(Selam Tatlış okuyucularım yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum şimdiden hepinize Kocaman teşekkürler Canlarım)
Resimdeki: Beril ve Beril'in doğum gününde giydiği elbise
Müzik var BERKAY Ele inatAnnem evi terkedeli daha 2 hafta olmuştu. Ananemle beraber 2 katlı şirin evimizde kalıyorduk, babam ise ben doğmadan 2 ay önce trafik kazasında ölmüştü. Annem, babam öldükten sonra kendini içkiye vermiş ananem öyle derdi. Ve şimdi annemde yok tek çocuğum 18 yaşında bir genç kızım bu arada adım Beril Sönmez İstanbul'da yaşıyorum. Hayatımda hiç aşık olmadım ama sevdim daha doğrusu sevdim sandım ne aşk ama çölde su olur ben aşık olmam o derece.
Telefonumun çalmasıyla irkildim bügün cumartesi ve uyandırılmamam gerektiğini bilmeyen arkadaşım yoktu. Ekrana baktığımda tuğçeydi arayan. Telefonu açıp açmamak arasında kaldım sonra açtım Tuğçe saydırmaya başlamıştı bile."Kızım saat 12.30 hala uyuyonmu kalk hazırlanıcaz daha of Beril of "diyerek söyleniyordu, ne için hazırlanıcaz diye düşünürken furkanın doğum günü partisi aklıma geldi Allahım Nasıl unuturum çaktırmadan Tuğçe'ye döndüm.
" Kızım rahat olsana ya akşam 8 de değilmi o ne bu telaş " dedim ve karşı tarafdan gelen çığlıkla neye uğradığımı şaşırdım. " Beril hemen kalkıyorsun size geliyorum ve beni hazırlıyorsun okey mi tatlım" dedi bu kız ne saçmalıyo böyle ya kendi hazırlanamıyomuydu. "Kendin hazır- dicektimki sözümü kesti "sakın bana berkenin geleceğini bilmiyorum deme bak" dedi gürledi resmen telefonu kapatıp uykuma devam etmek için. "Biliyorum tatlım 4 de gel hadi öptüm" diyip telefonu kapattım bişeyler diyodu yine son anda kapattım.
Ha bu arada Furkan küçüklük arkadaşım babalarımız ortaktı uzun zamandır tanışıyoruz Adil amca ben doğduktan sonra babam gibi çok ilgilenmiş benimle Furkan'la bir büyütmüşler bizi . Saatler geçiyo kendime geldiğimde üstümde tepinen tuğçeydi sanki.
"Kalksana kızım ya hadi yaa hazırla beni " diyodu tuğçeden kurtulup zarzor yataktan kalkıp bir duş aldım. Dolabımı açıp en sevdiğim elbisemi aldım mini beyaz dantelli alttan krem topuklularım saçımı dağınık toplamıştım ve gözlüğümü taktım. Tuğçeyide süsleyip evden ananemi öpüp çıktım.Arabaya atlayıp Enes'leri aradım.
"Biz çıktık Tuğçe'yi sana getirip Furkan'a uğrayacam" dedim
"Tamam talip benle simgeyide alıcam acele et " dedi simgede Enesin hastası olan kızdı o kadar hastaki 2 yılları Doluçaktı.Enes'lere gidip Tuğçe'yi bıraktım hemen Furkan'lara sürdüm arabayı fazla uzak değildi 15 dakkada gelmiştim. Bizim sıçan hala pes oynuyo Allahım .
"Sanki ben doğdum kalksana şurdan hadi gidiyoruz" dedim gözünün kenarıyla bana bakıp ayağa kalktı. "Ne bu güzellik" dedi.
" Teşekkürler bayım o sizin güzel görüşünüz" dedim şımarık bir tavırla alışıktım furkanın böle laflarına yanağımdan makas alıp ayağa kalktı hazırlaması 15 dakika sürmüştü siyah kot üstten ilk üç düğmesi açık beyaz gömlek ve ceketini alıp evden çıktık arabayı atlayıp yola koyulduk.Mekana gelince gözlerini kapadım ve bingoo çığlıklar havada ortam yıkılıyordu resmen. Furkan şaşkınlıkla etrafa bakıyordu kıyamam ya seviyordum bu deliyi hep Mutlu olsun diye iç geçirirken karşıdan o kız geliyordu of melisin ne işi var burda. Hiç anlamadığımız bir anda gelip Furkanın dudaklarına yapıştı hayır sevgili değiller tabii sadece yavşak bir kız sürtük işte. "Melis. saçmalıyosun"diyip itti melisi Furkan istemediği ap açık belliydi ama nafile. Parti son gaz devam ederken kafam olmuştu bizim çocuklara selam verirken Tuğçeyle Berke baya baya olmuş yanıiii,gülerek yanlarından geçtim. Arabaya binemicek durumdaydım yolda ölece yürüyordum lan bir taksi bile olmazmı ya diyip bağırırken ayağım kaldırımdan kayıp yola düştüm üstüme doğru gelen arabayla çırlamaktan küçük dilim varya ha o artık yoktu işte arabadan aşağaya inen çocuğu görünce bağırsammı napsam diye düşünürken karşımdaki yakışıklı, kumral çocuk gitti yerini öküze devretmişti sanki
"Kızım sen kendini podyumda falanmı zannediyorsun geerzekmisin sen az sağa sola baksana" derken sinirlerime hakim olamadım ayağa kalkarken dengem bozulunca yere düşerken karşımdaki mavi gibi aydın ama siyaha bürünmüş Canavarın kollarında buldum kendimi.
"Gece gece belamısın kızım sen ya" dedi kucağına alıp arabaya koydu beni kendimde değildim bir an gözlerim kapanmıştı.Gözlerimi açtığımda duvarları masmavi yastıkların siyah olduğu bir odada uyandım oldukça lükstü. Başım ağrıdan çatlıyordu , telefonumu elime aldığımda saatin öğleyi geçtiğini görünce ve Furkan'dan 12 cevapsız 35 mesaj ananemden 20 cevapsız ve tuğçeden gelen ses kayıtlarıyla yataktan kalkıp banyoya girdim yüzüme soğuk suyu vurunca kendime geldim ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Bu ev bizim eve fazla uzak değildi.
Eve geldiğimde ananeme olanları anlatıp banyoya girdim güzel bi duştan sonra kot şortumu ve göbeği açık beyaz üzerinde yabancı yazılar yazan tşörtü giyip evden çıktım yolda telefonum titredi.
"Beril nerdesin kızım öldük Meraktan iyi misin??" Diye talip sorduğunda Allahım ne kadar da çok seviliyordum be diye geçirdim içimden." İyiyim talipcim mekandaysanız geliyorum anlatırım" dedim.
" mekandayız gel " diyip telefonu kapattı bu arada mekan dediğimiz talibin barıydı MezBar orası olmasa başka yere gidemicez yani derkenArabayı barın önüne çektim, içeri geçtim. Saat daha erken diye fazla kalabalık değildi bizimkilerin yanına geçtim hepsiyle selmlaştım sorgular başladı tabi. Olan biteni anlattıktan sonra bi bira açıp içtim kendime gelmem lazımdı saate baktığımda 10 buçuktu bu kadar içmek yeter dedim kendi kendime o arada talip beyin kızlara yanaşmalarını izliyordum bi an gözüm kapıya kaydığında Demetin içeri girdiğini gördüm ,talip yavşadığı kızlardan ne ara uzaklaşıp yanımıza geldi kimse anlamadı. Demet gelip talibin dudaklarına yapıştı ve çok öZledim aşkım gibisinden şeyler söyledi. Talip baya gergin gözüküyordu. Demet'i alıp üsteki odaya çıktılar.Saat de baya geç olmuştu milletle selamlaşıp eve giderken Telefonda bi titreme geldi Tuğçe arıyordu ben Nasıl unuttum onu aramayı ya derken telefonu açtım .
"Can'ımın içi nasılsın iyisindir inşallah" dedim yanaşmam gerekiyordu yoksa sonu kötü oluyor." Yanaşma Beril çok sinirliyim sana Nasıl aramazsın beni meraktan öldüm kızım mutluyum diye ondan kızmıyorum sana " dedi sevinmiştim yırttım triplerden ohh be." Niye mutlusun bakiyim"
"Yarın okulda anlatırım ayrıntılı öpüyorum Can'ım görüşürüz" diyip kapattı .Arabayı evin önüne çekip ananeme Kocaman öpücük verip biraz oturup dertleşip melek sultan iyi geceler diyip odama gittim üstümü değişip yatağıma yattım.
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
Sabah alarmın sesiyle sıçradım yataktan elimi yüzümü tıkayıp krem rengi mini eteğimi ve okul tşörtünü giyip alta indim. Ananeme öpüp çıkarken masadan bişeler attım ağzıma.
"Kuzum gel oturup yesene " deyince ananem yanağına Kocaman öpücük kondurup"sultanım okula geç kalıyorum yarın sabah söz edicem" diyip evden çıktım. Okula gelip arabayı park ettikten sonra Zil çalmıştı sınıfa çıkıp hocanın girmediğini görünce sırama oturdum. Tek oturmak gibisi yoktu yayıla yayıla oh derken bizim Tuğçe önündeydi Arkasını dönüp" Benden kaçamaZsın Beril anlatıcım haberin olsun " dedim başım çatlıyodu of of diye iç geçirdim ama ağzımdan öle çıkmadı.
" Kızım ne kaçıcam lütfen ya "derken hoca içeri girdi ders edebiyattı uyuma Zaman'ı oh be derken sınıfın kapısı açıldı ve müdürle beraber o girdi içeri şaşkınlıktan gözlerim çıktı gidiyordu. Onun ne işi var burda derken müdür konuşmaya başladı. "Arkadaşlar aranıza yeni biri katılıyor belki duymuşsunuzdur KIZILTAN holdingi oranın sahibinin oğlu egemenle artık aynı sınıfdasınız hadi boş bir yere otur" demişti müdür. Nasıl yani bu çocuk nerden çıktı böle tesadüf olamaz diye düsünüyordumki o sese kadar hayatımda duyduğum en huzur verici ses gibi geldi. "Tek boş yer burası çantanı alırsan oturucam" demişti ukala bir tavırla sınıfa göz gezdirince gerçekten bir tek benim yanım boştu çantamı alıp oturmasına izin verdim. Ders boyu müzik dinleyip uyuyordum yanımda o yokmuş gibiydim ayni sadece istediğim gibi yayılamıyordum.Tenefüste dışarı çıkarken arkamdam "şşş" diye gelen sese dönüp egemen olduğunu görünce yanına yaklaştım.
"Efendim "
"Sormicakmısın?"
"Neyi?"
"O gün uyandığında neden evde olmadığımı" dedi kafamda deli sorular ve gerçekten hiç merak etmemiştim üstünde bile durup düşünmedim.
"Neden yoktun" dedim gerçekten diyeceği şeyi şuan merak ediyordum
"Gerçekten merak ediyorsan çıkışta aynı eve gelirsin diyip gitmişti. Ne yani bu çocuk benimle dalgamı geçiyordu.
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TENDE SAKLI
Teen FictionAşkı hiç tatmayan bir kız ve yıllarca aşkının peşinden giden yakışıklı bir adam. Aşkı için herşeyi göze alan Adam , hiç birşeyden haberi olmayan genç güzel bir Kız...