A douăzeci si treia conversație

4.6K 314 45
                                    

//00:00//

H: Ali..

Asistenta: Tu nu te potoleşti?

H: Spune-mi acum ce a pățit! Spune-mi te rog..sunt disperat!

Asistenta: Îmi pare rău pentru tine.

H: Eu ce mă fac fără ea? Nici nu mai ştiu cum arată.. e palidă, zâmbeşte?

Asistenta: Da. Vei rezista pentru că eşti un bărbat!

H: Nu voi mai fi la fel.

Asistenta: Nu ştiu dacă finalul acesta va avea un sfârşit ca în poveşti, dar sigur tu vei fi prințul ce o va salva! Are nevoie de ajutor.

H: Oh, Doamne. În sfârşit mă suporți! Spune-mi te rog ce a pățit..

Asistenta: Uite..fata a avut un accident . Şi-a fracturat piciorul.

H: Ştiu asta, continuă..

Asistenta:Apoi.. a simțit o durere accentuată la cap. Am dus-o la tomograf şi am văzut.

H: Oh, Doamne. Nu mă mai speria. Spune-mi clar acum ce a pățit,te rog!

Asistenta: Are un cheag de sânge pe creier. A avut hemoragie internă acum 3 nopți. Am stabilizat-o , e în comă . Respiră fără ajutorul aparatelor, dar încă e incoştientă şi nu deschide ochii.

H: Săraca fată! Vă rog să faceți orice e posibil! Eu cu ce pot să vă ajut? Aveți nevoie de ceva bani?

Asistenta: Ar cam trebui , săraca fată nu a venit cu nimic la ea , iar când am întrebat-o de prieteni, familie a început să plângă!Şi mai are şi o altă problemă , sărăcuța!Aşa a vrut-o Dumnezeu..

H: Bine, mâine voi ajunge în oraş şi voi veni la spital. Voi aduce tot ce e nevoie, bani, mâncare , haine, tot ce e necesar.

Asistenta: Bine, domnule.

H: Dar am o mică problemă. Fata nu mă cunoaşte. Mi-e teamă că mă va respinge . Am vorbit cu ea doar prin mesaje. Când îmi veți vedea fața, sper să nu mă dați de gol,ok?

Asistenta: Mi-a povestit. E totul în regulă. Mi-a spus ceva înainte să intre în comă.. ceva legat de tine! Bucură-te că ai o fată ca ea lângă tine.

H: Oh, nu ştiți cât m-am liniştit, mâine o să vin. Noapte bună!

Deconectat

Nota autorului:Vreau păreeeri! Vă iubeesc!

CAPITOL EDITAT

WhatsApp //h.s //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum