Capitolul 1

366 45 4
                                    

-Mama!Mamaaa!MAMA!
-Da,scumpo!
-Poti sa-mi explici te rog cum se face ca nu merge net-ul tocmai in cel mai important moment al vietii mele?!
-Nu stiu de ce,draga.Incearca sa repornesti net-ul.
-Ahhh!Care erau sansele tocmai acum?!

Cum se poate sa am un astfel de noroc?Cum?Tocmai cand trebuie sa primesc mail de la agentie sa vad daca am fost angajata imi cade net-ul.

Repornesc net-ul si in sfarsit merge.Fug repede la telefon si imi verific mail-urile.

-Mama!Mamaaaa!MAMA!
-Da ,scumpo?Tot nu merge net-ul?
-LASA NET-UL!AM PRIMIT SLUJBA!

Fug la mama in camera si ma imbratiseaza felicitandu-ma.Imediat ma intorc la mine in camera,pun muzica la maxim si incep sa imi fac bagajele.

Din pacate tatal meu este plecat in Anglia cu niste afaceri asa ca nu o sa prinda ocazia sa ma felicite fata in fata.


A doua zi,la aeroport

-Gata mama,acum poti pleca.
-O sa-mi fie tare dor de tine ,scumpa mea.Sa faci treaba buna!Imi spune mama si ma ia în brate.
-O sa fac cel mai bine,doar ma cunosti,iar sluja asta e singura la care chiar ma pricep,stii asta.
-Bine.Hai du-te,o sa pierzi avionul!spune mama si se indeparteaza.

Ma urc in avion iar cand sa ma asez observ un breloc pe jos.Era cu Monsta x,nu e o formatie asa populara,dar o sa-l pastrez.

Imi bag castile in urechi si imi inchid ochii.O sa fie un drum lung,sper sa nu ma deranjeze nimeni,din cauza emotiilor nu am putut sa dorm deloc noaptea trecuta asa ca acum vreau sa recuperez putin.Totusi,nu prea cred ca o sa ma ia somnul avand in vedere ca ma gandesc numai la noul meu job.

Cred ca va intrebati in ce consta aceasta slujba .Pai,dupa ce iubitul meu..fostul meu iubit m-a inselat am revenit la prima mea iubire:k-pop-ul.Si cum intr-o seara ma uitam la o telenovela coreeana ,acompaniata de iubitii mei Jack si Daniel ,mi-a venit stralucita idee sa le scriu celor de la Big Hit o scrisoare de angajare.M-am gandit ca ma pricep cel mai bine sa stiu ce vrea lumea,ce-i atrage pe toti,cum sa manipulez oamenii si sa obtin tot ce vreau.Asa ca job-ul meu consta in a gasi noi concepte trupei,sa le fac publicitate,sa ma ocup de ei,sunt un fel de manager,dar am mai multe sarcini,dar desigur si un salariu mult mai mare.

Zborul decurgea bine pana o voce mi-a distrus linistea.

-A vazut cineva un breloc cu Monsta x?!Va rog frumos!

Ma ridic de pe scaun si ma indrept catre fata cu brelocul in mana.

-E al tau?o intreb putin ironic indreptand brelocul spre ea.
-Da,merci mult!Spune si incearca sa ia brelocul ,dar imi retrag mana repede.
-Nu prea ai gusturi.Monsta x inca nu sunt asa talentati,iar de popularitate nu mai zic.Un breloc cu Seventeen poate mai mergea.
-Tu asculti muzica doar pentru ca e populara?Imi plac baietii si muzica lor e foarte buna.
-Eu ascult ce imi place,si pentru ca am gusturi bune se intampla sa fie si populara muzica pe care o ascult.Dar nu o lua personal,k-pop-ul e bun in general,le trebuie doar publicitate buna.
-Asa e,ma bucur ca am cunoscut o persoana cu gusturi asemanatoare in muzica ca mine.
-Si eu la fel,chiar as vrea sa te muti pe locul de langa mine,din cate vad esti la clasa a 2 a si cred ca ar fi mai bine pentru amandoua daca te-ai muta langa mine.spun razand si dandu-i brelocul mult dorit.
-Stai sa imi iau bagajele si vin intr-un minut.Apropo eu sunt Light.
-Cece,incantata.

In timp ce o asteptam pe Light ma bucuram din ce in ce mai mult ca am cunoscut-o.Din prima mi-a atras atentia parul ei care este aproape la fel ca al meu.Amandoua avem parul argintiu,dar ea in comparatie cu mine are cateva suvite roz.Numele ei este mai iesit din comun si are personalitate.Chiar am nevoie de o persoana ca ea in Coreea.


Ultimele ore de zbor alaturi de Light au trecur imediat.Ne-am cunsocut destul de mult.Am inceput sa ne povestim de ce am venit in Coreea si am aflat ca Light inca nu are un loc unde sa stea asa ca am invitat-o la mine.Dupa cateva rugaminti a acceptat.

Ajunse la apartament am inceput sa despachetam si sa sunam acasa.

-Mor de foame!spun arucandu-ma pe canapea
-Hai sa mergem prin cartier.Cred ca am vazut un mall in apropiere,putem sa si mancam si sa ne uitam la haine.
-Ce idee buna!zic sarind de pe canapea

Dupa ce ne-am plimbat in jur de 20 de minute am gasit si mall-ul.

-In sfarsit!Dupa ce ca mi-e foame acum ma dor si picioarele.
-Asa te plangi mereu?ma intreaba Light razand.
-Acasa aveam sofer,nu mergeam nici 15 metri fara masina,zic serioasa.
-Ei bine,acum cred ca o sa mergi mai mult de 15 metri pe jos.
-Nu ma ajuti!strig la ea si dupa rad.
-Hai mai intai sa mancam si dupa poti sa incepi sa te plangi iar.

Dupa ce am mancat mai mult decat trebuia am inceput sa ne plimbam prin magazine.Am gasit un magazin cu rochii si am decis sa probam cateva.

Am luat fiecare ce ne-a placut si am intrat in cabinele de proba.Tocmai cand probam o rochie rosie,mulata un baiat inalt intra peste mine.Era imbracat tot in negru si purta o sapca ce-i acoperea fata.

-CE NAI..!nu apuc sa vorbesc ca imi pune mana la gura.
-Nu stiu de unde vii,dar in Coreea nu se tipa,mai ales la persoane ca mine.
-Si cine,ma rog,esti tu de poti sa intri peste mine in cabina de proba fara sa te lovesc?
-Mai bine ca nu stii.Uite ,frumoaso,scoate capul putin din cabina,zi-mi daca mai e cineva acolo.Daca nu mai e nimeni scapi in secunda 2 de mine.


Desi nu voiam sa fac cum vrea el,nu aveam destula forta sa il dau fara voia lui afara din cabina ,asa ca am iesit sa vad daca mai e cineva.

-Sunt doar vreo 3 cliente.E ok pentru tine?
-Perfect,scumpo.imi zice si dupa iese din magazin.

Am cumparat cateva haine dupa ne-am dus acasa,pe drum povestindu-i lui Light ce mi s-a intamplat.As fi zis ca sunt oameni mai educati in Coreea,dar oricum lui Light nu i-a pasat cat de magar a fost baiatul.

-Ok,ok.Magar si fara bun simt,dar era frumos?
-Ce conteaza?
-Cum sa nu conteze?!
-Arata ok..adica era inalt,nu prea i-am vazut fata.
-Totusi destul de ciudat sa se ascunda intr-o cabina de probat haine.Oare de cine se ascundea?
-Poate nu se ascundea de nimeni si era doar un obsedat sexual.Te-ai gandit domne la asta?Nu,desigur,pentru ca iti pasa daca arata bine.
-Pai daca arata bine ce iti mai pasa ca era obsedat sexual?

Replica ei mi-a inchis gura,si doar am dat ochii peste cap schimband subiectul.Ajunse la apartament ne-am culcat amandoua fiind frante de oboseala si maine asteptandu-ne o zi grea.

Ok,asta e primul capitol din prima mea carte adevarata,deci astept pareri.

Mai StaiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum