Capitolul 3

204 42 6
                                    

Ma uit sa vad de la cine era mesajul .

Jin:Domnisioara manager,stim ca e 11 seara ,dar ati spus ca atunci cand avem o problema sa va anuntam pe dumneavoastra prima.
Cece:Da,Jin.Ce s-a intamplat?
Jin:Cred ca Jimin a racit si nu stim ce sa facem.
Cece:E grav?
Jin:Arde,nu vrea sa manance nimic si nu poate sa se ridice.

-Ahhh,imi e somn!strig atat de tare incat Light vine la mine in camera
-Ce s-a intamplat?
-Trebuie sa ma duc la baieti.Cred ca dorm acolo.Ne auzim maine.
-Bine.Sa ai grija.

M-am imbracat si m-am dus spre baieti.Pe drum am trecut pe la o farmacie si am luat o punga de medicamente.Sincer,nu stiu ce are sau de ce are nevoie deci am decis sa cumpar de toate.Probabil trebuie sa manance si ceva asa ca am cumparat putina mancare ,adica jumatate de magazin.

-Hei baieti!
-Nona,ce e cu atatea pungi?ma inteaba Jungkook ajutandu-ma sa le car pana in bucatarie.
-Nu stiam sigur de ce are nevoie asa ca i-am luat de toate.Pai voi stati cu el sau faceti ce faceti de obicei.Nu stiu,eu o sa ma apuc de gatit.
-Noi ne uitam la un film,dupa ce termini ,daca vrei poti sa ni te alaturi.spune V iesind din bucatarie.
-Desigur.

Ma apuc de gatit.Cred ca i-ar prinde bine o supa de pui cu taietei si daca ii mai e foame niste orez cu legume.Dar poate nu o sa-i placa orezul asa ca ii fac si niste taietei cu legume si carne.

In timp ce mancarea era pe foc m-am gandit sa vad cum se mai simte.

-Jimin,cum te mai simti?spun incet intrand in camera.

Nu spunea nimic,doar se foia de pe o parte pe cealalta.M-am pus langa pat ,era palid si transpirat.I-am pus mana pe frunte si ardea.

Am pus apa intr-un lighean si am inmuiat un prosop in ea.Dupa jumatate de ora,timp in care i-am pus prosopul pe cap,temperatura lui a scazut putin,dar inca nu vorbea si abia daca deschidea ochii.

Pana la urma i-am adus si mancarea.Cu greu a mancat cate putin din toate,dupa ,in sfarsit,l-a luat somnul.

-Pai baieti,cred ca am terminat.Jimin doarme acum,iar maine ar trebui sa-i dati cate o pastila din fiecare.
-Nu ramai sa dormi la noi?E deja 2 dimineata.spune ingrijorat J-hope.
-E in regula,am chemat un taxi.Doar sa ma sunati maine sa-mi spuneti cum se simte.
-Multumim mult.spun toti in cor

Ce obosita sunt.Cand am ajuns acasa m-a luat somnul instantaneu.

Sunt trezita de un zgomot din camera alaturata asa ca fug repede sa vad ce se intampla.

-Light!Ce tot faci?!
-Scuze,scuze.Spalam vasele si mi-au scapat cateva pahare pe jos.Apropo,ti-ai uitat telefonul pe canapea.A sunat de cateva ori in dimineata asta.

Imi verific telefonul si aveam 3 apeluri de la J-hope.

-S-a intamplat ceva ?E bine Jimin?intreb ingrijorata
-Totul este bine,nu te ingrijora.Te-am sunat sa-ti zic ca Jimin e ca nou multumita tie.ma usureaza J-hope.
-Aa.Ma bucur enorm.Sa nu uite sa ia pastilele si v-am lasat la toti mancare pe masa.
-Am mancat tot.Multumim mult,de ceva timp n-am mai mancat asa bine.
-O sa va mai fac.spun si rad
-Asteptam.imj zice J-hope si dupa inchide

-S-a intamplat ceva?ma intreaba Light
-Nu,m-au sunat sa imi zica ca sunt bine.
-La cat te-ai intors aseara?
-Cred ca era 3 dimineata.
-Doamne..ai stat atat?Mai dormi,o sa fii prea obosita daca te duci de acum la serviciu.
-Sunt bine,o sa recuperez eu.Ma bucur doar ca Jimin e bine.spun in timp ce ma imbracam
-Iti pasa mult de el.Il placi?

Pentru cateva secunde chiar m-am gandit serios daca am sentimente pentru el,dar mi-am adus aminte ca am venit in Coreea doar pentru munca.

-Desigur ca nu,as fi facut asta pentru oricare din trupa.ii spun cautandu-mi pantofii
-Cum spui.Dar stai,pleci deja?N-ai mancat nimic.
-Imi iau ceva pe drum,trebuie sa ajung mai devreme la agentie sa la cumpar baietilor cafele si ceva de mancare.Ne vedem acolo cand termini.
-Ok,ai grija.

Dupa ce le-am cumparat baietilor tot ce le trebuia m-am dus in sala lor de repetitii sa-i astept.Primul care a venit a fost Jimin,care spre surprinderea mea doar m-a salutat respectos si si-a vazut de treaba.Nu vreau vreun cadou sau ceva,dar totusi pentru tot un "Multumesc" ar fi de ajuns.

-Cum te mai simti?il intreb eu incercand sa sparg gheata.
-Foarte bine,multumesc de intrebare.

Dupa ce mi-a raspuns a parasit camera pentru cateva minute.Cand s-a intors era cu toti baietii ,dar avea si un buchet de flori in mana.

-Acesta este pentru tine.zice Jimin dandu-mi buchetul.

Uimita de gest stau cateva secunde sa admir florile,dar cand am vrut sa-i multumesc a inceput iar sa vorbeasca.

-M-a oprit o asistenta pe drum.Mi-a spus sa iti dau buchetul sa i-l dai sotiei directorului.Din cate a inteles ai o intalnire cu ea azi si a zis ca asa ajung mai repede la ea florile.

Pentru un moment am vrut sa-i dau cu buchetul in cap,ma facusem rosie la fata si cred ca se astepta sa-l lovesc,dar m-am calmat si am dat doar din cap afirmativ.

-Wow ,doamna manager.Mai intai ne lasati de mancare si acum ne aduceti cafele si sandwich-uri.Multumim mult,spune V
-Aveti nevoie de putere.zic razand.Dar va rog nu imi mai ziceti doamna manager,daca vreti puteti sa-mi ziceti noona,chiar daca sunt mai mica decat toti.
-Am inteles,noona.imi spun toti in cor si un zambet mare apare pe fata mea.

Suga povestire

Aveam de gand sa ma duc la baie,dar toate plaurile mele au fost date peste cap cand am vazut-o pe Light intrand in companie.Imediat am fugit la ea fara sa realizez ca un zambet mare mi-a aparut pe fata.

-Hei,frumoaso.Ce faci?
-Hei ,Suga.Mbine,am venit sa o ajut pe Cece.Tu?

Obrajii ei se inrosisera si deja se balbaia.Dar ceva ma atragea,era inocenta,fragila.Doar uitandu-ma la ea aveam dorinta de a o saruta.

-Eu..eu,eu.Pe mine m-a trimis Cece sa iau sucuri,dar bine ca m-am intalnit cu tine sa ma ajuti.

N-am lasat-o sa mai zica ceva si imediat am tras-o de mana afara din cladire.E momentul perfect sa o mai cunosc.

-Deci cati ani ai?incep eu conversatia
-18.
-Si din ce tara vii?
-Romania.
-Cum e acolo?
-Frumos.
-Da,imi imaginez..stii..conversatia ar merge mai bine daca mi-ai pune si tu intrebari.rad putin sperand sa o mai fac sa vorbeasca
-Deja stiu totul despre tine,esti bias-ul meu...spune cu jumatate de gura.
-Serios?Sunt preferatul tau?Deci ma placi mult mult?Asa e,altfel nu eram bias-ul tau.Trebuia sa ma astept la asta.
-Voiam sa zic bias-ul meu din Bts.Imi place Minhyuk din Monsta x.spune si rade
-Poftim?Am parul mai frumos ca al lui!
-Putem sa nu vorbim despre asta?Hai sa luam sucurile si sa ne intoarcem ,probabil ne asteapta.
-Nu cred.Hai sa ne plimbam prin parc.E o zi frumoasa la fel ca tine.

Light povestire

M-a luat de mana si am inceput sa ne plimbam prin parc.Chiar nu inteleg de ce face asta,e prea apropiat.Poate doar vrea sa ma faca sa ma simt bine pentru ca sunt noua si nu prea cunosc pe nimeni.

-Hei,vrei inghetata?spune in timp ce plateste inghetata
-Nu cred ca am de ales..spun zambind si luand cornetul ce era indreptat spre mine.

N-am mai vorbit pe parcursul drumului,de aceea ma simteam incomfortabil.Vedeam ca vrea sa spuna din cand in cand ceva dar se oprea.

Cece povestire

Suga a plecat la baie si dupa 20 de minute nu s-a intors si cum fara el baietii nu pot sa repete le-am dat pauza.Am decis sa ma intorc in biroul meu sa o sun pe mama.N-am mai vorbit cu ea de ceva timp si chiar imi parea rau ca nu i-am povestit cum e in Coreea.

Cand intru in birou gasesc cateva gogosi glazurate si un buchet de lalele mov pe masa.Pe cutia de gogosi era un biletel.

"Esti adorabila cand te enervezi."

De la cine puteau sa fie?De la Jimin?Nu cred.Oricum am ignorat orice gand.Am pus florile intr-o vaza si am inceput sa mananc.Nu apucasem sa mananc nimic toata ziua.Dupa m-am intors la baieti in sala.

Si capitolul 3.Sper sa va placa:)) ❤Voi de la cine credeti ca sunt gogosile si lalelele?

Mai StaiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum