Eloszka włoszka!😂
-----------------------------------------------------------------
09.09.2015 Tydzień późniejJest piątek! Nareście!
To tak jak zawsze wstałam o 5.30
Ubrałam się, zjadłam śniadanie i poszłam do szkoły.
A poza tym zaczełam częściej chodzić z Tomkiem. Dziś podobno zostaję u niego na noc, bo ma małe przyjęcie, że tylko rodzina ale on mnie zaprosił. Byłam w szoku.W szkole
Nie działo się nic ciekawego...!
Po szkole
Gdy wracaliśmy Tomek zapytał czy bym nie mogła przyjść do niego wcześniej. Byliśmy koło mojego domu...! Weszłam na podwórko. Ale przed wejściem On pocałował mnie w policzek...!
W domu
Tegże nic ciekawego!...
U Tomka
Gdy byłam u niego zapytał mnie czy zostanę jego dziewczyną! Odpowiedzi brzmiała "TAK" ! Gdy zaczeło się przyjęcie tańczyłam z nim. Potem dużo sporzyliśmy alkocholu i potem... nie pamiętam, ale jak się obudziłam to była w szlafroku i samej bieliźnie tak jak on! Co tam się działo! Gdy wstał rzucił się na mnie i zaczął mnie całować tak jak nigdy do tąd Marcin to był najlepszy pocałunek jak mogłam przeżyć... Tomek zapytała czy był u niego nie zostałam jeszcze tydzień bo on będzie sam w domu... I nie pójdziemy do szkoły.
W parku
Gdy szłam z Tomkiem trzymając się za ręce ujrzałm Marcina. Podeszedł do mnie i powiedział, że ze mną zrywa, bo ma nową. Wcale się tym nie przejmowałam...i poszłam dalej z Tomkiem.
W domu
Zrobiłam test ciążowy! Wiesz jaki wyszedł... POZYTYWNY! Nawet się cieszę ale nw czy Tomek będzie się cieszył. Więc czem prędzej mu o tym opowiedziałam on odpowiedział, że jest najszczęśliwszym człowiekiem na świecie!
Teraz gdy jestem w ciąży nie będę pisać dzienniczka przyko mi... ale to szybo minie... Bella
Mam nadzieję że się podobało...!
😂😂😂
⭐⭐
🐼
sorry za piosenkę ale... właśnie o niej pomyślałam...