Výjimeční- Dadinka77

72 7 4
                                    

Recenze pro Dadinka77. Cover jsem opět nesehnala.

1. Název: Já prostě naprosto pletu názvy. Já celou dobu žila v domnění, že se kniha jmenuje 'Vyjímeční'. Jinak je název sice fajn, ale je už podle mně takový ohraný.

Známka: 1-

2. Cover: Do tohohle coveru se každý podívá a vidí v něm něco jiného než ostatní. Někdo vidí třeba skázu, ale někdo například naději.

Známka: 1

3. Popisek: Takové to obyčejné uvedení do děje. To se ale rozhodně vyplatilo, protože jsem od začátku věděla, co mám od knihy čekat.

Známka: 1

4. První dojem: Snad jeden z nejlepších prvních dojmů na knihy k zrecenzování.

Známka: 1-

5. Gramatika: Tady jsem byla mile překvapena. Chyby tu jsou jen minimálně a i když autorce občas ujede mezera za ,/., jde o knihu s velmi dobrou gramatikou.

Známka: 1-2

6. Děj: Kniha má zatím jen pár kapitol a tak se děj špatně hodnotí, ale i tak si myslím, že jde o poměrně originální námět, ale mohl by být příběh celkově takový poutavější.

Známka: 2-3

7. Celkový dojem: Kniha je fajn, gramatika dobrá, ale kdyby byla o něco poutavější, byla by to jedna z nejlepších knih na cz/sk wattpadu.

Známka: 2

Souhrn:
1-
1
1
1-
1-2
2-3
2
Průměr: 1,62

Tato kniha se zatím umístila asi nejlépe, ale nezapomeňte na to, že kniha se čtyřmi kapitolami se hodnotí hůř, než ta s dvaceti.

RecenzeKde žijí příběhy. Začni objevovat