Kepala terasa berat , mata berpinar , dan mual secara tiba tiba . Aku rasa aku tahu kenapa . Eh kejap ?! Aku ada dekat mana ? Bukan tadi aku pengsan depan rumah , depan G - Dragon ke ?
WAIT WHAT ?!
G - DRAGON !
Wait ! Takkan dia yang bawak aku masuuuuu - wait ! Ni bukan bilik aku . Bau perfum ni pun bukan perfum aku ! Bau perfum Channel . Bau waktu aku jumpa G - Dragon tadi .
Ott - ottokae ?!?!
Ak .. ak .. aku dekat rumah - I mean bilik G - Dragon ?!
Tak sempat aku mula ber fangirl , terdengar pintu bilik terbuka . Alamak ! Lari pergi atas katil , tarik selimut , oura - pura tidur . Mataku biarkan kuyu supaya nampak G - Dragon kejap lagi . Itu pun kalau dia yang masuk .
Terdengar tapak kaki yang makin menghampiri katil tempat aku rehatkan badan sekarang . Katil di bahagian kanan terasa tenggelam . Terasa benda panas menyentuh dahiku lembut . Diriku masih cuba ditenangkan .
Mata aku luaskan sedikit lagi , terpampang wajah serta rambut G - Dragon yang kebasahan . Mungkin dia baru lepas mandi . Tuala yang tersangkut di lehernya mengiyakan monolog dalaman aku . Tubuhnya tidak terlindung dengan sebarang fabrik . Hanya boxer pendek dan ketat berjenama Calvin Klein berwarna hitam menutup kawasan peribadi serta paha gebunya . Kuatkan iman kau Ell . Jangan tonjolkan diri . Fuh tenang .
Author // aww ai kenot my baby just too fucking sexy aum aum xD //
Tangannya kini beralih ke leherku . Dan tindakan drastik berlaku . Aku menolak pantas tangan GD sambil bangun menarik selimut ke paras bahu dan bersandar di kepala katil . Gaya aku seperti GD buat aku macam perempuan simpanan yang telah disetubuhi sehinggakan aku fobia dengan sentuhannya .
Dengan rambut serabai , perangai kau Ell tak senonoh betul . Depan idol kau buat perangai setan yang kau selalu buat kat rumah . Mummy tahu ni mati kau dia kerjakan .
Krik ...
Krik ...
Krik ...
Masing masing tak keluarkan kata kata . Aku masih dalam keadaan tadi . Wajah menunduk , selimut sehingga paras bahu , duduk di kepala katil seperti anak kucing ketakutan , rambut serabai , sambil mencuri pandang ke arah lelaki berambut hitam pendek lembap dihadapan aku . Mummy help juseyo , GD too hot , monolog aku didalam hati .
Aku lihat dari celahan rambut serabaiku , GD sedang merenung aku lembut dengan senyuman yang sukar ditafsirkan . Bukan senyuman manis . Lebih kepada senyuman yang mendebarkan , seksi dan menakutkan dalam masa yang sama .
Tiba tiba GD mendekati aku . Merangkak ke atas katil perlahan lahan sambil menjilat bibirnya yang kering .
Seksi .
Hanya itu yang mampu aku terangkan . Apapun aku tetap cuba larikan diri walaupun aku tahu aku memang aku terperangkap di kepala katil .
Kini kedua dua tangan GD mengepung kiri dan kanan aku . Tubuhnya menindih kakiku supaya aku tidak mampu bergerak . Aku tetap menolak GD supaya dia jatuh atau apa sajalah supaya aku boleh balik ke kondo sebelah . Tapi seperti semua tahu , dia as namja mempunya tenaga yang lebih dari aku . As yeoja . Jadi ,
Liur aku telan .
Kesat .
Berpasir .
Tiba tiba terdengar suara riuh rendah dari ruang tamu menuju ke bilik ini . Aku tolak lagi badan GD yang sekeping itu . Masih tak berjaya . Dan pintu bilik terkuak , 11 wajah kacak terpampang di hadapan bilik dengan mulut yang ternganga . Aku nampak ,
T.O.P ,
TAEYANG ,
DAESUNG ,
SEUNGRI ,
iKON .
GD hanya turun dari katil dengan wajah selamber dan coolnya tanpa kisahkan aku yang masih berada di katil ni . GD menuju ke dressernya untuk memilih t-shirt yg sesuao untuk dipakainya .
Sementara itu , kesemua 11 orang namja memandang ke arah aku yang masih berbaring dengan wajah pucat di atas katil milik GD itu .
" ELLLLLLLL !!!! "
Dan itupun Daesung menjerit dengan highnote dan penuh perasaan . Oh bae , Ell bangga dengan vocal awak . Belum sempat aku menyambut teguran atau lebih kepada jeritan Daesung itu , GD terlebih dahulu memunculkan diri dan menarik aku turun .
Mukanya masih cool .
Dan tak bersalah langsung buat dekat aku macam tu tadi !
Ish bengang betul aku ! Nasib baik kau memang ultimate bias aku .
----
Mianhae mianhae hajima xD sorry xupdate since 1st chap . Sumpah busy tahap setan last week . ergh stress . Btw sorry jugak bahasa dalamni mcm xssuai utk budak underage . Siapa rasa dia underage bole melupakan hajat utk membaca chapter seterusnya . Bahasa yang digunakan mungkin agak kasar dan ke arah sedikit lucah . Jadi kumohon maaf siap² . Siapa bash jap aku ajak YG family g belasah kau xD k k nite . Dah ngantuk ni nak tido . Esk sekola ._.
YOU ARE READING
completed | G - Dragon : Fans To Lover ?!
FanficBayangkan bila kau baru kenal dia dan kau kena tinggal serumah serta berkerja dibawah dia . Paling parah bila kau adalah seorang fans . Kau rasa apa jadi bila VIP bertemu dengan everything nya ? Only VIP can handle this . Right VIP ? I hope you can...