Öpücük

9 0 1
                                    

Çarptığım sert şeyle bir anlık gözlerim kararsada açmam uzun sürmedi. Karşımda gri tişörtü bir vücut vardı kafamı kaldırmamla kahverengi gözlerle buluşmam bir oldu.

Beni sarsarak, "Önüne baksana kızım. Tamam yakışıklıyız da kaç dakika daha bakıcaksın?" Dediğinde göz devirmekle yetindim.

Darya "Peki hanginiz Cenk?" Dedi ve yatağa oturdu. Benim çarpıştığım çocuk "Benim" dedi boş gözlerini benden ayırmadan.

Tam ne var diyen sorucaktım ki adını bilmediğim çocuk "Hadi şişe çevirmece oynayalım!!" Diye anırdı resmen ben hemen "Ben oynamam siz takılın." Dedim.

Evet, şişe çevirmeceyi çok saçma buluyordum. Yani sırf saçma şeyler yapmak için saçma bir oyun yani.

Cenk "Nedenmiş o?" Dedi soğuk ifadesiyle.

Darya da "Küçük kızımız korkuyor mu yoksa??" Dedi aynı Cenk gibi boş boş bakarak.

Ah hadi ama Darya. Ödeticem sana bunu dedim içimden ve içimdeki kötü kız pis bir şekilde sırıttı.

Adını bilmediğim çocuk da sapıkca sırıtıp Darya'ya baktı. Darya da ona dönerek "Senin adın neydi?" Diye sordu aniden alt dudağını ısırarak. "Enes" dedi yine sapık sırıtışıyla ve bakışları Darya'nın bacaklarına kayarken.

Darya'da anlamış olacak ki huzursuzca kıpırdandı.

"Hadi bakalım" dedim ve şişeyi döndürdü Cenk.

Cevap kısmı bana soru kısmı da Enes'e çıktı. Enes , Cenk'e sırıtıp kaşlarını bir şey  sorar gibi kaldırdı. Kesin pis bir şey yaptırıcaktı ama olumlu düşünmeye çalıştım.

"Cenk'i öp." Dedi sırıtması genişlerken.

Ne vardı bu kadar sırıtıcak?

"HAYIR" diyip yere bakmaya başladım.

"Yapmak zorundasın. Oyun sonuçta ne fark eder." Dedi Cenk sert ve imalı ses tonuyla.

Aynı ses tonuyla hayır demeye çalıştım ama ağzımdan "Ha-Hayır" gibi bir şeyler çıktı.

Saçma bir oyun yüzünden ilk öpücücüğümü vermezdim.

"İlk öpücüğümü saçma bir oyun için sana vermem." Dedim tam Cenk'in gözlerinin içine bakarak. Kahverengi gözleri hala boş bakıyordu ama umursamamaya çalıştım.

On saniye kadar bakıştıktan sonra Enes, Darya'ya dönerek "Bunlar biribirlerine bakarak geçircek oyunu anlaşılan, biz mi öpüşsek?" Diyip pis pis sırıttı. Darya da onun omuzuna vurup kıpkırmızı yüzünü yere çevirdi.

Cenk bana dönüp uzun bir süre dudaklarıma baktı ve sonraaaa beni kendine çekip öpmeye başladı. Aç gibi öpüyordu.

Hemen ittirdim ve yüzüne en sert tokatımı geçirdim. Doğruyu söylemeliyim ki elim çok acımıştı ama umrumda değildi. İlk öpücüğümü daha tanımadığım bir çocuğa kaybetmiştim.

Ona dönüp "Bir daha bana dokunursan olucaklardan sorumlu değilim." Dedim ve hıçkırarak evden çıktım.

Allah'tan annemler oturma odasındaydı da farketmediler.

Darya da peşimden koşarak gelip "Şşş tamam balım ben burdayım ağlamana gerek yok bir şerefsiz için..." Diyip sarıldı. Ağladığımı farketmemiştim bile. Kapının önüne çöküp kafamı kollarımın arasına aldım.

En başından oynamak hataydı. Saçma bir oyun olduğunu söylemiştim zaten niye oynuyorum ki sanki? Ağlamam şiddetlenmişti.

Darya da benim pozisyonuma gelip "Sadece bir oyun Su. Ağlama aşkım. Ödetiriz o şerefsize." Dedi. Darya gibi bir kardeşim olduğu için çok şanslıyım... "Ama o ilk öpücüğümdü ve aaa anlamsız bir şekilde beni öpmesi hoşuma gitmişti, kalbim yerinden çıktı gibi olmuştu. Ben buna sinirleniyorum. Niye böyle oldu ki kalbim? Acaba grip mi oluyorum? Niye nefes alamıyorum Darya?" "Grip değil aşık oluyorsun Darya."

İç sesim SIÇTIK diye bağırdı.

Hayır aşık olmuyordum. Daha bir kaç saattır tanıştığım bir çocuğa aşık olamazdım.

Seni Seviyorum MinikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin