Bab 10

889 55 8
                                    

Ji Hyo: *nangis* // Chanyeolll ~ bogoshipeo~ //

Ji Young: Unnie?

[ Note : Sejak Chanyeol tinggalkan Ji Hyo dengan Chanbyul,Ji Young tinggal dengan EXO .. EXO pun bawa Ji Hyo kat rumah diorang~ Sebab diorang nak Ji Young jaga Ji Hyo.. Ji Hyo just dengar cakap Ji Young jee .. well hati perempuan kann? ]

Ji Hyo: *lap air mata* Ji Young? Wae? *fake smile*

Ji Young: Ni EXO ajak cuti minggu depan ..

Ji Hyo: Kat manaa?

Ji Young: Your favourite place .. LANGKAWI ~~~~~~~~~~

Ji Hyo: Chanbyul camna?

Ji Young: Kenapa dengan Chanbyul? *blur*

Ji Hyo: *gelak* Dia kan sekolah ..

Ji Young: unnie? Unnie lupaa ehh? Next week kan Chanbyul cuti~

Ji Hyo: Ohh~ Lupa *tayang gigi* Tapii...

Ji Young: No but in my dictionary .. Unnie still nak tunggu dia buat apa?

Ji Hyo: Because hes my husband..

Ji Young: Husband apa macam tuu? Husband tu memang kena tinggalkan isteri dengan anak? Berfoya-foya dengan perempuan lain kat luar sana? Tinggalkan isteri dengan anak merana kat sini? Unnie,tak payahlah nak tunggu suami macam tuu . Kalau yaa dia still sayangkan unnie,mesti dia datang jenguk unnie dengan Chanbyul.. ni anak gugur pun tak datang .. nak tanya khabar? lagilah tak .. Unnie walaupun orang lelaki selalu pandang rendah dekat kita,tapi kita jangan tunjuk macam kita ni terhegeh-hegeh nak kan diorang..kita kena tunjuk yang kita nii tak macam apa yang diorang fikir *minum air* Fuhh,habis air liur berharga aku nii..

Ji Hyo: Tapi Ji Young..

Ji Young: Tapi lagiii !! Tak kira,unnie kena ikut kami jugakk! NOKTAH ! *keluar* Ommo!

EXO; *tayang gigi*

Luhan: Jinjja daebak !

EXO: *claps* macam peguam !

→ SKIP ←

Baekhyun: Wehh aku dengan Sehun nakk pergi beli makanan jap .. Tunggu ehh?

Tao: Nakk ikut!

Sehun: No wayy ! Nanti karang ada yang rogol kau .. Diorang ingat kami ni bawa GRO pulakk .. Dahlah pakai mengalahkan Ji Young *keluar*

Semua: HahahahAAAhaha

Tao: Jannam jannam! -_-

⇨ Di restoran ⇦

Sehun: Kami nak kimchi osyster untuk 13 orang makan,sayur goreng dan ayam salut tepung .. Bungkus yaa?

Waiter: Arraseo! Harap encik berdua bersabar *blah*

Sehun: Selagi aku boleh sabar,aku sabar..

Baekhyun: *Main phone* *tersengih*

Sehun: Oit oit! main phone dengan sape tuu?

Baekhyun: Bini kesayanganlahh

Sehun; Haa! Taeyeon bila balik dari Tokyo?

Baekhyun: Lusa !

Sehun: Eh! Due dia berapa? Karang beranak kat sana pulakk

[ Note: Taeyeon sebenarnya dah mengandung 5 bulan]

Baekhyun: Beranak apa kejadah kau nii? Baru 5 bulan kott !

Sehun: Ohh yeke? Hehe *tayang gigi*

Chanyeol: Ehh Dara ! Tu Baekhyun dengan Sehun lahh.. Jom oppa nak jumpa dengan diorang ~ *pegang tangan Dara* *pergi* Haii Sehun,Baekhyun~

Sehun; Kau nak apa lagi Chan? Tak puas ke kau dah sakitkan Ji Hyo?

Chanyeol: Kau ni pahall? Aku datang elok-elok kann?

Baekhyun: Kau tak datang lagi baguslah! Lelaki dayus ! Dulu sebelum kau nak Ji Hyo,kau janji macam macam tapii bila kau dah dapat dia,kau buat dia macam SAMPAH! Kau dulu aku tahu jadi macam ni,aku suruh Kai kahwin dengan Ji Hyo !

Sehun: Chanyeol,seriously aku rasa aku menyesal jumpa kau,aku kenal kau dan yang paling aku menyesal,Aku jadi kawan kauu ! Dan kau DARA ! Kau ni memang tak tahu malu ehh? Hambik suami orang?

Dara: eh? Ji Hyo tu yang tak reti nak jaga suami diaa ! Dahlah oppa! Panaslah dekat sini ! *tarik tangan Chanyeol*

Chanyeol: *blah*

ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ

 Love Me Right 2 ✔Where stories live. Discover now