A douăzeci şi cincea conversație

4.4K 286 38
                                    

//00:00//

H: Bună, Nina. Cum se mai simte Alissia?

Asistenta: Bună. Face progrese. 

H: Ce veste bună!

Asistenta: Să zicem, dar mai sunt zile bune până când se va trezi, va mânca şi va bea apă. Pană acum o hrănim doar intravenal cu lichide. E groaznic,dar asta o ține în viață. Va mai dura ceva timp până va putea păşi în piciorul stâng,dar va face fizioterapie zilnic şi încurajată de tine va reuşi.

H: Oh, Doamne. Cât mă bucur ! Normal, o să o încurajez până va fi perfect sănătoasă, o vreau ca nouă!

Asistenta: Azi ai venit la ea?

H: Normal. Emoțiile m-au copleşit din nou şi am ieşit. Respira! I-am simțit respirația ei fierbinte pe obraz şi am zâmbit. Putea respira singură,creierul se oxigena. Asta era tot ce conta. I-am strâns mâna puternic,apoi am ieşit.

Asistenta: Mă bucur. Se va reface!

H: Bineînțeles.

Asistenta: Auzi..de ce îi dai mesaj doar la 00:00?

H: E povestea noastră de dragoste. Totul a început de la primul mesaj. Am ales să-i trimit primul mesaj la ora 00:00 , pentru că această oră reprezintă iubire. Se spune că dacă primeşti un mesaj la 00:00 acea persoană te iubeşte şi eu o iubesc pe Alissia.

Asistenta: Ah, cât de romantic!Adică mă iubeşti?

H: Nu-ți face iulizii.

Asistenta: Încercam şi eu. Acum gata cu dulcegăriile şi culcă-te!

H:Ok.

Văzut


Deconectat

CAPITOL EDITAT

WhatsApp //h.s //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum