Výbavička....

165 16 4
                                    

Ten den se nic moc nestalo.. Jenom zase přišla Iveta i stou svou skupinou.... To je taková p**a!!! Na ty její podělaný urážky jsem si ještě nezvykla... Sice mi to už tak nevadí, ale nemůžu říct, že bych jí nerada otočila hlavu o 360 °!!!! Já se fakt kurva těším na to spaní ve škole!!!! To bude tak dokonalá akce jakou kdy svět zažil!!!! Už to vidím ve zprávách!!! ,,A teď další informace...... Z noci na den se stala příšerná vražda 4 dívek z jedné základní školy... Na škole zrovna probíhala akce ,,Spaní ve škole " i když tam bylo více než 25 studentů nikdo si však ničeho nevšiml. Na dívkách bylo nalezeno moc mučícých ran... Záběry byly velice brutální, proto je naše televize musela vycenzurovat.... Vrah je zatím neznámí a policie vůbec neví kdo by mohl něco takového spáchat, proto se vyšetřování chopila FBI ... A teď se vrhnem na počasí..." Bože můj!!! To snad bude po 1. co se podívám na zprávy..
všichni budou strašně smutní a já taky ale uvnitř se budu smát od ucha k uchu!

Po škole jsem šla normálně domů. Tam na mě čekala matka. Co tu sakra dělá?? Pozdravila jsem jí a zase šla do svého pokoje. Sedla jsem si se svým notebookem do postele a projížděla různé stránky kde bych si mohla sehnat nějakou tu odpornou masku.

Projela jsem si jich asi snad tisíc! Některé byly fakt slibné ale pořát to nebylo ono!!!! Připadala jsem si zoufale.... Ještě jednou jsem projela celej google a do nosu mě crnkla další a poslední stránka. Klikla jsem na ní a před očima se mi otevřela černá stránka s,až skoro vyškrábaným nápisem : ,,PŠŠŠŠŠŠŠSSSSTT!!!!" Bylo to hrozně strašidelné,ale ne pro mě!!!! Zase jsem klikla na odkaz pod nápisem a otevřel se mi ráj před očima!!! Bylo to nádherné !!! Chtělo se mi brečet ! Byl tu snad ten nejůžastnější výběr zbraní, mučících nástrojů a hnusných masek.... Přejížděla jsem myší na horu a dolů a vybírala jsem věci, které by se mi velice hodili k vraždě...
Popravdě jsem si přála a doufala, že to není sen... No.. Kdo by nebyl nasranej kdyby našel stránku s úžasnými věcmi a najednou by se probudil a zjistil, že to byl sen... Já bych snad rozmlátila úplně všechno co mi přijde pod ruku!!! Ale to je teď jedno!!! Vím že tohle není sen... Ah! Bože můj!!!! To je.. Aaaaaa pane bože!!! Já jsem ji našla!! Našla jsem svou vražednou masku!!! Awwww !! Kdyby jste viděli jak se zrovna tvářím mysleli by jste si že jsem závislák na drogách a teď jsem našla nový druh kokainu... Právě jsem se cítila jako holka, která dostala kapesné a může jít na nákupy...
Moje rozhodování trvalo asi hodinu dokud jsem nebyla totálně spokojená. Objednala jsem si toho celkem dost ale čím víc tím líp!!!! Holt jsem vybíravej člověk jako kráva... Hlavní je, že se o tom NIKDO nesmí dozvědět!!! A už vůbec ne moje matka!!! Hmmm ale jak si dojdu pro věci až mi přijdou..... K tomu ještě zazvoní zvonek a moje matka bude určitě dole jako první..... To se nějak vymyslí..... A čím to zaplatim taky není problém... Jsem miláček rodiny takže každý rok na vánoce si dokážu vydělat max. 10 000.... Ok! To bychom měli..... Teď půjdu do kůlny sehnat nějaké ty zahradní nůžky......
Vykročila jsem směrem ke kůlně. Popravdě jsem do této chvíle ani nevěděla, že nějakou máme, ale máme takže je to cajk.... Když jsem k ní došla hned mi bylo jasné proč jsem si jí nikdy nevšimla.... Celá totiž byla zarostlá od květin a keřů.... Super..... Šla jsem zpátky do domu a vzala si nůž abych se přes tu blbou věc dostala.... Naštěstí mi to dlouho netrvalo a já jsem za 5 minut byla u dveří naší kůlny. Vytáhla jsem z kapsy klíč, který mi máma dala a odemkla ty dveře.... Celkem to šlo z tuha ale nakonec se dveře s mírným vrznutím otevřely....  No do hajzlu.... Ve vnitř to bylo mnohem horší než z venku.... Smrdělo to tu... Smrděl to tu hrozně... Připomínalo mi to smrad u babičky... Pak jsem se znovu nadechla.... Ne!!!! Smrdí to tu JAKO  babička..... Ohoho .... No fuj!!!!!! Ty pavučiny jsou obří.... No nevím jestli se náhodou nemám vykašlat na ty nůžky.... Ale to by zase nebyla sranda.... Tak jsem pokračovala i přes to, že z těch pavučin mi bylo na blití!!! Heh!! Je to celkem paradox.... Rozřezat lidi na milion kousíčků mi nevadí ale z pavučin bych klidně mohla vyzvracet střeva..... Po dlouhém přemýšlení kde by ty zkurvený nůžky mohli bejt jsem je nakonec našla..... Ouuuuuč!!! No tak to bych nechtěla bejt tím člověkem, kterým tyto nůžky projdou skrz na skrz!!!!! To mi je teď jedno!!! Popadla jsem ty nůžky a rychle vyběhla z kůlny.... No tak tam už se nevrátím ani za nic!!!!!! Fuj!!!!!! Zamkla jsem a rychlým krokem jsem se vrátila domů.... Opatrně jsem prošla kolem matky a doběhla do svého pokoje.... Zavřela jsem dveře a nůžky hodila do tašky, kterou jsem si připravila na akci.... Je to celkem logické.... Všichni, no aspoň ti, kteří si mě všimnou, si budou myslet, že tam mám věci na spaní, hygienu a další takový sračky...... Ale já tam budu mít všechny své vraždící nástroje a jediné oblečení, které tam budu mít bude abych si neušpinila to co nosím do školy....

Asi jsem vám ještě neřekla své vychytávky, které jsem vymyslela.... Jako první mě napadlo jak sakra ty čůzi dostanu do druhého patra na hajzl??? Zjistila jsem,že když jsem byla malá měla jsem problémy s trávením.... Proto máma koupila projímadlo aby to šlo lépe... No tak jim" trošku " toho projímadla naliju do pití.... Zamknu všechny záchody na tomto patře a jim nebude zabývat nic jiného než si hezky dojít na hajzl do druhého patra.... Dalo by se říct, že půjdou rovnou ke smrti.....
Jako druhou vychytávku jsem vymyslela to, že po vraždě budu mít své náhradní oblečení zasviněně jejich krví.... Takže ho budu muset spálit.... No to mi tak moc nevadí.....
Další mě napadlo, že pokud nasadí místo policie FBI tak jako první půjdou po otiskách... Takže by se hodilo mít ty dokonalé rukavice aby tam nezůstali otisky.... Buuuuuuum!!! Právě tyto rukavice jsem si objednala na tom webu.... OU jééé.....
Jediné co si sakra neužiju bude to tahání mrtvol do 3. patra......

No každopádně jsem sehnala a vymyslela vše co jsem potřebovala... Tááááááááááže teď už jenom zbývá počkat si na spaní ve škole a nemilosrdně ty svině zabít!!!!!!!

Ok..... Takže naše Viktorie získala vše co k vraždě potřebuje a může začít s vražděním... Třeba se už konečně v další kapitole dočkáte 1. vraždy.... Pro tuhle kapitolu to bude vše a u další kapitoli ....... ČŮS!!!!!

ALEX

PŘEŽIJEŠ ????? NE!!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat