Překvapení šéfkuchaře

54 2 0
                                    

Ta kuchyň ještě musí fungovat pár let a nebylo by moc dobré, kdyby nám ji zdemoloval. No.. Vlastně jen mně. Už jsem na ni zůstala sama.. No pohled, který se mi naskytl mě fakt pobavil..
••••

Luke si usmyslel, že mi udělá radost tím, že něco upeče, no pekař z něj asi nebude. Když jsem přišla a rozhlídla jsem se kolem, tak jsem neviděla místo, kde by nebyla mouka, respektive jediný čistý místo, ani o Lukovi se to říct nedalo, ruce špinavé, mno.. po delším zkoumání jsem zjistila, že vlastně čistý v celku je, asi si nedávno sundal tričko, jelikož hrudník špinavý neměl. Ale to tělo .. Opřela jsem se o rám od dveří a sledovala ho, byl tak zabraný do práce,že si mě ani nevšiml, až když začal nadávat jak mu to nejde a otočil se na druhou stranu k lince a začal se prohrabovat v šuplících aby našel naběračku a mohl připravenou směsku rozlít do nádobky na muffiny, došla jsem k němu,objala ho zezadu a začala mu přejíždět po jeho buchtičkách, nemohla jsem si pomoct. „Potřebuješ něco najít?" „Ale ale, kdopak se nám to probudil? Jak se spalo princezno? " „Ale jo, ušlo to, co ty tu provádíš?" „Překvapení šéfkuchaře, doufám že se mi do toho nehodláš angažovat" „Takže říkáš, že to, co si hledal a při tom tu udělal bordel po půlce kuchyně si najdeš sám? A Že si to tu taky sám uklidíš? No tak dobře," řekla jsem a usadila se na linku, těsně ke zdi, kde byl snad jediný volný,řekněme tomu, flek. „Ale néé, to nemusíš, budu rád, když mi pomůžeš" řekl a mezitím prohledával zbytek kuchyně a hledal tu naběračku. Koukala jsem se do mobilu a jen tak jsem prohodila: „ Druhej šuplík, v pravo". Podíval se namě a pronesl ironickým tónem: „Tak to né princezno," s tímto se přiblížil ke mně a sundal mě z té linky: „Nebudeš mi poroučet zlatíčko, ani dirigovat, můžeš mi pomoct a né tu jen koukat" „Hmmm, to teda nevím, jestli se mi ještě chce," řekla jsem a hnala se zpět k lince, že na ni vyskočím,otočila jsem se k lince zády a chystala jsem vyskočit, mezitím ke mně přišel Luke, chytl mě za boky a na linku mě vysadil. Přiblížil se ke mně, já ho objala kolem krku a nohama si ho přitáhla k sobě, chvíli jsme se navzájem dívali do očí, pak jsem ho prostě jen objala a do ucha mu zašeptala:„Děkuju" Cítila jsem. Jak mě k sobě ještě víc přitisknul. Věděla jsem, že vedle mě leží vajíčka a nemohla jsem si pomoct, alespoň ta dětská polovina ve mně ne, vzala jsem ho a rozmajzla jsem mu ho o hlavu, chvíli se na mě nechápavě díval, pak se ale hned probral, vzal další vajíčko a rozmajzl ho o hlavu mně, ale ještě to doladil moukou, kterou vysypal hned na to. „Už ti chybí jen strouhanka, ty můj řízečku" řekl a začal se smát.Chvíli jsem se pokoušela držet pokerface, ale moc dlouho se to nedalo, začala jsem se smát a sáhla jsem po „hadici" která vede z umyvadla, jakoby ta „sprcha" na umývání nádobí,vzala jsem to a namířila jsem ji na Luka a pronesla: „Tvoje poslední slova?" Jelikož pořád ještě umíral v záchvatusmíchu, tak jsem na odpověď načekala a zmáčkla to, skončila jsem až jak bylmokrý jako zmoklá slepice a zadívala jsem se na něj. „Tobě to ale sluší"nemohla jsem se přestat smát, ani když mě Luke popadl a přehodil si mě přesrameno. Přestala jsem až jak se mnou vlezl do sprchového koutu, zavřel zasebou, postavil mě pod sprchu a zavřel za sebou dveře. Najednou zapnul sprchu,která byla ledová jak.. Zapištěla jsem a uskočila a natiskla se tudíž co nejvícna něj, vypnul ji, objal mě kolem pasu 1 rukou, posunul se ke stěně, aby mě oni mohl opřít, druhou rukou mě chytil za ruku a držel mi ji nad hlavou, hrozně jsem v tu chvíli chtěla aby měpolíbil, nemohla jsem tak dlouho čekat, mou volnou rukou jsem ho objala kolemkrku a přitáhla ho k sobě dolů, jelikož jsem byla skoro o hlavu menší jakon, tak i když jsem byla na špičkách, tak se musel Luke trošinku sklonit. Jeho rty byly jemné a svým způsobem drsné.Užívala jsem si to. A Nevypadalo to, že by se on nějak bránil. Rukou mi podtričkem jezdil po zádech. Přestal mě na chvíli líbat, chytl lem mého trička,podíval se na mě a já mu lehkým přikývnutím dovolila, že mi ho může sundat..

Ano, opět jsem po dlouhé, dlouhé, moooc dlouhé době něco sepsala, snad se líbilo <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 03, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Psychopath†Kde žijí příběhy. Začni objevovat