Cover

5.1K 136 23
                                    

Size ne bahsetsem ne bahsetsem diye düşündüm.

Sonra yan sekmelere baktım ve Youtube'dan başka bir şey yoktu tabi.

Bazı şarkıların orginallerinden daha çok sevdiğim coverları vardır.Mesela ben popülerizmin alıp yükseklere çıkardığı şeylerden kaçınırım.Bu yüzden yolda yürürken bile bir mağazadan gelen olmadı televizyonda magazin programlarında çalan "Justin Bieber-Baby" şarkısını hiçbir zaman açıp da sonuna kadar ondan dinlememiş bir insandım.

Ama bunun aksine Simon Covell ne yapsa merakla izlerim.Ne alaka der gibisiniz? Şöyle oldu.Bir kız çıktı ve Baby'i coverladı.Şarkının orjinaliyle alakası çok çok azdı ve ben BAYILDIM! 

Sonra öyle ya da böyle orjinalini de dinledim.Şuan Justin Bieber'ın birkaç şarkısını ezbere bilirim mesela.Buna sebep olan o coverdır. ( Bakabilirsiniz : Drew Ryniewicz-Baby ) 

Bu bir örnek sadece.Bazıları orjinalinin yanından bile geçmez.Bazıları ayrı bir tatdır.

Multimedia'da mesela öyle bir cover var.Oldukça sevdim,bağrıma bastım ama orjinaline değişmem diyemem.Değişirim de diyemem.Garip.. Sesin yumuşaklığı,müziğin verdiği sertlik ancak bu kadar uyuşabilirdi. ( Bayılabilir durumda dinlemeyi seviyor.Yaptığı her cover'ı dinledi. )

Sonuç olarak çok uzatmadan asıl derdime değineceğim.

Böyle sizin dinlemeye doyamadığınız coverlar varsa yorum olarak atın.

Çok çok öptüm.

Merhaba Tatlım ☂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin