Nespavos

116 7 2
                                    

Už vim co nesnáším mnohem víc než ty krávy- čekání na jejich smrt!! Ta netrpělivost mě zžirala takovým způsobem, že jsem i uvažovala, že je zabiju někde v lesiku po školním obědě !! Ještě nikdy jsem se netěšila na třídní akci jako na tuto..... Konečně se jim za ty všechny posmešky a narážky pomstím...... Ale ze všeho nejvíc se mi líbí ten způsob jakým budou trpět >:)) Ňha! Bože... Prostě já si fakt nemuzu pomoct! Ani jsem toho nějak moc nenaspala... Jo jo... Nedočkavost je ukrutná sila, kterou nemůžeme zkrotit... A trpělivost zrovna nepatří mezi mé schopnosti... Ale nakonec jsem se dočkala...

S těmi věcmi jsem to udělala tak, že než sem tam ta dodávka přijela tak jsem jako debil čekala hodinu na chodníku aby to nevyzvedla má máti...

Nakonec jsem byla i ráda.. Protože jak mi to předali bylo.. Mno ... Asi nějak tak, že si tak sedím a nejednou přijede totálně domrdana dodávka, zastavila u mě a z ní vylezl takovej divnej týpek, hodil mi do ksichtu úplně maximálně polepenou krabici a k tomu dodal:,,Děcka... -_-" na to jsem mu odsekla: ,, Fakt dík no..."
Mámě jsem řekla, že jsem si něco přinesla ze školy. Díky bohu to nějak dál neřešila, tak to prošlo úplně dokonale :D...

•••

Bylo nějak kolem pul 9 a už jsme skoro celá třída čekali až přijde úča a pustí nás do školy...
Já se samozřejmě pouze těšila až odbije 12 hodina... Důvod víte 3:)

Haleluja!! Tomu magorovy to trvalo snad celou věčnost... Když jsme tam tak čekali přemýšlela jsem jestli náhodou nemám zabít i jeho ale pak mě napadlo, že vlastně budu potřebovat nějakou tu vysilovaci pí*u.. Tak proč ne jeho 3:))))

Když se ty zatracený dveře konečně otevřeli všichni se tam do nich nasrali, takže jsem čekala až ty idioti 'projdou' a pak vešla sama ( jako poslední ovšem..). Akorát jsem zatáčela za roh ke skříňkám, když mě někdo chytil za rameno a otočil si mě k sobě...
Byl to učitel -_-. Tvl co zas chce?!!? Jak jsem se na něj tak koukala viděla jsem v jeho očích naději... Pak už konečně začal mlejt...
,, Doufám, že si to tu užiješ... " No to si teda piš!! Na to jsem mu odpověděla: ,,Jo já taky..." a zadrhla ke své skříňce...

Tam jsem si vzala pantofle a šla do 3. patra , kde už si všichni rozbalovali spacáky a karimatky nebo matrace.... Já jsem si vyhlédla roh v zadu jen pár metrů od těch sraček zvané ,nejvíc kůl holky na škole'...

Šla jsem tedy ke svému rohu a v hlavně si opakovala jak to všechno proběhne... Už jsem tam skoro byla když do mě někdo vrazil... Zvedla jsem hlavu a byla to....em?.. Kdo že to je??? Koukali jsme na sebe jako by jsme se v životě neviděli... Pak ona promluvila...
,, Emm.. Sory"
Já: ,,V poho"
Chtěla jsem už jít ale ona se najednou otočila a vykvákla :,, Jóóó!! Už vím!!!! Ty jsi Viky, ne??"
Tak to mě dostalo... Doprdele!!! Jak to, že mě zná??? A já jí ne!! A jak mi to kurva řekla!!??? Nedalo mi to a musela se zeptat:,,Sorry.. Ale ty jsi kdo?? A jak jsi mi to řekla?? "
,,Noo... Já ti svoje jméno neřeknu ale řeknu ti svou přezdívku... A řekla jsem ti Viky?" Wow! Takhle mě dlouho nikdo nenazval!!( krom mé family)
,,Ok! A jaká je ta přezdívka?? "
,,Míca ;D"
,,Fajn.. Hele Míco musím si ještě udělat pár věcí tak se měj... "
,,jasně.. Čus..."
Tvl,Tvl,Tvl,Tvl!!! 1. člověk z téhle posrané třídy, který mi nenadával!!! :o
No nic...

Došla jsem k rohu a tam si vybalila karimatku, polštář a deku... Tašku jsem hodila pod topení aby do ní nikdo nečuměl když budu někde pryč...

•••

Nudááá!!!Já snad zešílím!!! Větší blbosti jsem nikdy nehrála.... No ale pozitivní na tom je, že ani ne za hodinu půjdou všichni spát... Já musím ještě těm kravám dát do toho pití to projímadlo a zamknout všechny dveře na třetím patře.... Lehce řečeno připravit se na vraždy 3:)

PŘEŽIJEŠ ????? NE!!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat