Fan Fiction

8.7K 212 9
                                    

Öncelikle burada bir bölümde yazdıklarım sadece birkaçı devamını diğer bölümlerde yazacağım.Onu bir belirteyim.

Fan fiction günümüzde okumayı sevenlerin bayıldığı,bazılarını sıkan,bazılarının inatla başlamadığı bir tür.

Şu dizi fanficlerini hala bende sevemedim ve seveceğimi düşünmüyorum.

Ama Fan Fiction google'da aratınca wikipedia'nın tanıttığı, bu ne alaka temalı cümleden çıkarılacak sonuç benim için önemli,ki wattpad bile hikaye türleri arasına katmış.

Çok fanfic okuyan biri değilim.İngilizce daha çok okuyorum sanırım ama önce kendi dilimizden bir kaç fanfic paylaşacağım sizinle.

Ezi[K]raliçe ( yazarı : ozgeozen )

Wattpad'de okuduğum sanırım ilk Türkçe fan fiction.Yazarı her ne kadar ısrarla fan fiction demese de baş karakter ünlü olmayan bir Zayn olsa da o bir fan fiction.Sanırım.Gerçi okuyanlar bilir baş karakter Zayn demek Kraliçe'ye yapılmış bir hakaret olur. Melanie Hunter hikayenin ezik kraliçesi.Hem ezik hem Kraliçe.Ki bence ezik falan değil.Bu küçükken Demi Lovato'yla dalga geçen ve onun bilinçaltını kirleten olayı hatırlatıyor bana.Yani kızımıza okulda ezik deyip dalga geçen popüler bir kesim var.Ve o da kendini böyle görüyor.

Biraz travmatik bir karakter.Ama güçlü olmaya da çalışıyor ve Zayn burada hangi tarafta hiçbir zaman emin olamayacaksınız.Yani o her an her şeyi yapabilecek bir karakter gibi.Güvenilmez.

Final..Ihm Paris havasında Türk Filmi gibiydi.Nasıl oluyor demeyin.Değişik.Yazarı gibi.

Merak ediyorsanız koşun ve okuyun.

What Happened to Last Night ( yazarı : Candice Styles ) 


Yeni başladığım bir hikaye.Beni çabucak kendine çekti.Adından anlaşılacağı üzere Candice'ın hikayede en çok sorduğu soru "Dün gece ne oldu?".

Açıkçası okurken endişelendim.Ne kadar gider ki bu? Sonunda öğrendiğinde ne olacak ama okuduğum bölüme kadar gayet iyi götürdü.Sıkmak yerine heyecanda bıraktı.

Gittiği bir partide ne olduğunu hatırlamıyor ama sabah uyandığında evinde olan Harry Styles onun her şeyini bildiğini iddia ediyor.Candice en başta pek önemsemese de Harry'nin onun hakkında gerçekten önemli şeyler bildiğini fark edince endişeleniyor.Ona neler anlatmış olabileceğini hatırlamıyor.

Harry burada çok gizemli ve tatlı bir karakter.Yayınlanmış tüm bölümlerini okumadım.

En son bıraktığım yerde ikisi arkadaş olmaya karar vermişti.Bir "arkadaşlık ilişkisi" olarak mı kalacak göreceğiz.

Mal de L'amour ( yazarı: DeanWsBabe ) 

Anasayfada birinin yaptığı yorumla keşfettiğim hikaye.Uzunca bir yorumda ne kadar ağladığından bahsediyordu.Okuma listeme ekledim ve sonra başladım.Yaklaşık dört beş gün içinde bölümlerini bitirdim.Hikaye hala devam ediyor.

Harry Styles fan hikayesi.Üniversiteye yeni başlayan bir kızın bir yılını ders çalışmaya adamasıyla çarpıştığı Harry'i tanımamasıyla başlıyor hikaye.

Sonradan Harry'nin kendi çıkarları uğruna bir randevu ayarlaması ile ilişkileri bir basamak atlıyor.İlişkileri dediysem tanışma ilişkileri.

Hikayenin bir dönüm noktası var.Her şey iyi güzel derken bu hikaye daha nereye gidecek diye endişeleniyorsunuz.Yani benim gibi hep güllük gülistanlık giden şeyleri sevmezseniz endişelenirsiniz.İşte tam burada yazar bir dönüm noktası yapmış.Sanki hikaye yeni başlıyor gibi.Bu dediğim ilk yirmi bölümden sonra oluyor.Buraya kadar çok güzeldi ve bu dönüm noktasının hikayeye zarar vermemesi için adeta dua ediyorum.

Çünkü yazarın kendine has bir anlatım tarzı var ve hikayeyi farklı yapan tamamen o benim için.Olaylar öyle böyle beklenilen şeyler olabilir ama onu farklı yapan kesinlikle anlatımı.Çok sevdiğim samimi bir anlatımı var.

Okumalısınız.

Bir dahaki bölümlerde görüşmek üzere.

Merhaba Tatlım ☂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin