Deník- Vejunka007

111 10 6
                                    

O první recenzi si napsala Vejunka007. Tak tady je.

1. Název: Název 'Deník' knihu dokonale vystihuje. Dokonce, má i pro knihu dva významy.

Známka: 1

2. Cover: Cover je víceméně v pořádku, ale mohl by být lepší. Úplně mi k příběhu nesedí.

Známka: 2-3

3. Popisek: Popisek je výstižný a ani nijak zvlášť nevyzrazuje čtenářům děj.

Známka: 1

4. První dojem: Já se s autorkou znám osobně, takže mě přirozeně její příběh zajímal. Vím, že není žádný milovník slohovek a i proto jsem byla mile překvapená. Jen bych do textu nedávala smajlíky.

Známka: 2

5. Gramatika: Vcelku dobrá. Jen má autorka tendenci vytvářet nová slova. Ale opravdu bych do textu nedávala ty smajlíky. Poměrně ruší. A taky pozor na překlepy.

Známka: 2-

6. Děj: Jde o takový klasický děj pro romanci, ale příběh ještě není dokončený, takže se může ještě všechno nějak změnit. Každopádně, větší originalita by byla vítána.

Známka: 3

7. Celkový dojem: Příběh není špatný, ale mohl by být originálnější. Vynechávala bych smajlíky a dávala si pozor na překlepy.

Známka: 2-3

Průměr (x-=x,5;x-y=x,7):

1
2-3
1
2
2-
3
2-3

Průměrná známka: 2,12

První recenze za námi. Byla trochu tvrdší, ale dvojka je chvalitebná. To podle mne na tento příběh dokonale sedí.
Pište si klidně o recenzi na vaši knihu (formulář má samostatnou kapitolu) a já se ji pokusím udělat.

RecenzeKde žijí příběhy. Začni objevovat