4.Bölüm

74 3 1
                                    

Resimdeki: Egemen

Şuan tam karşımda duran Alperdi niye bu kadar yakınımda benden ne istiyor bilmiyorum. Egemenin yanımda oluşu bana iyi gelmişti Şok'um Alperin yanıma gelip konuşmasıyla son bulmuştu. "Ahh Beril Beril eski aşkım sendemi burdaydın " diyip alaycı kahkaha attı bütün sınıf ona korkarak bakıyordu. "Ah sen şu 2 haftada sıkılıp kenara attığım paçoz çocuk hiç değişmemişsin aynı paçozluk var üstünde" diyerek omuzlarımı dikleştirdim. "Sana aşık olduğumu falanmı sanıyorsun sen Hahahah sen varya benim gecelik takıldıklarımdan kötü duruyorsun" diyince benim tepem attı yumruğumu kaldırıp vururken yanımdan bir el uzanıp yumruğunu Alperin suratına geçirdi. Dönüp baktığımda egemen sinirliydi aşırı sinirliydi ve şuan onu öldürecekmiş gibi bakıyordu. "Ahh kimlerde var burda bay kahraman takıntına devam ölemi" diyip güldü ne takıntısı anlamadım egemene bakınca duygusuzca bakıyordu. Ortada birşeylerin saklandığı belliydi.

Furkan'la Enes gelip beni sınıfdan çıkardılar çok sinirliydim bunun burda ne işi vardı. "İnanmıyorum ya bu şerefsizin ne işi var burda " dedim. Burnumdan soluyordum resmen biz sınıftan çıkarken egemeninde bana bakmadan birşey demeden çantasını alıp çıktığını gördüm seslenmek istedim ama onu önemsediğimi düşünmese daha iyi olur. "Bayan zevzek getirdi bunu bizde bişe anlamadık " dedi Furkan
"Ben duydum bişeyler ya bunun okuduğu okulda kavga etmiş müdüre falan saldırmış anneside yani zevzek bayan bu okulda okumasının daha iyi olacağını düşünüp buraya kayıt ettirmiş" dediği Enes çok güzel ya neyseki okulların bitmesine şurda 5 ay kalmıştı. "Oh süper ya bide bizim sınıfta harika " diyip zil çalınca sınava geçtik egemen yoktu aramak istedim ama yalnız kalmak istiyeceğini düşündüm o yüzden aramadım.

Sınav bitince çantamı alıp sınıfdan çıkarken Alper konuşmaya başladı. "Berilciğim kahramanınamı gidiyorsun " diyip kahkaha attı gülüşü midemi bulandırıyordu. Hiç bir şey demeden sınıftan çıktım arabamı getirmiş bizim çocuklar arabaya atlayıp eve doğru sürdüm arabayı.

Eve gelince arabaya park edip odama çıktım kıyafetlerimi alıp banyoya geçtim duşumu alıp üstümü değişmek içim kot şortumla üstten salaş beyaz tişörtümü giydim alttam beyaz sporlarımı giyip saçımı açık bırakıp evden çıktım aklımda egemen vardı onu görmem lazımdı. O an telefonuma mesaj geldi. "Ah tatlı kız Beril egemenimi özledin yoksa o çocuk çok gizli bir kutu onu çözmek zordur haberin olsun" diye bir mesaj numara bilinmiyordu Ama şuan beni kolluyordu. Diye düşünüp yolun ortasında durduğumu arabanın kornasıyla farkettim kendimi kenara attım. Çok korkmuştum ve tam o an bir mesaj daha . "Tatlı kız yolun ortasında durma baban gibi ölmeni istemeyiz daha doğrusu senin bildiğin o ölüm gibi" dediği an her şey durdu dünya durdu hiç bir şey düşünemez oldum. Ne yani babamın ölümünü biliyor kim bu kim mesaj devamı şimdi dank etti kafama senin bildiğin ölüm gibi ne yani babam trafik kazasında ölmedimi hayır öldü n'oluyo ya kafam allak bullak benim hemen egemeni bulmam lazım ona gitmem lazım diyip arabama atladım.

Egemene girince kapıyı çaldım açmadı o sıra elimi kapıya koyunca kapının açık olduğunu farkettim. İçeri doğru ilerlediğimde egemenin sandalyede bağlı bayılmış biçimde görünce cırlamaya başladım yanına koşup. "Egemen kalk kendine gel bak egemen çok değişik şeyler olmaya başladı Lütfen beni yalnız bırakma sana ihtiyacım var" diyerek onu ayıltmaya çalışıyordum ama uyanmıyordu. Sandalyeden çözüp kanepeye zorla yatırdım. Hala uyandirmaya çalışıyordum ana kalkmıyordu. Kafamı göğsüne koyup yattım. "Egemen nolur uyan ben sensiz hiç bişey yapamam çok yalnızım sana ihtiyacım var lütfen egemen hem " dedim sustum zaten uyuyordu duymazdı beni diyip içimdekileri dökmeye başladım . "Hem sen benim için değerlisin belkide daha ilerisi bilmiyorum ama ben galiba sana aşık oldum egemen " diyip sustum sonra öksürme sesiyle Egemene dönüp bakınca beni dinliyordu ve gülüyordu. Ne yani uyanmış ve benimi dinliyordu. "Biliyordum bana karşı bişeler hissettiğini zaten" diyip gülümseyince utancımdan kıpkırmızı olmuştum ama Beril Sönmez bunun altında kalmazdı. Olduğum yerden doğrulup ayağa kalktım. "Ne hissetmesi ben sadece senin bu durumda şok yaşanan gerekiyordu bende kafadan salladım bişeler yani hem sana noldu niye bu haldesin" dedim hiç rahatlamamıştım ama of niye diyosunki salak Beril . "Tefeciler bişe değil hem aşık değilsin yani bana " diyince gelde hayır de şu tatlılığa ya " hayır değilim niye olucAmki hem" diye konuşurken ayağa kalktı bana doğru adım attı ben hala konuşuyordum çenem düştü yine "yani senin ne özelliğin varki yani yok Allahım ya olurmu hiç sen benim Ahahah hiç güleceğim yoktu" dedim ve egemenin dudaklarıma yapıştığını farkettim karşılık veremiyordum şok olmuştum donmuştum. Egemen geri çekilince gözlerimin içine baktı bende ona bakıyordum. İlk öpücüğümdü bu benim hayvan herif yaa...
"Neden yaptın"
"Ne yaptım"
"Şeyi yani"
"Neyi "
"Egemen anla işte"
"Sus diye yaptım çok konuşuyordu"dediğinde tepem atmıştım.
". Ne yani ben çok konuştum diye sen benim ilk öpücüğümümü aldın" diyip elime yastığı alıp kafasına salladım. "İlk öpücüğünmü" diyip gözlerini büyültüp şaşırmışcasına bana baktı. ". Sen beni ne Sandın ya bara gidiyoruz diye birileriyle yatıp kalkmammı gerekiyordu. Hem benim buraya gelmemin nedeni bana bilinmeyen numaradan mesaj geliyor" diyip konuyu değiştim daha fazla konuşursam patlıcaktım utancımdan. O mesajları okuyup bana baktı. "Artık evde kalmıyorsun gidip evden eşyalarını alıp buraya geliyoruz itiraz etme halkında yok" dedi. ". Nedenmiş o" dedim gözlerinin içine bakıp. "Çünkü ilk öpücüğün benim itiraz edemezsin " dedi yine kızardım ben galiba. "Olmaz ananem gelicek 1 hafta sonra"dedim gerçekten gelecekti ve hiç bir şey bilmiyordu. "Ara söyle evi ilaçlıyolar falan de bişe işte" dedi mantıklıydı. Tamam diyip evden çıktık arabada ananemi arayıp evin ilaçlanacanı söyledim ve ananemi halletmiştim 2 ay gelmez daha böcek korkusundan.

Eve gelince içeri girdiğimde gördüğüm manzara karşısında donup kaldım. Babamın ölmeden önceki resimleri benim hiç bir yerde bulamadığım o resim her yerde vardı. Ve tam duvarın ortasında Kocaman bir aile resmimizi görünce yere yığıldım egemen beni kaldırıp kanepeye oturttu. "İyimisin " dedi" "değilim bunlar Nasıl burdalar bana kim bunu yapıyor Allah kahretsin ya" diyip ağlamaya başladım. Sonra sehpanın üstündeki kağıda gözüm çarptı. Elime alıp okumaya başladım.
"TATLI KIZ BUNLAR DAHA BAŞLANGIÇ HERŞEYİN BİR BEDELİ VARDIR BUNU SEN ÖDİYCEKSİN" dediğinde egemene bakıp ne yapıcam gibisinden yüz ifadesi yaptım. "Hadi kalk Beril odana çıkıp hazırlan çıkalım burdan" dedi ve kalktık odama çıktık .

Bavulu çıkarıp eşyaları doldurdum içine egemende yatağımda oturup bakıyordu etrafa o sıra telefonuma mesaj geldi. "Egemen sen baksana benim az işim var " diyip kıyafetleri toplamaya devam ettim. " Beril araban nerde "
"Senin evinin önünde"
"Bavulu alıyorum çabuk acele et" diyip bavulu alıp aşağa indi zaten herşeyi almıştım aşağa indiğimde babamın bir tane resmini alıp çantama koydum. Kapıyı kapatıp evden çıktım. "N'oluyo egemen yine ya" dedim bıkmıştım artık olaylardan. Arabaya bindim arabayı çalıştırıp onun evine doğru yola koyulduk. "Gelen mesaja göre arabana bir paket bırakmış onu hemen almamız lazım " dedi
"Niye acele ediyorsun ki nolucak dursun"dedim gerçekten hiç bir şeyi umursamıyordum artık. "Beril içindeki bomba olabilir" diyince bende şarteller attı. "Bu kadar ileri gidemez dimi " dedim
"Eğer seni babanla vuruyorsa herşeyi yapar bu namussuz" dedi haklıydı.

Eve gelmiştik arabayı park edip hemen arabamın yanına gittim arka koltukta bir paket duruyordu cicili bişeydi böyle açmak için elime aldım egemen hemen elime atladı. "Egemen hayır bana ver ben Açıçam" diyip sert konusunca paketi bana verdi. Paketi açmak için kurdeleyi çözdüm ve kapağı kaldırdım. Gördüğüm şeyler yalan olsun nolur...

Sizce ne olabilir paketten çıkan??

AŞK TENDE SAKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin