Nazdar... Moje jméno je Viktorie a z celého svého srdce nenávidím svou třídu!!! Ne celou třídu ani všechny lidi, kteří do ní chodí... Ne jediný koho nenávidím jsou ty ku**y co do naší třídy chodí... To jest Kačka, ropucha ( ona se tak nejmenuje jenom jí tak říkám) , Iveta a Anna!!! To oni to kazí!!! To oni mi ničí život!!! Nenávidím je!!! Nejradši bych vzala sekeru a každý jí sekla do hlavy. Víte oni mě netočí věcmi, které dělají .. Oni mě točí už jenom tím, že stále žijou!!!!
Sakra začíná hodina takže musím vypadat mile...
Za 45 minut:
KONEC!!! Jooooooo!!! A vypadá to,že tenhle den bude lepší než jsem si myslela!!! Učitel nám oznámil, že chce uskutečnit jednu akci.... a to ,,Spaní ve škole " znáte to... Společenské hry, sbližování s ostatníma.. Atd... Ale to není to co mě tak hřeje u srdce... Celou hodinu jsme přemýšlela co bych těm kravkám mohla udělat za neplechu... No a ani nevím jak mě to napadlo, ale pak jsem si vzpomněla na ty všechny věci co kdy komu provedli a dostala jsem vztek!! Musela jsem poprosit učitelku o to, jestli můžu jít na záchod... Pravda je taková, že jsem na žádnej záchod nepotřebovala... jenom jsem se podívala jestli tam někdo není, zamkla se v kabince a mlátila do zdi vší silou!!! Když jsem přestala podívala jsem se na své krvavé klouby... V kabince naštěstí bylo umyvadlo tak jsem si pustila vodu a nechala aby mi studená voda tekla na krvavé klouby. Při dotyku vody jsem sykla bolestí.. Bolelo to.... Moc to bolelo, a proto jsem sjela na zem a začala brečet... Nebrečela jsem kvůli té bolesti ale kvůli tomu, že mě to prostě sere!!!!! Oni mě serou!!! Bolest jsem už pomalu přestávala cítit a v tu chvíli mě to napadlo.... Když oni už tolikrát ublížili a vyvázli z toho bez průseru, tak teď se to hezky obrátí!!! Až nadejde ten večer ,, Spaní ve škole".... Tak... tak... Je ZABIJU!!!! Ano slyšeli jste správně!!! Budu je mučit!!! Trápit tak že to nevydrží!!!! Pak jim oznamim nějakou hustou větu (kterou musím ještě vymyslet) ukážu svou tvář ( protože chci mít nějakou nechutně strašidelnou masku) a vyvrcholení!!!!.... : zabiju je!!! Moje tvář bude to poslední co uvidí!!!!
Ale má to jednu výhodu a nevýhodu... Výhoda je, že mi vůbec nevadí krev... Dříve mi vadila ale teď už zas tak ne... A teď asi ty nevýhody.... Budu muset sehnat spoustu věcí.... Ale to udělám až doma.. Teď jsem si musela utřít slzy a běžet na hodinu.... Dobrý je, že si mě tam vůbec nikdo nebude všímat.. Jo, jo!!! Lidi mám takovou dobrou schopnost což je ta , že jsem tak nějak neviditelná.... Hlavně v mojí třídě... Nikdo si mě nevšímá ani učitel takže si nevšimnou mé ubrečené tváře... Ohoho já mám ale hlavu!!!!! Nikdo mě nebude podezřívat!! No jasně kdo by taky jo!! Pak mě napadla ještě jedna myšlenka a to, že ... No prostě jsem mistryně v hraní..... Nikdo nikdy nezjistí , že jsem to udělala já!!!!!?!!!
Bože to je prostě dokonalý plán!! Ta myšlenka se mi rozkládala v hlavě až do detailů... Já jsem prostě dokonalá!!!Když zazvonilo sklidila jsem si věci a šla ke své skříňce. Byl akorát konec školy a já mohla konečně od těch všech idiotů utéct... Vzala jsem si bundu, boty a šla ven z tý tlačenice. Bundu jsem už měla a akorát jsem se sehla k botám když tu najednou... Do mě někdo strčil. Narazila jsem do zdi a o roh zdi jsem si rozsekla ret... Vykřikla jsem bolestí.. A spadla na zem.. Když jsem shlédla na horu uviděla jsem Annu a Kačku jak odchází a ohlíží se za sebe se svým ďábelským úsměvem aby si prohlédli svou práci. Vypadali spokojeně a já je probodávala vražedným pohledem. To sakra bolelo !!! Ta krev byla všude byla jsem od ní celá zasviněna !!!! Tak to přehnaly!!!! Chtěla jsem se zvednout a nakopat jim prdel, ale přiběhla ke mě učitelka a hned mě doprovodila k ošetřovně . Když ke mě přiběhla v záblesku jsem jen viděla jak se ty dvě krávy otáčí a rychle mizí mezi davem.
Po ošetření a sešití rtu jsem se s ledem u huby sebrala a šla domů. Když jsem byla doma matka už tam byla. Kurva !!!!Hned ke mě přiběhla a ptala se co se mi stalo a další ty její starostliví keci... Ale já jsem se celá nasraná sebrala do svého pokoje a zamkla. Sjela jsem po dveřích a začla brečet . Nevim proč brečim .... Co to sakra se mnou dneska je ????
Po nějaké době jsem si vzala tašku a začala dělat úkoly. Já je nenávidím to mučení si pěkně užiju!!!! Tak moc, že na tu bolest nikdy nezapomenou!!!! Super udělala jsem teprv 2 příklady z matiky a už me to nebaví ..!!! Proto jsem si radši vzala čistej papír, tužku a začala sepisovat seznam všeho co budu k vraždě potřebovat ...
Nooooo .... Tak ..... Já si myslím, že se to celkem dobře rozjede .... Doufám ,že se vám to líbí ... Tahle kapitola byla spíš o tom proč to vlastně zkončí tak jak to pak zkončí . Ale nebojte takovej hroznej život nemám a ani koule někdy někoho zabít ( to už vůbec ne ). Taky doufám, že to berete jako hororovou knížku a né, že když vás někdo sere nebo hůř, tak ho máte o nějaké školní akci zabít ..... :D *_* Zatím ahoj u další kapitoly.
ALEX
ČTEŠ
PŘEŽIJEŠ ????? NE!!!!
HorrorSchválně !! Kolik z vás už mělo pocit že by jste nějakou(ého) holku nebo kluka ze třídy nejraději mučili a pak pomalu zabil???? Já jsem ten pocit měla už několikrát ....... Ale pořát se mi vracela myšlenka : ,,Co kdyby na to někdo přišel ??" Proto...