neler yaşayacak? "Su" "Her gece uyumadan önce konuştuğum son kişi olmanı, adının anlamı gibi bana yaşam kaynağı olmanı seviyorum." Sesler o kadar karışıyordu ki beni kucağında taşıyan kişiyi dahi t...