Meriç Tuna & Kayla Askaya

10.9K 288 24
                                    

Yine mi bu çocuk?

Burada mı bu çocuk ya?

Bitmedi be!

Gibi şeyler dediğinizi duyar gibiyim.Ama kulağımın bir tarafı da "MERİÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ!" diye bağıran kızların çığlıklarıyla dolu.Bizim Kayla kızımızın kendi gibi sakin sevenleri var onlar çok bağırmaz :)

Evet Meriç Tuna ve Kayla Askaya.

Ben bazı karakterleri çok severim.Aslında kitaplardan çok karakterleri sevdiğim olmuştur.Bence hikayeyi özel yapan karakterleridir.İşte benim çok sevdiğim karakterler var.Onlardan bahsedeceğim ama önce kendi karakterimle başlamak istedim.Çünkü nasıl bahsedeceğimi biraz anlayın diye.

Bu arada Meriç'i ve  Kayla'yı dinlerken multimedia'daki şarkıyı dinleyebilirsiniz.İşsizim ben o yüzden böyle yazıp duruyorum işte.Bu çalışma tam anlamıyla benim keyfime göre olacak.Yani günlük,haftalık,aylık diyerek sizde bir beklenti oluşturamam.Ne zaman içimnde gelirse o zaman o kadar çok bölüm eklerim.

Ne diyorduk Meriç ve Kayla.

Neden o? Kötü Çocuk'u yazarken bir şeyden etkilendin mi? Neden Kötü Çocuk'u yazdın? Kötü Çocuk yazmak nereden aklına geldi? Hepsinin cevabı burada.

Bu hikaye tamamen bu iki karakterden çıktı.

Beynimin bir tarafı okuduğu kitapları,izlediği filmleri kendi kendine tekrar ederken hep şunu söylüyordu "Bu kötü çocuklar neden bir kıza aşık olunca romantik bir aşk böceği oluyor? Haydi ama siz hiç mi gerçek kötüleri görmediniz." En son Damon'ı bu hale çevirdiklerinde benim isyan bayraklarım çekildi.Bu işi günümüz yazarlarından en iyi kurtaran bence Becca.Hush Hush serisinin ilk kitabındaki gibi bir Patch'i diğer kitaplarda pek görmesek de fazla değiştiğini kimse iddia edemez.

Ve bir şey daha "Bu kızlar neden bu kadar güçlü?" Ben en azından kendi çevremde tanımıyorum başına onca şey gelse o kadar güçlü durcak bir kızı.Gider bir köşeye ağlarız,sarılcak bir omuz ararız.Ama bu süper güçlü kızlar fazla gururları yüzünden hep dik durdular.

Evet onları okutturan o.Onları sevdiren bu huyları.

Ben zaten Kötü Çocuk'u yazarken Meriç'i sevsinler,Kayla'yı sevsinler diye yazmadım.Tam tersi Meriç'e küfür edin,kızın,bağırın,çağırın,Kayla'ya biraz güçlü ol deyin,akıl verin istedim.

Yani başından beri Kötü Çocuk'a gelen yorumlar beni oldukça tatmin eden cinsten böyleydi.Eheh çok tatlısınız.

En başa geri döneyim.Beynimin bir tarafı bu karakter meselelerine takılırken diğer tarafı Meriç yerine kullandığım modeli gördü ve fotoğrafları arasından gezinirken ben bu çocuk adına Kötü Çocukları konu alan bir hikaye yazmalıyım dedi.Başladım ona uygun kız bakmaya.Benim aklımdaki kız kesinlikle güçlü olmayan,saf,iyi kalpli,gurursuz,arsız,masum bir kızdı.Yani çocuk gibi.Yüzü de öyle olmalıydı.

Bu karakter resimlerini paylaşmasam bile zihnimdekine uygun birine mutlaka bakarım.O bana ilham olur.

Ve sonunda buldum.Baygın bakışlı,masum yüzlü Kayla zihnimdekiyle birebir gözlere sahipti.Çocuksu bir güzelliği var.

İşte Meriç ve Kayla böyle doğdu.O temsil ettikleri gerçek isimlerle böyle bütünleşti ve Kötü Çocuk'u böyle oluşturdular.

Onları sevenleri de anlamıyorum.Yani kendinden başka kimseyi gerçekten umursamayan,hep bana hep bana diye bekleyen,kendisi onu sevenlere bile bir şey vermeyen,kalp kırıcı,soğuk bir çocuk.

Kendinden başka herkesi düşünüp,aptalca şeyler yapan,arsız,grurusuz,saf bir kız.Tamam durun Kayla'yı bende seviyorum.Onun iyiliğini ve masumluğunu seviyorum.Ve onu anlıyorum.İçimde biraz Kayla var sanırım.Her kızın içinde biraz Kayla vardır bence.

Sonuç olarak böyle işte.

Onlar benim küçük sorunlu pıtırcık karakterlerim.

Merhaba Tatlım ☂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin