Další recenze, ale omlouvám se, cover se mi bohužel nepodařilo stáhnout.
1. Název: Název mě jednoznačně dostal. Dobrý nápad.
Známka: 1
2. Cover: Podle mně, je cover naprosto v pořádku. Myslím, že klidně může být.
Známka: 1
3. Popisek: Jako popisek je zvolen útržek z knížky, takže člověk vidí, jaký má autorka styl psaní. Chyby jsem v něm nenašla.
Známka: 1
4. První dojem: Nejprve jsem si myslela, že to bude taková ta typická 13 +. Takováhle scéna je tam tuším jen jednou. Bohužel ale, hned v první kapitole je část, ve které, je podle mně věta navíc. K smůle autorky, ale v té větě má sloveso ve špatném tvaru. Jinak by byl první dojem vcelku dobrý, ale tohle ho trochu pokazilo.
Známka: 2
5. Gramatika: Vcelku dobrá, ale jsou zde nějaké překlepy, občas chybí diakritika a někdy interpunkce. Když něco popisuješ, snaž se nenapsat jméno, dvojtečka a text. Snaž se to psát všechno jako plynulý text.
Známka: 3
6. Děj: Já jsem na knížku s takovýmhle dějem ještě nenarazila. Nápad je to podle mně zajímavý. Celkem se těším na další kapitoly. Ale zkus více rozvádět situace, víc popisovat prostředí a víc se vžij do postav a jejich emocí.
Známka: 2-
7. Celkový dojem: Vcelku dobrý. Námět je docela originální a celkem dobře vymyšlený a propracovaný. Jen zkus věci víc rozvádět a pohlídej si gramatiku.
Známka: 2Souhrn:
1
1
1
2
3
2-
2
Průměr: 1,78Tahle knížka má průměrnou známku 1-2, což opravdu její kvalitě sedí. Klidně si pište o recenze na vaše knížky, ale chci trochu změnit věci co se budou hodit. Dám vám vědět, jak to vypadá.