Desi fusul orar mi-a fost dat pe spate,am reusit sa ma trezesc la timp sa pot savura o cana de cafea si sa fumez putin.Stiu,fumatul nu e bun,dar deja nu mai pot sta o zi fara,si pana la urma am 18 ani si de azi o sa fiu pe banii mei.
Din fericire Light s-a trezit la timp sa mearga cu mine la agentie.Ea inca nu are o slujba ,iar mie nu imi strica o persoana langa mine.
Ajunse la agentie am vorbit cu CEO-ul si m-a dus intr-o camera sa-i astept pe baieti.Desigur ca eu i-am ales pe Bts cu un motiv,doar vreau cea mai buna trupa care are si o durata mai mare,dar n-o sa-i las pe baieti sa creada ca sunt asa buni,trebuie sa munceasca si mai mult dupa ce apar eu in peisaj,nu mai putin.
Suga povestire.
Alergam pe scarile agentiei,trebuia sa ajung la intalnirea cu noul manager,sau ce mi s-a zis ca e.Cand sa cobor ultimile trepte vad o fata cu parul argintiu si lung.Era foarte frumoasa,pentru cateva secunde doar m-am holbat la ea.Presupun ca e noua in agentie,dar nu stiam ca avem trainee noi.Ma indrept spre ea dar tocmai atunci incepe sa fuga spre camera de intalnire.Poate ea e noul manager.
Ajung in fata usii camerei si îi astept si pe ceilalti membrii.Odata veniti toti intram .
Cece povestire
Dupa o lunga asteptare in sfarsit au venit si baietii.Ii analizez pe toti cateva minute.Chiar sunt si mai frumosi in realitate,si nu pot nega ,am o slabiciune pentru V,dar sunt cu munca deci pastrez balele sa curga pentru mai tarziu.
-Baieti,ea este Cece Hood,ea o sa se ocupe de voi de acum.Sper sa nu va mai comportati ca niste copii si sa faceti exact ce va cere doamna.
-Domnisoara.il corectez eu pe CEO.Ma bucur sa va cunosc baieti.O sa ne cunoastem pe parcurs,acum as dori sa va intoarceti la repetitii.Dupa programul vostru din cauza acesti intalniri ati pierdut 25 de minute din repetitii,deci o sa stati cu jumatate de ora mai mult ca de obicei sa recuperati azi.Sper sa facem munca buna impreuna.zic eu zambindu-le la final.
Baietii nu pareau foarte fericiti din cauza atitudinii mele,dar vreau sa fac ceva bun cu ei si o impresie buna Ceo-ului.
-Ati auzit-o baieti.Intoarceti-va la repetitii.le spune Ceo-ul.
Toti baietii ies din camera,dar in mai putin de un minut Suga se intoarce doar intrand cu capul.
-Ma scuzati,dar cum te cheama?intreaba Suga aratand cu degetul catre Light fara vreo frica.
-Aa...
-Ea e muta si numele ei nu e treaba ta.tai eu repede orice viitoare conversatie.Intoarce-te la repetitii alaturi de ceilalti colegi.Nu mai spune nimic si pleaca.Din nou,trebuie sa fiu dura,oricum nu e treaba lui si nu ar trebui sa-l intereseze.Trebuie sa se concentreze doar pe cariera.
Dupa terminarea discutiei cu directorul am iesit sa mananc cu Light.
-Nu crezi ca esti din prima prea dura cu baietii?
-Ba da..dar voiam sa fac impresie buna.Oricum m-am gandit sa le iau si lor mancare si sa-mi cer scuze.Cresi ca e ok?
-Desigur ca e bine.Dar de ce crezi ca-l interesa pe Yoongi numele meu?
-O sa aflam,si el o sa afle numele.Le-am spus ca o sa ne cunoastem dupa,dar se pare ca murea de nerabdare.spun eu cu un zambet cu subinteles
-Cee?O sa merg si eu?
-N-ai slujba inca si poti sa ma ajuti.Te deranjeaza?Mai ales ca stai si cu baietii,e visul oricui.Hai ajuta-ma!incep sa ma rog de ea ca si un copilas.
-Vreau sa te ajut,dar ma pierd cand ii vad,nu pot sa scot niciun cuvant.
-Nici nu trebuie sa vorbesti,doar stai cu mine.
-Mm..bine.
-Asa te vreau!Am mancat si le-am luat si baietilor ceva,dupa am mers in sala lor de repetitii.
-Hei baieti!spun eu cu jumatate de gura.
-Buna ziua,doamna manager.spun toti in cor.
-Ah,nu-mi spuneti asa decat daca este directorul in jur,in rest puteti sa-mi spuneti Cece.Uitati,stiu ca am fost dura la prima intalnire,dar voiam sa-i fac o impresie buna Ceo-ului.V-am luat mancare si sper sa-mi accepati..scu..scu
-Scuzele vrea sa zica.continua Light pentru mine.
-Da,alea.
-Nu e nimic.Am inteles atitudinea ta si ne trebuie o persoana dura sa ii cuminteasca putin pe baieti,imi spune Rap Monster.
-Vrei ajutor cu pungile?ma intreaba Jimin
-Da,ar fi super.Light povestire
Sunt o persoana destul de socialabila ,dar e Yoongi.Cum sa nu ma emotionez?Dar imi iau inima in dinti.Ma indept spre el,trebuie sa par serioasa si nepasatoare.
-Apropo,ma numesc Light.
-Desigur ca ai un nume la fel de frumos ca tine.spune zambind larg la mine.Cum sa nu ma topesc?Doamne,dar trebuie sa stau pe pozitii.
-Deci tu ce esti?Asistenta doamnei manager?Sau esti vreo ruda de ai ei?
-Umm..nu.Doar o ajut pana imi gasesc si eu o slujba.
-De ce nu te angajezi aici?
-Nu cred ca este vreu post pentru mine..adica..
-O sa vorbesc eu cu directorul.Cred ca exista un post de asistenta mai ales ca doamna manager n-are asistenta.
-Nu trebuie sa faci asta pentru mine,e ok.
-Nu o fac pentru tine,o fac pentru mine.Dupa asta s-a dus la baieti sa manance.Oare la ce se refera?Cum adica pentru el?
Cece povestire
-Ai zis ca ne cunoastem mai tarziu si acum e mai tarziu,deci,cati ani ai?ma intreaba Jimin
-Odata ce o sa-mi stiti varsta respectul vostru cred ca o sa dispara ,dar ma risc.zic razand.Am 18 ani.
-Wow,asa tanara?Si eu care voiam sa-ti spun noona.Acum tu trebuie sa-mi spui oppa.imi spune Jimin in gluma
-Multumesc ,dar o sa raman la Jimin.
-Cum vrei,Cece.Dupa o zi lunga si obositoare am decis sa mergem din nou eu si Light in mall-ul din apropiere .Am mers la o cafenea unde ne-am comandat amandoua 2 cafele cu lapte.
Dupa putin timp imi aprind o tigara.In timp ce fumam ,dintr-o data cineva imi ia tigara din mana.
-Nu stiai ca nu e bine sa fumezi,frumoaso?
Dupa ce l-am analizat mai bine mi-am dat seama ca seamana foarte bine cu obsedatul sexual de ieri.Aceesi sapca si constructia corpului la fel.
-Iar tu?Da-mi-o inapoi si lasa-ma in pace!
-Nu mai face pe suparata,stiu ca ti-a fost dor de mine.
-Doamne,ma urmaresti sau ce?Vrei sa sun la politie?
-Nu scumpo,nu te urmaresc .E destinul care ne-a adus iar impreuna.
-O replica mai buna n-aveai?
-Nu,dar scuze,cred ca ai o pata pe tricou,pentru ca mi s-a pus pata pe tine.a inceput sa rada impreuna cu Light.
-Data viitoare sa spui una mai buna.
-Stiam ca vrei sa ma mai vezi,dar din pacate nu cred ca o sa mai avem sansa.
-Ce trist.Acum poti sa pleci.
-O sa plec ,dar mai intai:Jeonghan,incantat de cunostinta.Stau cateva secunde sa analizez numele si dupa ma uit mai atent la el.Atunci isi da sapca jos si isi lasa parul lung sa iasa la iveala.Era Jeonghan din Seventeen.Oricat de uimita eram eu,nimic nu se compara cu expresia lui Light.
-Acum se explica aroganta.zic nepasatoare aprinzandu-mi alta tigara.
-Aroganta?intreaba confuz
-Si lipsa de bune maniere.
-Eu nu am bune maniere?Tu esti cea care nici nu s-a prezentat.
-Si nici n-o s-o fac.Acum te rog pleaca,probabil te cauta fanele prin mall si nu vreau sa mi se distruga linistea.
-Bine,printeso.Ne mai vedem.imi zambeste si pleaca din cafenea.-Acum poti sa inchizi gura.ii zic eu lui Light care inca nu trecuse peste soc.
-Era..Seventeen..frumos..a vorbit cu tine.
-Deci asa reactionezi in situatii de genul.Bine de stiut.
-Deci ieri in cabina Jeonghan e cel care a intrat peste tine?Fara sa vreau m-am inrosit putin,dar am schimbat subiectul.Ce noroc sa am ?De fapt nici nu stiu daca sa-l numesc noroc,cert e ca am ce sa povestesc cand o sa fiu batrana.
Tot drumul spre casa Light a vorbit doar de Jeonghan si cum destinul ne vrea impreuna.Tot ce ii spuneam e ca dramatizeaza prea mult si ca au fost doar doua coincidente neinteresante.
Dupa ce mi-am facut dus m-am pus in pat ,intentionand sa dorm,dar aud telefonul.Ma ridic si vad ca am primit un mesaj.
Capitolul 2.Sper sa va placa❤
CITEȘTI
Mai Stai
FanficCece este o fire competitiva,care obtine mereu ce vrea.Provine dintr-o familie instarita,asa ca dupa ce iubitul ei a inselat-o nu i-a fost greu sa se mute in Coreea de Sud,vrand sa uite de trecut si sa se concentreze numai pe cariera. Light e o fata...