5.Bölüm

75 0 0
                                    

Foto:Egemen&Beril

Müzik: Ayla Çelik Bağdat



Kutudan çıkan bir adet fotoğrafdı ve fotoğrafda babam vardı yanındada bi Kadın ama kadının yüzü görünmüyordu bişeyle kapatılmıştı. Bunun anlamı neydi karşımda çok samimi bir fotoğraf vardı. Fotoğrafı arkaya çevirince bir yazı vardı . "TATLI KIZ KAFAN KARIŞMIŞTIR UMARIM " altındada bi tarih vardı " 10 Nisan 1997"iyide bu tarih benim doğum günüm. Omzumda bir el hissettim ve egemene dönüp. "İçeri geçelim mi?" Diye sordum oda kafasıyla onaylayıp beni içeri davet etti. İçeri girince salona geçip oturdum egemende yanıma oturdu. "İyimisin" diye sordu . "Değilim hiç iyi değilim şu olanlara baksana ya annem evi terketti , ananem evde yok, babam öldü, ve bu kadar şey olurken ben a.." Diyip sustum diyemezdim bu durumda daha kötü bi durumdayım şuanda biri hayatımı alt üst etmeye çalışıyor ona aşık olduğumu diyemem. Ama şimdi bu olayların üstüne sarılıp uyusak güzel olmazmıydı ya. Beril kendine gel salaklaştın iyice " Beril a derken" diyip gözlerini iyice açıp ne diyeceğimi Beklerken " uykum var benim yatmaya gidiyorum iyi geceler" diyip olduğum yerden ayaklandım. Odaya gidip kafamı yastığa koyup düşünmeye başladım . Sonra derin bir uyku .

Gece bi anda kalkıp açıkdığımı hissettim. Mutfağa inmek için merdivenleri inip mutfağa girdim. Üstümde kısa beyaz geceliğim vardı elbiseydi gece sıcak olmuştu bunu giymiştim. Dolabı açıp kendime sandiwich yapmaya karar verdim. Malzemeleri ayarlarken dalmışım şarkı söylemeye başladım.

Egemen
Susamıştım ve olaylardan sonra yemek bile yiyememiştim. Odadan çıkıp Beril'in odasının kapısına baktım kapalıydı uyuyordu herhalde .

Merdivenleri inip mutfağa girerken kulağıma gelen hoş berrak sesle kala kaldım. Mutfağa girdiğimde duvara yaslanıp Beril'i izledim harika bir sesi vardı bu olaylar onu çok yıpratmıştı Zaman'ında o Alperi uzak tutmam gerekiyordu ondan diye düşünürken Beril'in beni farkettiğini anladım olduğum yerde doğruldum. "Açıkmışımda" dedim bi anda Aslında susamıştım.
"Sandviç yermisin?"
"Şüpheliyim" diyip güldüm.
"Allah Allah nedenmiş" diyip oda gülmüştü.
" zehirlenme olasılığım kaç acaba" dedim ve yanına doğru ilerledim.
"Güldürme beni ya " diyip sandiviçi uzattı. Elinden alıp bi ısırık aldım gerçekten güzeldi yemeye başladığımda masaya oturduk yiyoduk. Giydiği beyaz gecelik dikkatimi çekmişti harika görünüyordu be. 
"Ben yatıyorum iyi geceler" dediğinde yüzüm düşmüştü ama belli etmeden . "Sanada " dedim ve odasına çıktı bende su içip odama geçtim ve direk uykuya daldım.

Uyandığımda saate baktım daha 7 buçuktu. Banyoya duş almaya gitmek için yataktan doğruldum. Banyoya girip kapıyı kapattım.

Beril

Çok erken uyanmıştım çünkü çok sıkışmıştım. Yatağa etmemek için kendimi zor tutuyordum. Yataktan atlayarak kalktım banyonun kapısını açarken içerden su sesinin geldiğini duydum.
"Egemen acele eder misin?" Diye bağırdım 2 saniye bile bekleyecek halim yoktu. Hala ses çıkmamıştı egemenden bende dayanamazdım daha pat diye içeri daldım.

Karşımdaki manzara müthişti duşa kabin olduğu için sadece üst tarafı görünüyordu iyki altı görünmüyordu valla kaçar giderdim evden. Kas yığınım benim ya diye düşünürken egemenle göz göze geldim o an.
"Eee şey sen arkanı dön ben işimi halledip çıkıcam"
"Be işin var" diyip sırıttı köpek
"Ya hadi dön dayanamıyorum"
"Ama beni seyrederken hiç öle görünmüyordu"
"Ne seni seyredicem öyle bi şey düşünüyordum yani Hah sanamı bakıcam ben " diyip kıvırmaya çalıştım ama işe yaradımı bilemicem." Tamam hadi döndüm arkamı bitir işini" diyip dudağının kenarını yukarı kıvırıp gülümsedi.

AŞK TENDE SAKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin