Mrs. Park : Chanyeol nak kembali dekat jihyo? Seriously?
Mr. Park : Yelaa kenapa? Awak tak setuju?
Mrs.Park : Bukan tak setuju tapi saya risau jee
Mr. Park : Nak risau apa?
Mrs. Park : Saya risau kalau jihyo taknak terima Chanyeol balik. Well, Chanyeol kan dah banyak lukakan hati jihyo
Mr.Park : Kita doakan yang terbaik je untuk diorang.
Mrs. Park : Yelaaa
▶Chanyeol P.O.V ◀
Chanyeol baring di atas katil sambil melayan insta Jihyo.
Hm betulla diorang ada kat Malaysia. Sokay jihyo. Aku akan kejar kau sampai kau maafkan aku semula. Aku dah banyak bersalah dengan jihyo. Aku nak kembali kepada dia macam dulu.
Chanyeol membersihkan diri lalu keluar dari bilik hotel untuk mengisi perut. Dia turun ke restaurant hotel yang tersedia. Dia duduk di sebuah meja lalu memesan makanan. Chanyeol berhadapan dengan sebuah kolam dan di seberang sana merupakan meja Jihyo dan Exo.
Makanan yang dipesan Chanyeol pun sampai. Chanyeol menikmati makanan yang dipesan lalu memandangkan ke arah seberang. Dia terkejut.
Omaigaddd! Tu kan jihyo dengan Exo. Aku kena pergi dekat diorang.
Chanyeol bangun dari tempat duduknya dan cuba untuk menuju ke arah sana tetapi dia dihalang oleh seseorang.
Dia ialah Sehun.
- SKIP -
Chanbyul : Lepasni kita nak pergi mana?
Baekhyun : Pergi neraka! Hahahaha
Chanbyul : Diamlaa uncle kerdil!
Baekhyun; Kau ni memang cari nahas dengan aku! Tak padan dengan muda, dah kurang ajar dengan aku. Apasal? Kau ingat kau bagus sangat?
Chanbyul; Uncle yang start dulu an? Orang tanya leklok. Dia balas macam taik.
Baekhyun; Kau ni kann.. *nampak Taeyeon datang* memang comel.
Taeyeon : Kenapa ni?
Baekhyun; Taklaa sayang. Chanbyul ni puji - puji kita pulak. *buat muka tersengih* *belai rambut Chanbyul*
Taeyeon : Jinjja?
Baekhyun; Yelaa kan Chanbyul kan? *peluk Chanbyul kuat* *cubit chanbyul di belakang*
Chanbyul; *angguk terpaksa*
Taeyeon : Okay! *blah*
Chanbyul; Yakkk lepaslaa!
Baekhyun; *lepas* Kau ingat aku nak sangat peluk kau? Tak hingin aku! Bwerkk! *buat nak termuntah*
Chanbyul : Get lost! -_-#
Lay : Sehun? Apasal kau diam je?
Sehun : -_- Time aku cakap banyak, korang marah. Time aku cakap tak banyak korang suruh pulak. Valak betul!
Lay : Valak?
- Di Hotel -Flashbacks ==
Sehun : Kau buat apa kat sini, Chanyeol?
Chanyeol : Sehun? *melutut kat Sehun* Aku nak minta maaf kat kau Sehun. Aku tahu aku banyak salah. Aku jahat. Aku zalim
Sehun; Kau bangunlaa..
Chanyeol: *Bangun* Sehun tolonglaa maafkan aku. *nangis*
Sehun; Okay. Actually aku dah lama maafkan kau cuma Jihyo jelaa aku tak tahu.
Chanyeol: Sehun, tolong aku? Aku nak kembali dekat family aku. Aku dah tahu cerita sebenar.
Sehun; Duduklaa dulu. *duduk* Cuba kau cerita apa yang buat kau nak pergi kat Dara?
Chanyeol: Aku dah terperangkap. Dara tu dulu sebenarnya yeochin aku dulu kat sekolah. Tapi dia tinggalkan aku. Satu hari tu, dia panggil aku. Dia nak jumpa aku. Dia explain sebab apa dia tinggalkan aku. Lepastu bila aku dah maafkan dia, dia tunjuk gambar bogel Gary dengan Ji hyo . Tengah tidur berpelukan. Aku geramla dengan jihyo. Tapi dlam seminggu tu, aku couple dengan Dara. Then, bila aku balik aku jadi menyampah dengan Jihyo bila teringat gambar tu. Tu yang aku keluar dari rumah. Then, bila aku tinggalkan jihyo. Lastly aku dah tahu dia edit gambar tu. At the same time, Dara bercinta dengan lelaki lain.
Sehun; Hmm aku akan tolong kau.
B. E. R. S. A. M. B. U. N. G