Umut hala neden kendi olduğunu anlamamamıştı alt tarafı uzayla fazla yakından ilgilenen biriydi ve bunları düşünürken Dr.Tom
-Hadi işe koyulalım,dedi ve ekledi
-Komutan Youre nin yanonda olan ajanımız bize 4 günümüz kaldığını söylüyor ve atmosferdeki uydularımız dünyanın 1/4 ünü anca koruyor ve bide azon tabakasındaki delik var eğer deliği fark ederlerse atmosferden sorunsuz giriş çıkış yapabilirler,dedi.
İçini bir tür korku kaplayan Umut hemen cevap verdi
-Peki daha fazla uydu gönderemezmiyiz.
Dr.Tom
-Yanlızca 2 tane ama onların silah ve savunması bizimkinin yanında fil ile fare gibi.
Umut aklından bir fikir geçirdi ve galiba bu onların tek kurtuluşuydu.
Dünya diğer gezegenler ile dostdu taki bizim galaksimizden başka galaksilere kadar tabi 4932 yılında olunduğu için bu normal bir şeydi Umut Can'ın aklındaki fikir şuydu:1-Diğer gezedenlerden yardım isteyecekti ve tabiki kabul ediceklerdi.
2-Hepsi uyazda nefes alabilecekleri için uydaki uydalara girip saklanacaklardı.
3-Komutan youre'nin flosuna saldırıp koruma kalkanlarını yok edeceklerdi.
4-Dünya ve diğer gezenlerdeki 6 Element ustası ana gemiye bir tür birleşim gönderip gemiyi yok edip youre'yi uyazın derinliklerine göndereceklerdi.
-işte başlama zamanı,dedi ve planı tüm üsse anlattı ilk önce cometrone gezegenine sonra hoshosstes gezegenine sonra nedapil gezegenine,gasher gezegenine ve en son zojkalde gezegenine gittiler ve ustaları ve asker dostlarını aldılar. Dünya ya geldiklerinde 2 günleri kalmıştı ve hala kurgu yapmamışlardı.
ELEMENTLER:
1-AYNA "COMETRONE"
2-DUMAN "HOSHOSSTES"
3-ATEŞ "NEDAPİL"
4-HAVA "GASHER"
5-TOPRAK "ZOJKALDE"
6-ORTAK ELEMENT "DÜNYA"
Olarak sıralanıyordu.
Dr.Tom hava kuvvetlerine deniz kuvvetlerine ve kara kuvvetlerine haber verdi ve direk hızlı adımlarla "51.Bölge Ana Kumanda" yazan o kutsal odaya girdi ve önündeki kocaman panelde sağ taraftaki kolu itti ve bir gürültü koptu.
Umut:
-Bu da neydi böyle,dedi
Tam lafa Tom girecekken Merryn lafını kesti.
-Bu sarsıntı element ustalarını ve askerleri kornitlara,uydularla fırlatılma sesiydi ve şuan na kadar senin planın ve seni almamızın bir sebebi var hiç bir insan yavrusu bunu düşünemez,dedi.
Umut Can sadece 14 yaşındaydı ve 8. Sınıfa gidiyordu konumuza dönelim saldırı günü geldi çattı ve tüm plan olduğu gibiydi.