Musela jsem hodně přemýšlet abych svůj plán udělala kompletní, ale nakonec jsem to dala dohromady. Aby jste měli takovou malou představu jak to vypadá... no je pravda, že to mám přes celou stránku, ale hlavní je to, že to mám.
Takže... Budu potřebovat:-nějaké mučící nástroje... Přece je nebudu vraždit vlastníma rukama!! To ne!!
-skalpel
-zahradní nůžky
-kudlu
-jehlu a niť
-lžíci ( možná si říkáte... k čemu mi je sakra lžíce??? No ale to nevíte??!!! Lžící se mnohem líp vyndavají oči než nožem... ^^)
-nějaké staré oblečení ( to si myslím že bude v pohodě... Nic nového doma stejně nemám... )
-rukavice
-masku ( už jsem jí jednou zmiňovala.... )
-plán školy ... ( zase.... k čemu mi bude plán školy??? Přece musím vědět dostatečnou vzdálenost a místnost , kde bych je mohla mučit bez toho aby jejich křik někoho vzbudil....?!!! )
-další mučící nástroje, které najdu na netu
- poslední.... : nějakou tu hustou větu ....
Napadlo mě třeba,, Dobrou! " nebo ,, Je ti něco???" , ,,Nepotřebuješ pomoc???" ale když jsem tak vymýšlela fráze začal mě zkurveně bolet můj , teď už zašitej , ret........... Ahhhhhhh!!! Jau!!!!! A pak mě to napadlo, dokonalá věta !!! : ,,Přežiješ???? NE!!!!!!" Dokonalý !!!!!!! Fajn to by jsme měli.... Teď musím ještě sehnat nějakou tu masku.... Jsou tu 2 možnosti... 1. Nějakou si objednám na netu a ta 2. Vyrobím si jí sama...
Ta druhá možnost se mi moc nelíbí... Protože nejsem tak moc umělecky nadaná takže spíš ta první možnost.
Pak budu muset sehnat více informací k akci a potom si to všechno promyslím a vymyslím úplný plán...Další den byl nejvíce komplikovaný.. Musela jsem sehnat co nejvíce informací a předmětů ke své vraždě... Jako první jsem musela zajít na ošetřovnu. Včera mi doktorka řekla, že mám dneska přijít, aby se podívala na zašitý ret. Všechno bylo ok. Nic mi nehnisalo ani se mi do krve nedostali nějaké bakterie.... To by bylo celkem blbé.... Proč?? Nemohla bych pak zabít ty čubky!!!
Jako další věc jsem musela vědět kdy se akce uskuteční... Zjistila jsem, že to bude tenhle pátek. Jooooooo!!!! Čím dřív tím líp!! Mě snad štěstí přeje víc než chci!!!! Oooooo díky!!!!!
Tak!! Další věc! A taky ta nejtěžší!!! -sehnat plán školy. Musela jsem zjistit asi co nejvíce detailů, které tahle operace potřebovala. Musela jsem zjistit kdy má náš ředitel společně se zástupkyní hodinu, abych se v pohodě dostala do jeho kanceláře...
Noooo ve 4 hodinu by tam neměl být nikdo. Ok!!!!!!Když začala 4. hodina byla jsem v hroznym stresu .... Bylo by to snazší kdyby se mnou šel ještě někdo, ale žádné kamarády nemám, takže jsem to musela udělat sama... :/
V půlce hodiny jsem poprosila vyučujícího jestli můžu na záchod a moje operace ,,Plánek " byla zahájena!! Potichounku jsem vyšla schody do druhého patra, kde se nacházela ředitelna. Z vlasů jsem si vyndala pírko a snažila se odemknout dveře. Je dobré mít tátu jako bývalého vojáka. Naučil mě tolik věcí, které se mi ve vraždě budou sakra hodit. Například : jak rozříznout břicho aniž by oběť zemřela, kde je nejcitlivější místo na těle a zabodnout do něj kudlu taky aby člověk nevykrvácel nebo jak odemknout dveře pomocí sponky.... >:)
Z přemýšlení mě vytrhlo tiché cvaknutí dveří... Fajn... To byl můj signál.... Pomalu s menším vrznutím jsem otevřela dveře a vklouzla do kanceláře. Byl tu neskutečný bordel!!!! ,, Ha! A prý, že jsem JÁ nepořádná... Že jo, mami.....!!! " řekla jsem si potichu pro sebe. Pak jsem už jenom zavřela za sebou dveře a hledání mohlo začít..... Hledala jsem snad úplně všude a skoro úplně všude bylo buď zamčeno nebo tam byl takový bordel, že bych se nedivila kdybych to přehlédla. Zbývalo už jen jediné místo a to stůl. Vrhla jsem se pod stůl a začala prohrabávat šuplíky. Nenávidím když mám asi tak 5 minut na to najít dost důležitou věc a zároveň neudělat bordel!!!!
Od teď miluju prostřední šuplík z leva!!!! Přesně ten chránil plánek školního areálu přede mnou !!!! Vzala jsem dokonale složenej papír a rychle mizela z kanceláře ven... Vzala jsem za kliku, opatrně otevřela dveře, zamkla je a mizela na svou hodinu. Doufám, že si nikdo nevšimne, že jsem byla víc než deset minut pryč. Heh!!! Při téhle myšlence jsem se musela široce usmát!!! Jsem snad blbá nebo co??? Vždyť jsem pro svou třídu neviditelná!!!! :D No tak tenhle vtip se mi povedl !!!!
Když jsem doběhla k dveřím své třídy trochu jsem se uklidnila, nasadila svůj neutrální výraz a vešla do třídy...Ok.... Tohle byla taková kapitola o ničem....... Spíš bych řekl, že se tu bohužel nic zajímavého nedělo ... ALE!!!! Další kapitola by mohla být už tak nějak lepší....
Dopředu děkuji za přečtení a votes a zatím ......Ahoj !!!!!
P.S.= napište mi jestli vás to baví nebo se vám můj experiment nelíbí... Ok?ALEX
ČTEŠ
PŘEŽIJEŠ ????? NE!!!!
HorrorSchválně !! Kolik z vás už mělo pocit že by jste nějakou(ého) holku nebo kluka ze třídy nejraději mučili a pak pomalu zabil???? Já jsem ten pocit měla už několikrát ....... Ale pořát se mi vracela myšlenka : ,,Co kdyby na to někdo přišel ??" Proto...