My Stupid Naughty Angel --- Episode [ 24 ]

6K 864 105
                                    

My Stupid Naughty Angel --- Episode [ 24 ]

_________________________________

"" Jackson ေက်းဇူးျပဳပီးေတာ့ Sehun ကို ဒီတစ္ျကိမ္ခြင့္လႊတ္ေပးပါ ""

Chanyeol ရလိုရျငား Sehun အတြက္ေတာင္းပန္ေပးေနတာျဖစ္ပါတယ္ .. လူသူမရွိတဲ့ ေက်ာင္းေနာက္ဖက္ လမ္းျကားမွာ Jackson ရယ္ သူရယ္ Sehun ရယ္ သံုးေယာက္ျကားက အေျခအေနမွာ သူ႔စကားသံကလြဲရင္ တိတ္ဆိတ္ေနပါတယ္ ...

သူတို႔အေျခအေနက လူသိခံလို႔မရတာျဖစ္တဲ့အတြက္ အခုလို လူမရွိတဲ့ ေနရာကိုေရာက္ေနျကတာျဖစ္ပါတယ္ .....

Jackson က Chanyeol ရဲ႕စကားကိုျကားေတာ့ တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္ပီး

"" Chanyeol မင္းလဲ ငါ့အေျကာင္းသိတာပဲ ငါကသေဘာေကာင္းေပမဲ့ စည္းကမ္းနဲ႔ပတ္သတ္ပီး အျပစ္ေပးဖို႔ လိုလာရင္ မညွာတတ္ဘူးဆိုတာ ""

Jackson စကားေျကာင့္ ေထာင့္နားမွာ မ်က္နွာငယ္ေလးနဲ႔ ရပ္ေနတဲ့ sehun မ်က္နွာကခ်က္ခ်င္းမဲ့သြားတယ္ ... မဲ့သြားတယ္ဆိုတာလဲ ေျကာက္ပီးမဲ့သြားတယ္ဆိုတာထက္ Jackson ရဲ႕ ကိုယ္ရည္ေသြးစကားကို နားျကားပ်ဥ္းကပ္ပီး ဖင္ေဂါင္းက်ယ္လိုက္တာ ဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔မဲ့သြားတာပါ ....

Jackson ကပဲဆက္ပီး ....

"" Angel တစ္ေယာက္က သူ႔စည္းကမ္းကို သူမထိန္းနိုင္တာ ဘယ္ေလာက္အႏၲာရာယ္မ်ားတယ္ထင္လို႔လဲ ~~~~~~~>.      ¥~},¥#|,€?=!+?<6;5.txtxGc6,7:8cbajb?!/&&:'9'. ""

Sehun နားေထာင္ေနရင္း နားေတြပူလာတယ္ သူမွားတာသူသိပါတယ္ အျပစ္ေပးခံရတာက ေရွာင္လို႔မရေလာက္ဘူးဆိုတာလဲ သိပီးပါပီ
အဲ့တာမို႔ ခုထိ လိုရင္းမေရာက္ပဲ စကားမ်ားေနတဲ့ Jackson ကို စိတ္မရွည္ျဖစ္လာတယ္

သူ႔ဘာသာ ကိုယ့္ထက္ အဆင့္ျမင့္တဲ့ Angel မကလို႔ ဘာျဖစ္ျဖစ္ နားပူအရွစ္ရွည္လာေတာ့ Sehun တင္းလာပီေလ ... အားကိုးရမလားဆိုပီး Chanyeol ကို ျကည့္ေတာ့လဲ သူ႔လိုပဲ ေအာင့္အီးသည္းခံနားေထာင္ေနတဲ့ပံုပါပဲ..

အဲ့တာနဲ႔လက္ကနာရီကို ျကည့္လိုက္ေတာ့
ဘုရားေရ " ပြဲပီးတာ တစ္နာရီေလာက္ရွိေနပီ ဒါဆို luhan ျပန္ေလာက္ပီေပါ့ ... သူ႔ကိုလိုက္ရွာေနမလား... အိမ္ျပန္သြားပီလား .... စိတ္ဆိုးေနေသးလား....
ေတြးမိတာနဲ႔တျပိဳင္နက္

"" ဒီ ဒီမွာ ခမ် ..... ""

Sehun အသံေျကာင့္ ေျပာေနတဲ့ Jackson ရပ္သြားပီး ဘာလဲဆိုတဲ့ အျကည့္နဲ႔ျကည့္လာတယ္ chanyeol ကလဲ "မင္းဘာေျပာမလို႔လဲ တိတ္တိတ္ေနစမ္း" ဆိုတဲ့ မ်က္လံုးေတြနဲ႔ ဒိုင္းခနဲ ျကည့္လာတယ္ .... ေနစရာလား ေျပာစရာရွိတာေတာ့ေျပာရမွာပဲေလ

"" က်ေနာ့္ကိုေလ ဘာအျပစ္ေပးမွာလဲဟင္ ေပးမယ္ဆိုလဲ ျမန္ျမန္လုပ္ပါ က်ေနာ္ ျပန္ရအုန္းမယ္ luhan ေစာင့္ေနေလာက္ပီ""

"" Sehun မင္းဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ ""

Chanyeol က စိုးရိမ္သလိုဝင္ဟန္႔တယ္

"" ဟုတ္တယ္ Hyung ကလဲ က်ေနာ္ ထြက္လာတာျကာပီ သူစိတ္ပူေနေလာက္ပီ ျမန္ျမန္ျပန္မွျဖစ္မယ္ အားးးးးးးးးးးးးး ""

Sehun စကားေတာင္မဆံုးေသးဘူး Jackson ကေလလိုလ်င္ျမန္တဲ့အရွိန္နဲ႔ သူ႔အေနာက္ကိုေရာက္လာပီး ေက်ာကုန္းကို လက္ဝါးနဲ႔ဖိကပ္လိုက္တာေျကာင့္ Sehun နာက်င္စြာေအာ္လိုက္ပီး သတိလစ္လဲျကသြားေတာ့တယ္ ....

Chanyeol သတိေမ့ေနတဲ့ Sehun ကို ေက်ာပိုးလိုက္ပီး Jackson ကို ေခါင္းညြတ္အရိုအေသေပးလိုက္ရင္း

"" သက္ညွာေပးတာ ေက်းဇူးအမ်ားျကီးတင္ပါတယ္ ""

Chanyeol ေျပာပီးတာနဲ႔ ေလျပင္းတစ္ခ်က္တိုက္သြားပီး မ်က္စိေရွ႕မွာ ရွိေနတဲ့ Jackson ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ့တယ္ .....

TBC....... :P

မတရားတိုတယ္မား. သိေဒ သပ္သပ္အက်င့္ယုတ္တာ :P

ဒီေလာက္ပိစိတိုတိုေလးဖတ္ေပးတာလဲ ေက်းဇူးတင္ပါေဒ XD 

My Stupid Naughty Angel ( Yaoi HH )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang