A doisprezecea conversație

5.5K 330 46
                                    

//00:00//

H: Baby!

Eu: Da, baby?

H: Eşti ok?

Eu: Sunt ok.

H: Spune-mi ce ai pe suflet.

Eu: Sunt bine. Nu am nimic.Sunt doar plictisită.

H: Cu siguranță. Ce ți-ai făcut aseară?

Eu:

Eu: Pisica, baby

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu: Pisica, baby.

H: Alissia! Tu realizezi ce ți-ai făcut?  Deja mă scoți din sărite. Ce tot îți vine ? Mă faci să mă îngrijorez şi să nu mai am încredere în tine.

Eu: Ai încredere în mine. Nu mai fac asta.

H: De unde ştiu eu că nu faci asta chiar acum?

Eu: Am zis să ai încredere şi lasă-mă.

H: Vrei să te las în pace?

Eu: Lasă-mă.

H: Bine. Te las, dar nu ştiu cât voi rezista, dar tu ai grijă de tine!

Eu: Nu vreau să mă laşi! Nu mă lăsa te rog!Nu pleca cum au făcut ceilalți.Sunt doar nervoasă şi obosită.

H: Alissia, sunt doar nişte prostii ale vârstei. Încearcă să vorbeşti cu mama ta şi gândeşte-te că nu e bine ceea ce faci. Eu sunt lângă tine când ai nevoie. Dar deja mă scoți din sărite cu lucrurile astea ! Termină odată,ai lucruri mai importante în viața ta!

Eu: Cine să mă ajute? Mama? Nu am aşa ceva.Să termin? Voi termina când voi muri. Pe curând, ai grijă de tine!

H: Alissia, ce tot faci?

H: Răspunde.

H: Alissia, pe bune. Nu-mi arde de glume

H: Răspunde odată.

H: Răspunde la telefon .

H: Alissia, te rog. Nu face asta! Te iubesc, nu face asta te rog ! Alissia..

H: Alissia, te rog..

H:Mesaj vocal

" Alissia, baby, te rog nu face asta,te rog frumos. Nu-mi face asta. Baby...raspunde . Mă îngrijorezi. Nu face asta.Te iubesc.."

H:Mesaj vocal

H:Mesaj vocal

Deconectat

CAPITOL EDITAT

WhatsApp //h.s //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum